olen ostamassa tulevalle esikoiselle rattaita ja olen miettinyt mm emmaljungan vaunuja. Nytkin löysin hyvältä vaikuttavat Emmaljungan cerox vaunut käytettynä vuosimallia 2008. hintana oli 290€. onko hinta halpa/kallis/sopiva kun kyseessä on Emmaljungat ja vuoden 2008 malli??
Entä muuten onko kokemuksia kyseisistä rattaista?
emmaljunga cerox 2008 vaunut
marihsca88
1
383
Vastaukset
- ...
Riippuu missä kunnossa ja millainen paketti kyseessä. Mulla on myynnissä vuosimallia 07-08 ja hinta kalliimpi koska uusittu 100€ osia juuri äskettäin ja on ns. erikoisemman väriset, sävyyn mätsäävät jalkapeite ja pehmee koppa. Ite tykkään ceroxeistä, nehän menee tosi pitkään kun se itse ratasosa on niin hyvä. Vauva ei kuitenkaan pitkään tuohon vaunukoppaan mahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897