Ilmainen kuljetus Hungaroring?

Uno00

Hei,

sattuuko joku jo tietämään, onko tänä vuonna ilmaista linja-autokuljetusta Hungaroringille?

15

2393

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TILATTU KULJETUS ON

Ei ole ,mutta helikopterilla vievät ilmaiseksi. Tai josset sitten polkupyörällä aja sinne !!

• juou

On ilmainen kuljeutus - samat ajat ja paikat kuin - you know

• sikuikka

Juu, Arpád sillan viereiseltä ( Pestin puolella ) bussiasemalta noin ½ tunnin välein pääsee kisalipppua näyttämällä ilmaiseksi. ( M3 sininen metrolinja Pestin keskustasta Deak aukioltta ) . Aikataulut löytyy www.hungaroring.hu sivuiltta.
      Hauskaa kisareissua, toivottaan että lämpötila pysyy normaalissa 30 tienoilla :)

• Kiskoilla

vahvistan nuo (asialliset)vastaukset. Kyllä on. Pysäkin/bussin otsassa lukee Moygorod - saattaa olla kirotusvihre tuossa mun ulkomuistista nykäsemästä. Noi kisabussit ovat iban tavallusia moy... paikallusbusseja, mut kisaviikonloppuna kulkevat nonstop. Oikean dösän kyl huomaa kanssamtakustajista.

Sunnuntaina suosittelen junaa Örs Vezer Teriltä

• kimi ftw

terve! niin osaako joku kokeneempi sanoa, minkälaisella aikataululla ja millä vehkeellä kannattaa tuonne varsinaiseen GP:een mennä, jotta varmasti ehtii starttiin? Meitä on esim. 8 hengen seurue, joten onko esim. taksi/ pari taksia parempi ratkaisu kuin tuo em. bussi. Ja onko se juna parempi kuin bussi ja miksi?

kiitos vastauksista!

• f1

terve! bussi on ilmainen, mutta riippuen hotellin sijainnista voi olla pitkä matka-ajallisesti. Ensiksi julkisilla bussin lähtöpaikkaan ja sit bussin odottelua kunnes bussiin mahtuu ja vielä huonolla säkällä joutuu seisomaan bussimatkan kun on niin täynnä. Junasta ei ole kokemusta mutta eipä tarvii ainakaan ruuhkissa olla ja on halpa matkustaa. Taxi on mielestäni helpoin tapa. Noutaa hotellin ovelta ja vie perille asti. Ainakin aikaisemmin taxit saivat ajaa omaa kaistaa pitkin eikä ruuhkissa tarvinnu seisoskella. sopimus hinta 9900huf (35e) per, suunta/auto. Lähtöä kisoihin tässä odotellessa!!!!!!

• budaan vaaan

Kyllä se vaan Taksi on paras . Pyydä hotelli tilaamaan taksi sinulle ja seurueelle ajoissa
      Mutta helikopterikin on hyvä vaihtoehto.
      Olen itse mennyt sillä joskus , mutta en muista hintaa.

• Jualla kulkee

Ei ole taksi paras. Paras on juna. Kulkee aikataulssa eikä juutu ruuhkaan. ja lisäksi on halpa.
      Lähtee Örs Vezer Teriltä (on jonkun metrolinjan päätepysäkki - tais olla sininien). Lippu pitää ainakin sunnuntaina ostaa kioskista - ja huomaa näyttää BKV korttisi jos sellainen on. Näin maksat vain BKV alueen rajalta ringille lipun. Osta menopaluu).
      Tiedät minuutilleen, milloin lähdet ja milloin olet perillä.
      Ringin seisaketta edelliseltä asemalta on bussikuljetus ringille. Ringin seisakkeelta reilu kilometri peltokäveyä. Ja jos menet ringin seisakkeen ohi, niin seuraavaltakin on bussiyhteys ja kävelymatka ringille.

• Junalla siis

Korjaan itteäni: Hungaroringin seisake on poistettu kahden viimevuoden aikana. Junalla joko Mogyorodin asema tai sitä edeltävä. Ja junan (lisä)lippu maksaa 250 huf per suunta (kun on budapestin julkisenliikenteen monipäivälippu).

• Junalla siis

Korjaan itteäni: Hungaroringin seisake on poistettu kahden viimevuoden aikana. Junalla joko Mogyorodin asema tai sitä edeltävä. Ja junan (lisä)lippu maksaa 250 huf per suunta (kun on budapestin julkisenliikenteen monipäivälippu).

• Junalla siis

• etsivä löytää

Eiköhän niitä netistä löydy kun vaivaudut katselemaan.

• Enen toimi luljetukset mutta ei tänä vuonna 2019.Ennen busseja metsorlta jonossa,nyt puolen tunnin välein

• Ilmainen mutta harvakseen nykyään

• Anonyymi

Juu, ja harvakseltaa on kisojakin nykyään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      171
      1482
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      687
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      526
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      124
      513
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe