Kiinnostaako tyttöjä puoliksi ulkomaalainen?

13+1

Olen puoliksi venäläinen. Herättääkö se tytöissä kiinnostusta vai etäännyttääkö se?

17

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomipoika jyllää

Olet puoliksi väärästä maasta.

• 8442277

Etäännyttää. Mieti vähä.....

• 8442277

kyllä suomalaisuus on haitaksi

• UliuliuliuliJdidjskf

Herättää kiinnostusta. Luonne se lähinnä ratkasee

• Nmöbvfdvbnjhgf

Minusta olisi eksootista jos poikaystävä olisi ulkomaalainen .

• adsffwsq

Ei se haittaa kuha ei oo mikää kebabeläin karvakäsi :<

Tai ei ainakaan heti herätä kinostusta.

• ghjklöåpoudxfghjkhd8

onko naalla vliii EIOLE!
      LUONNE KYSYMYS
      miten se meni ulkonäköön ihastutaan luonteeseen rakastutaan jos oot hyvän näkönen sua lähestytään

• Nynnelitytteli

No ei haittaa, ellei poika oo puoliks somalialainen XD

• suomi poika

En ole tyttö, mutta tiedän silti tähän vastauksen. Kyllä kiinnostaa. Varsinkin lämpimien maiden miehet ovat jokaisen suomitytön unelma.

• </3

Kyllä se kiinnostusta herättää. ;)

• tyttöö

oon tyttö ja iha heti sanoisin et etäännyttää mut jos tarkemmin miettii ni ei sil oo välii minkä maalaine on: luonne ratkasee. ja tottakai enemmä lähestytää jos on hyvän näköne

• jep !

no ei se haittaa, itekkik oon puolix venäläine :D se ois just ihanaa jos ois ulkomaalane (mut joka osais suomee ;D ) ♥

• mielestäni ulkomaalais-taustaisuus on tosi mielenkiintoista ja monessa mielessä hyväkin asia. Esim. jos päättää joskus hankkia lapsia, niin erilaisen veren sekoittuminen pienentää perinnöllisten sairauksien riskiä,

Omassa suvussani on prosentteja vaikka minkälaisesta kansalaisuudesta,mutta ei tietääkseni venäläistä.

• yes sir!

kyllä kiinnostaa! Haluasin itselleni ulkomaalaisen kumppanin, mielellään espanjalaisen tai bulgarialaisen miehen. Mutta loppujen lopuksihan on kyse luonteesta ja luotettavuudesta.

• stadipoikaa

Mulle on melkeempä iha sama mistä maasta kumppani on. Tärkeintä on että se on mukava, hauska, ennenkaikkiaan hyvää seuraa, ees vähä hyvännäkönen luotettava ja rehellinen jne :-)

• Paintti

Mun kiinnostuksen se ainaki herättää ja voisin vaikka harkita tutustumista suhun jos ikä eroo ei oo paljo

• Russo

Minun kiinnostuksen ainakin herättää ulkomaalaiset pojat. Ja etenkin venäläiset :)
      Opiskelen lukiossa venäjän kieltä ja haluaisin joskus venäläisen tai puoliksi venäläisen miehen :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1536
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1450
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      184
      888
    5. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      767
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      750
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      731
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      28
      728
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      694
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60