Miten saa htc-merkkisestä puhelimesta purettua suojakoodin? muistaakseni siihen pystyi netistä jonkun ohjelman lataamaan, jos joku sattuisi tietämään linkin. en tarkoita siis pin- tai puk-koodia vaan sitä jonka saa itse laitettua puhelimen asetuksista. soitin jo operaattorin asiakaspalveluun ja käskivät viedä puhelimen huoltoon, mutta helpommin ja ilmaiseksi pääsisi jos sen tässä kotona saisi jotenkin purettua. :) puhelimeen tulee 6 numeroinen koodi.
Suojakoodin purku
17
2813
Vastaukset
- suojakoodia
koitin jo googlettaa, mutta löysin vain lähinnä nokian puhelimille tarkoitettuja ohjelmia
En tiedä tarkkaan, mutta jos kyseessä on Android laite, niin suojakoodin saa purettua tekemällä hard resetin. Pitäisi vain ensiksi tietää tarkka malli.
- suojakoodia
Meinaako tuo hard reset mitä? :D kun en halua sellaista ohjelmaa kuitenkaan joka poistaisi puhelimesta samalla kaikki viestit, numerot, kuvat ym...
malli on htc titan Hard reset poistaa kaikki tiedostot kännykästä. Suojakoodin purku voi olla hankalampaa, koska kyseessä on WP7 käyttiksellä varustettu malli. Itse en löytänyt Googlen avulla purkamisohjeita.
- suojakoodia
no voi harmi :( pitää sitten varmaan sinne huoltoliikkeeseen painella jos saisivat auki ilman että kaikki tiedostot menee
- onnenmyyra97
No tietäiskö joku ratkaisua samantyyppiseen ongelmaan.
Puhelin on Huawei U8650 (Sonic),
Käyttis on Andriod 2.3.3 (Gingerbread),..
...Ja ongelma on sitten se, että puhelimen asetuksista räplättävä näytön lukitus (numero-)koodi on unhoitettu ja puhelimen näyttöä ei saa avattua..
Onko tässäkin tapauksessa tehtävä hard resetti, (eli tarkoittaneeko tuo tehdasasetusten palauttamista) vai onko jotain vielä tehtävissä. Ja paljonko se muuten maksaa jos vie tuon takia sen huoltoon?? meinaan ~ Jos olet tehnyt Google tilin ja se on aktiivisena puhelimessa, niin silloin lukituksen saa pois kirjoittamalla tarpeaksi kauan random numerosarjoja lukitusnäyttöön.
- suojakoodi2
olisiko teillä yhtään hajua miten saisi nokia lumian 610 suojakoodin auki en millään muista sitä koodia kun yritän rämpyttää oikeata koodi mutta ei suostu avautumaan
Itse lähettäisin koko puhelimen huoltoon. Tai näin ainakin Nokia suosittelee: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/vianmaaritys/?action=singleFAQ&caseid=FA112652_fi_FI
- iltsuup
itse löysin maasta htc puhelimen jossa oli suoja koodi/mazelock sain sen auki, jossain htc puhelimissa on takakuoren alla,akunvieressä pieni reset nappi, painat sitä, sitten kun puhelin käynistyy piti painaa jotain nappia että pääsit samantapaiseen tilaan kun tietokoneessa bios, siten saa kaikki asetukset nollattua... myös suojakoodi, palautin sen puhelimen omistajalleen kun sain jonkun numeron puhelimesta selville ja palautin hänelle, mutta tollein sen saa auki, saattaa olla puhelinkohtanenen tiedä mutta kannattaa kokeilla :)
- apua tarvitseva
Mulla on nokia lumia 610 ja suojakoodi on unhoittunut, miten sen saisi purettua, minulle ihan sama vaikka kaikki tiedostot menisi, mutta huoltoon en viitsisi viedä, ties kuinka paljon maksaa, pystyisikö joku auttamaan?
Hard resetillä: http://www.hard-reset.com/nokia-lumia-610-hard-reset.html
- sonja0101
sanot vaan siihen että 919191 minulla ainakin toimi tuo jutska
- sarrasalo
moi niin mulla on Lg mini puhelin niin en muistanu sen suojakoodia sisään puhelimeen onko kellään ehdotuksia mitä pitäisi tehdä t.sarrasalo
- Jessica0101
no yritä sammuttaa ja käynnistä uudelleen jos ei auta niin heitä kolme kertaa maahan T.Jessica
- sarrasalo
ei auttanut
- Kiakiasssa
mä en saa mun kännykkää auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389