Ilmainen kuljetus Hungaroring?

Uno00

Hei,

sattuuko joku jo tietämään, onko tänä vuonna ilmaista linja-autokuljetusta Hungaroringille?

15

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TILATTU KULJETUS ON

      Ei ole ,mutta helikopterilla vievät ilmaiseksi. Tai josset sitten polkupyörällä aja sinne !!

      • juou

        On ilmainen kuljeutus - samat ajat ja paikat kuin - you know


    • sikuikka

      Juu, Arpád sillan viereiseltä ( Pestin puolella ) bussiasemalta noin ½ tunnin välein pääsee kisalipppua näyttämällä ilmaiseksi. ( M3 sininen metrolinja Pestin keskustasta Deak aukioltta ) . Aikataulut löytyy www.hungaroring.hu sivuiltta.
      Hauskaa kisareissua, toivottaan että lämpötila pysyy normaalissa 30 tienoilla :)

    • Kiskoilla

      vahvistan nuo (asialliset)vastaukset. Kyllä on. Pysäkin/bussin otsassa lukee Moygorod - saattaa olla kirotusvihre tuossa mun ulkomuistista nykäsemästä. Noi kisabussit ovat iban tavallusia moy... paikallusbusseja, mut kisaviikonloppuna kulkevat nonstop. Oikean dösän kyl huomaa kanssamtakustajista.

      Sunnuntaina suosittelen junaa Örs Vezer Teriltä

    • kimi ftw

      terve! niin osaako joku kokeneempi sanoa, minkälaisella aikataululla ja millä vehkeellä kannattaa tuonne varsinaiseen GP:een mennä, jotta varmasti ehtii starttiin? Meitä on esim. 8 hengen seurue, joten onko esim. taksi/ pari taksia parempi ratkaisu kuin tuo em. bussi. Ja onko se juna parempi kuin bussi ja miksi?

      kiitos vastauksista!

      • f1

        terve! bussi on ilmainen, mutta riippuen hotellin sijainnista voi olla pitkä matka-ajallisesti. Ensiksi julkisilla bussin lähtöpaikkaan ja sit bussin odottelua kunnes bussiin mahtuu ja vielä huonolla säkällä joutuu seisomaan bussimatkan kun on niin täynnä. Junasta ei ole kokemusta mutta eipä tarvii ainakaan ruuhkissa olla ja on halpa matkustaa. Taxi on mielestäni helpoin tapa. Noutaa hotellin ovelta ja vie perille asti. Ainakin aikaisemmin taxit saivat ajaa omaa kaistaa pitkin eikä ruuhkissa tarvinnu seisoskella. sopimus hinta 9900huf (35e) per, suunta/auto. Lähtöä kisoihin tässä odotellessa!!!!!!


    • budaan vaaan

      Kyllä se vaan Taksi on paras . Pyydä hotelli tilaamaan taksi sinulle ja seurueelle ajoissa
      Mutta helikopterikin on hyvä vaihtoehto.
      Olen itse mennyt sillä joskus , mutta en muista hintaa.

    • Jualla kulkee

      Ei ole taksi paras. Paras on juna. Kulkee aikataulssa eikä juutu ruuhkaan. ja lisäksi on halpa.
      Lähtee Örs Vezer Teriltä (on jonkun metrolinjan päätepysäkki - tais olla sininien). Lippu pitää ainakin sunnuntaina ostaa kioskista - ja huomaa näyttää BKV korttisi jos sellainen on. Näin maksat vain BKV alueen rajalta ringille lipun. Osta menopaluu).
      Tiedät minuutilleen, milloin lähdet ja milloin olet perillä.
      Ringin seisaketta edelliseltä asemalta on bussikuljetus ringille. Ringin seisakkeelta reilu kilometri peltokäveyä. Ja jos menet ringin seisakkeen ohi, niin seuraavaltakin on bussiyhteys ja kävelymatka ringille.

      • Junalla siis

        Korjaan itteäni: Hungaroringin seisake on poistettu kahden viimevuoden aikana. Junalla joko Mogyorodin asema tai sitä edeltävä. Ja junan (lisä)lippu maksaa 250 huf per suunta (kun on budapestin julkisenliikenteen monipäivälippu).


      • Junalla siis

        Korjaan itteäni: Hungaroringin seisake on poistettu kahden viimevuoden aikana. Junalla joko Mogyorodin asema tai sitä edeltävä. Ja junan (lisä)lippu maksaa 250 huf per suunta (kun on budapestin julkisenliikenteen monipäivälippu).


      • Junalla siis

        Korjaan itteäni: Hungaroringin seisake on poistettu kahden viimevuoden aikana. Junalla joko Mogyorodin asema tai sitä edeltävä. Ja junan (lisä)lippu maksaa 250 huf per suunta (kun on budapestin julkisenliikenteen monipäivälippu).


    • etsivä löytää

      Eiköhän niitä netistä löydy kun vaivaudut katselemaan.

    • Enen toimi luljetukset mutta ei tänä vuonna 2019.Ennen busseja metsorlta jonossa,nyt puolen tunnin välein

    • Ilmainen mutta harvakseen nykyään

    • Anonyymi

      Juu, ja harvakseltaa on kisojakin nykyään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe