Hei, täällä 25-vuotias nainen kaipailee juttukaveria muista naisista...
Löytyisköhän vielä sellaista:)
ystävää oulusta...
11
420
Vastaukset
- scze
Täällä olisi Oulusta 36-vuotias nainen, joka myös kaipailee juttukaveria. Laita mailiosoitteesi, niin kirjoittelen.
- oopis
Täällä ois 22- vuotias opiskelijatyttö, joka myös kaipaisi juttuseuraa, ystäviä joiden kanssa jutella ei ole koskaan liikaa.
Heiii! Minäkin etsin ystävää! :) Asustelen myös täällä Oulussa ja olen sinua nelisen vuotta vanhempi :)
- Kesä...
Onpa kiva , että muutama olikin kirjoitellu :)
Olen lomalla niin vastaus tulee hieman myöhässä. Mutta tässäpä sähköpostiosoitteeni ;
[email protected]
Ja muutkin naiset, ei pelkästään oululaiset, kirjoitelkaa niin saadaan vaihtaa ajatuksia. Ja ei tiedä mitä ystävyyksiä syntyykään:)
Ihanaa kesää kaikille! - Ellex
Hei, ja aurinkoista kesää minunkin puolestani kaikille naisille :) Olen 36-vuotias sinkkunainen ja etsin myös uusia ystäviä Oulun alueelta juttukaveriksi, seuraksi lenkille, kahville, shoppailemaan, illanviettoon jne.
Minulle saa kirjoitella osoitteeseen:
[email protected]- piknik08
moi... kiinnostasko kirjotella ja tutustua olen 46v nainen oulusta..... mun osote on [email protected]
- kkkkts
Täällä 20-v opiskelija oulusta ja olisi huippua tutustua uusiin ihmisiin! olis mukava porukallakin tehä jottain esim leffailla, urheilla/liikkua, kahvitella.. jne! onko muita? :-)
- tuuliatar2435666
Täällä olisi myös 24-vuotias naikkonen Oulusta, kovasti kaipailisin mailikavereita ja toivoisin että löytyisi uusia tuttavuusia, jotta voisimme vaikkapa livenä tavata? :)
Harrastuksina on; lukeminen, lenkkeily ja uiminen.
Ja tosiaan, porukallakin olisi kiva tehdä jotain ,mennä leffaan tms, mutta viihdyn myös hyvin yhden ihmisen seurassa, minusta saa kaverin shoppailureissulle tai puhumaan syvällisiä aamukuuteen saakka :)
ja mailiosote on [email protected] Täälläkin olisi jo 4 vuotta Oulussa asunut nuori nainen (29-vuotias) vailla uusia ystäviä, mailia saa laittaa [email protected]
- Nenoebr
Täällä 7 vuotta oulussa asunut 28-vuotias nainen.
Lapsuudenystävät jäivät helsinkiin ja ouluun muuttaessa saadut ystävät ovat kadonneet perhe-elämiensä syövereihin.
Olen naimisissa, meillä on kaksi kissaa, harrastan valokuvaamista ja kaikenlaista näpertelyä. Olen IT-alalla töissä.
En ole millään tavoin urheilullinen, mutta kävelyillä on kiva käydä. En juo enkä tupakoi ja vietän iltaa mieluummin jossain, missä kuulee keskustella, kuin jumputuksen keskellä.
Tärkeintä minulle on, että olemme samalla aaltopahvilla, iällä tai sukupuolella ei niinkään ole merkitystä. Postia voi laittaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774