Kumpaa ylläolevista suosittelisit?
Lumiassa on suurempi näyttö ja enemmän ominaisuuksia, N9 on tosin ainut laatuaan. Eräs tuttavani sanoi W7-käyttöjärjestelmän takkuilevan ja sen keräävän helposti viruksia, kuinka todenperäistä tämä on? N9 eli MeeGo-puhelin vaikuttaa hyvältä.
Käyttökokemuksia otetaan myös vastaan! :)
N9 vai Lumia 900?
7
292
Vastaukset
- supermatkustelija
Suosittelen lukemaan seuraavan keskustelun, jossa käydään vertailu N9:n ja Lumia 800:n välillä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10720215
Lumia 800 ja Lumia 900 erot ovat käytännössä seuraavat:
- Lumia 900 näyttö on reippaasti isompi (4,3" vs. 3,7")
- Lumia 900:ssa on etukamera
- Lumia 900:n näyttö ei ole kaareva
Siinä ne käytännön erot oikeastaan olivatkin. Lisäksi Lumia 900 tukee hieman nopeampaa verkkoteknologiaa kuin Lumia 800.
Windows Phone 7.5 ei kerää viruksia. Microsoftin tarkkaan valvoman 3. osapuolen sovellusten sertifioinnin vuoksi Marketplacesta ostettavista sovelluksista ei löydy viruksia, toisin kuin esim. tietyistä Android-malleista, jotka vuotavat tietoturvan osalta kuin seulat.
Itselläni on Nokia N9, ja suosittelisin tässä vaiheessa ostamaan joko sen tai odottamaan Lumia 900:sta ainakin hyvää tarjousta (= alle 450€), jos ei ole mahdollisuutta odottaa sesonkiaikaan vuoden loppuun kun Nokia julkistaa useita uusia malleja Windows Phone 8:lla, jotka tuovat tullessaan parempaa kamerateknologiaa, tarkempia näyttöjä ja tehokkaampia suorittimia. - nokiaonpaska
Minä en suosittelisi kumpaakaan. Enemmänkin ostaisit iphone 4s jos haluat laatu puhelimen. Nokian puhelimet lagaavat, paska sovellus valikoima kaupasta, kaikki ovat yksinkertasesti niin hankalaa . Itselläni on ollut n8 ja lagaa ihan helvetisti vaikka puhelin on ollut minulla vasta puoli vuotta. Nyt ostin iphonen ja en pysty iphonea sanoilla kuvaamaakaan kuinka hyvä se on.
- k
Suosittelen lumia 900 puhelinta lämpimästi. Ollu mulla nyt vajaan kuukauden päivät käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Verrattuna n8 puhelimeen etuna iso näyttö ja kirjainpainikkeet. Netti toimii mainiosti ja myös voidaan käyttää läppärin modeemina langattoman verkon kautta eikä tarvitse piuhahässäköitä. Myös navigointi toimii aikaisempaa sujuvammin. Windows live palvelu on myös loistava käyttää työasioissa ja monesti läppäri jääkin kotiin kun voi työskennellä liven kautta.
- har har
Lumia 800 ei ole lagannut kertaakaan muutaman kuukauden aikana joka se on mulla ollut, joku paska n8 on kuule aivan eri asia :D
- N9 hyvä
N9,se on paras.
- 0405249495
N9
- juuso69
n69
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486