Nettikauppa fashion paradise one ON HUIJAUS!

HUIJATTU112

tilasin fashion paradise nettikaupasta torstaina mekon ja maksoin idioottina tietenkin ennakkoon sen.kas kummaa tänään koko nettiputiikkia ei ollutkaan,verkkokauppa suljettu ja enään ei vastata viesteihin.onko tämä huijaus firma kerennyt muitakin huijaamaan? asiaa en todellakaan jätä tähän vaikka kyse onkin 32eurosta mutta periaate! LAITTAKAA VIESTIÄ ETEENPÄIN TÄSTÄ LIIKKEESTÄ ENNEN KUIN MUUT KERKEÄÄ RAHANSA SINNE LAITTAMAAN!

5

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on myös todella huonoja kokemuksia kyseisestä kaupasta. Tein melkein 90 euron tilauksen keväällä. Maksoin ennakkoon. Noin 1kk meni ennen kuin paketti tuli ja vaatteet eivät sopineet eikä laatu ollut hyvä. Yritin ottaa yhteyttä nettisivujen kautta ja pariin eri sähköpostiin, mutten saanut vastausta. Lopulta kesäkuussa sain sähköpostin jossa oli palautusohjeet. Maksoin itse palautuksen postimaksun, mutta myyjä ei edes noutanut paketttia postista ja posti lähetti sen minulle takaisin. Yli 100 euroa oli mennyt hukkaan. Otin yhteyttä kuluttajasuojaviranomaisiin (onneksi mulla oli tallessa kaikki sähköpostit) ja he ottivat yhteyttä myyjään. Olin jo luopunut toivosta kun yhtäkkiä myyjä soitti ja sanoi palauttavansa rahani ja maksetut postimaksut. Eli sain rahani takaisin. Myyjälle ei ole missään netissä puhelinnumeroa, mutta jos sulla on vielä 32 euroa saamisia firmasta voin antaa sulle numeron, jolla saat myyjän kiinni jos laitat mulle privana sähköpostia anukatri (at) nic.fi. En viitsi tänne laittaa numeroa.

• kiukkuinen1

Joo! Ei ole hyvät kokemukset minullakaan. Tuotetta ei kuulunu, rahoja ei palautettu, viesteihin ei juurikaan vastattu tai jos vastattiin niin pitkän ajan päästä ja kaiken lisäksi tuli sellainen olo että asioista valehdellaan!!! Lopuksi viestit joissa laitoin tietoa asioiden oikeasta tolasta ja uhkaukset kuluttajaviranomaisella sekä soittoyritykset kukat77 kirjoittajalta saamaani puhelinnumeroon (siihen kuitenkaan vastaamatta) johti siihen että palautussumma tuli tililleni! Älkää siis ihmiset luottako moiseen firmaan...joutaisivat enemmän vastuuseen toiminnastaan!!!

• vaaranpaikka...

Kaikki yritysten ja yksityisten verkkosivujen omistajien yhteystiedot ovat julkisia.

Netistä löytyy kyseinen henkilö, joka omistaa "fashionparadise-one.fi" osoitteen ja löytyy osoitetiedot, nimi ja puhelinnumero. Viranomaiset kyllä tietävät kuka henkilö on vaikka itse yritystä ei olisikaan rekisteröity yritysrekisteriin, kuten me kaikki muutkin uteliaat sen löydämme.

Siis kun laitatte verkkosivut pystyy vaikka harrastus pohjalta päätyvät kaikki antamanne nimi, osoite ja puhelinnumeronne koko maapallon katsottaviksi.

Löytyy palveluntarjoajia (tai hankkikaa postilokero) joiden kautta voitte toimia verkossa anonyyminä ja silti omistatte verkkosoitteenne. Julkkikset toimivat näin (ja rikolliset), jolloin omistajatiedot eivät ole kaikkien saatavilla. Kuka julkkis tai tavis haluaa häirikön kotiovellensa, varsinkaan naiset.

• huijattu4

SUOMEN KOTIROBOTTI ON HUIJAUS!

tilasin Kotirobotti.com nettikaupasta kaksi kuukauden sitten tarviket ja maksoin. Kauppa ei tullut ja asjakaspalvelu ei vastaa. Puhelinumerot ei ole käytössä. Se Verkkokauppa on ilmsesti huijaus.

• vihainenhuijattu

Bazaar Beauty Shop - huijausta!!!

Bazaar Beauty Shop on myös huijausta. Olen tilannut sieltä yli kaksi viikkoa sitten, maksu mennyt mutta mitään en ole saanut. Sähköpostiosoite ei toimi, nyt eivät nettisivutkaan toimi. Puhelimeen ei vastata ja tekstareihin vastattiin aluksi "tilaus unohtunut lähettää, nyt lähetetty", mutta paskan marjat. Jos nettisivut alkavat toimimaan, niin älkää missään nimessä tilatko täältä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1540
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1190
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      171
      1067
    4. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      851
    5. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      848
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      838
    7. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      782
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      782
    9. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    10. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      763
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (71) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja