Mites toimisin?

Peace näsijärvi

Millai tulee toimia jakka haluaisin päästä kaikista hallinnassa olevista aseistani eroo? Haluaisin nimenomaa tehrä aseista hyäryllisiä käyttöesineitä, tairetta ym. Auroja ja äkeitähän aseista kattonnääs on jo paljon totanoinni tehty. Aseita on paljon mm. Kattos ny Erp. 9 asekätkentä aseet, Nietjärven sotasaalisaseet ym. Hälläkössevväliä yhteensä ylitte 4000 hälläkössevväliä asetta. Aseet eivät tietenkää ei sempualee ole viranomaisten tierostoissa, Kuuluvatko nämä armovuasisäännön piirii? Entä isoisän sotavankeuresta karatessaa vihollisen lentokentältä kaappaama pommilastissa oleva Sp-2 lentokone. Anskattoonny se mulla on ei sempualee mummolan larossa tualla ylöjärvellä. Mikä olisi oikea kattonnääs tapa toimia, näino sillä jostainhan on aloitettava jakka maailma kattos ny tehrää aseettomaksi.

7

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härvännän Ukko

      Vie Hervantaan niin ne katoo nopeesti artistien matkaan ja ne tarvii aina lisä matskuu taiteen tekemiseen!

    • Nääsnääs

      Kiikuta torrakot ens talvena reellä näsijärven jäälle. Siellä ne keväällä painuvat jäiren sulettua upoksiin ja painuvat unholaan mutapohjan syövereihin. Toi mummolan lentokone on vielä helpompi juttu. Käväise helsingissä ja mainitse jollekkin romaanikerjäläismummolle, että ladossa on paljon lentokonemetallia. Muutamassa päivässä noinkin arvokas metalli katoaa pala palalta teille tietämättömille. Parista pommista ei kannata huolestua kun osaavat sulatella nuotiossa trotyylit sisuksista ulos. Sama porukka on hävittänyt hiljalleen vanhan edesmenneen neuvostoliiton sotaromun, joten kokemusta kyllä löytyy.

    • lähtövalamiina

      Elekee hyvät immeiset männä tuhoomaan asearsenaalija sillä kyllä niitä kohtapuolliin tarvittaan kunhan tuo ks kouho tuolla iässä alakaa tykinpiippuja kiäntämmään tänne päen, sillä laossa makkoovalla lentokonneella tehhään vielä sotahistorrijjaa kun pommitettaan par kolome lähintä kaapunkija tuosta itärajan takkoo tuusannuuskaks ja jos ei oo pommija niin täytettään vanahoja maitotonnkija kivenmurkuloella ja potkittaan ne luukusta ulos kun pommitettava kohe on alla. Tiällä myös savossa jo ootellaan milloen lähetään, kumsuappaat jalassa ja reppu tyynynä nukutaan.

    • Siru15 naarajärveltä

      Kyl mun mielest vois kaikki mailman pyssyt ja pommit hävittää. Kun kellään ei olis yhtään niit nii sit mailmas olis rauha ja kaikilla hyvä olla. Metsästäjätkään ei tarviis aseita ja annettas eläinten olla rauhassa. Nytkin olis kiva katsoo ikkunasta kun hirvet karhut ja muut söis omenoita meidän omenapuusta. Osashan eläimet olla sillonkin kun ei aseita ollut keksittykään. Pollaritkaan ei aseita sit enää tarviisi kun ei olis aseita rikollisillakaan.Puhumalla vois hoitaa kaikki jutut.
      Kun kaikki aseet hävitettäs eikä yhtään jätettäs edes museoon niin pian ihmiset unohtais että sellasia on ollut olemassakaan.

      • jakke kantsusta

        Mulla isobroidin serkku toi tuolta hyrylästä sillon kun sielä oli vielä se ohjusprikaati ton buk ohjusvaunun lomilla kotiin ja siinä oli kaikki ohjukset vielä mukana ja me sit viime uutena vuonna ammuttiin ne kaivarin rannasta muitten ilotulitteitten sekaan niin nyt kiinnostas vaan et voiko ton vaununromun antaa kuusakosken kyytiin kun ei sillä mitään tehdä?


    • Pirkkalan Maisa

      Siivoisivat pois sen näsijärven lentävänniemen edustalle asekätkennän yhteydessä upoksiin piilotetun sukellusveneen. Ukolla monet verkot jääneet sen periskooppiin.

    • Minä Ali-bad kysy mihi viedä minun terroristi vyö? Jäädä minulle kun olin nuori enkä paistanu pizzaa vielä. Minulla paljon Al-kaida tarvikkeita sinulle tuleva itsemurha marttyyri. Saada paljon neitsyt ja päästä taivaaseen,ehkä? Minä en tiedä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe