Suojakoodin purku

suojakoodia

Miten saa htc-merkkisestä puhelimesta purettua suojakoodin? muistaakseni siihen pystyi netistä jonkun ohjelman lataamaan, jos joku sattuisi tietämään linkin. en tarkoita siis pin- tai puk-koodia vaan sitä jonka saa itse laitettua puhelimen asetuksista. soitin jo operaattorin asiakaspalveluun ja käskivät viedä puhelimen huoltoon, mutta helpommin ja ilmaiseksi pääsisi jos sen tässä kotona saisi jotenkin purettua. :) puhelimeen tulee 6 numeroinen koodi.

17

2741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suojakoodia

      koitin jo googlettaa, mutta löysin vain lähinnä nokian puhelimille tarkoitettuja ohjelmia

    • En tiedä tarkkaan, mutta jos kyseessä on Android laite, niin suojakoodin saa purettua tekemällä hard resetin. Pitäisi vain ensiksi tietää tarkka malli.

    • suojakoodia

      Meinaako tuo hard reset mitä? :D kun en halua sellaista ohjelmaa kuitenkaan joka poistaisi puhelimesta samalla kaikki viestit, numerot, kuvat ym...
      malli on htc titan

    • Hard reset poistaa kaikki tiedostot kännykästä. Suojakoodin purku voi olla hankalampaa, koska kyseessä on WP7 käyttiksellä varustettu malli. Itse en löytänyt Googlen avulla purkamisohjeita.

    • suojakoodia

      no voi harmi :( pitää sitten varmaan sinne huoltoliikkeeseen painella jos saisivat auki ilman että kaikki tiedostot menee

    • onnenmyyra97

      No tietäiskö joku ratkaisua samantyyppiseen ongelmaan.

      Puhelin on Huawei U8650 (Sonic),
      Käyttis on Andriod 2.3.3 (Gingerbread),..

      ...Ja ongelma on sitten se, että puhelimen asetuksista räplättävä näytön lukitus (numero-)koodi on unhoitettu ja puhelimen näyttöä ei saa avattua..

      Onko tässäkin tapauksessa tehtävä hard resetti, (eli tarkoittaneeko tuo tehdasasetusten palauttamista) vai onko jotain vielä tehtävissä. Ja paljonko se muuten maksaa jos vie tuon takia sen huoltoon?? meinaan ~

    • Jos olet tehnyt Google tilin ja se on aktiivisena puhelimessa, niin silloin lukituksen saa pois kirjoittamalla tarpeaksi kauan random numerosarjoja lukitusnäyttöön.

    • suojakoodi2

      olisiko teillä yhtään hajua miten saisi nokia lumian 610 suojakoodin auki en millään muista sitä koodia kun yritän rämpyttää oikeata koodi mutta ei suostu avautumaan

    • iltsuup

      itse löysin maasta htc puhelimen jossa oli suoja koodi/mazelock sain sen auki, jossain htc puhelimissa on takakuoren alla,akunvieressä pieni reset nappi, painat sitä, sitten kun puhelin käynistyy piti painaa jotain nappia että pääsit samantapaiseen tilaan kun tietokoneessa bios, siten saa kaikki asetukset nollattua... myös suojakoodi, palautin sen puhelimen omistajalleen kun sain jonkun numeron puhelimesta selville ja palautin hänelle, mutta tollein sen saa auki, saattaa olla puhelinkohtanenen tiedä mutta kannattaa kokeilla :)

    • apua tarvitseva

      Mulla on nokia lumia 610 ja suojakoodi on unhoittunut, miten sen saisi purettua, minulle ihan sama vaikka kaikki tiedostot menisi, mutta huoltoon en viitsisi viedä, ties kuinka paljon maksaa, pystyisikö joku auttamaan?

    • sonja0101

      sanot vaan siihen että 919191 minulla ainakin toimi tuo jutska

    • sarrasalo

      moi niin mulla on Lg mini puhelin niin en muistanu sen suojakoodia sisään puhelimeen onko kellään ehdotuksia mitä pitäisi tehdä t.sarrasalo

      • Jessica0101

        no yritä sammuttaa ja käynnistä uudelleen jos ei auta niin heitä kolme kertaa maahan T.Jessica


      • sarrasalo

        ei auttanut


    • Kiakiasssa

      mä en saa mun kännykkää auki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe