olen ostamassa tulevalle esikoiselle rattaita ja olen miettinyt mm emmaljungan vaunuja. Nytkin löysin hyvältä vaikuttavat Emmaljungan cerox vaunut käytettynä vuosimallia 2008. hintana oli 290€. onko hinta halpa/kallis/sopiva kun kyseessä on Emmaljungat ja vuoden 2008 malli??
Entä muuten onko kokemuksia kyseisistä rattaista?
emmaljunga cerox 2008 vaunut
marihsca88
1
393
Vastaukset
- ...
Riippuu missä kunnossa ja millainen paketti kyseessä. Mulla on myynnissä vuosimallia 07-08 ja hinta kalliimpi koska uusittu 100€ osia juuri äskettäin ja on ns. erikoisemman väriset, sävyyn mätsäävät jalkapeite ja pehmee koppa. Ite tykkään ceroxeistä, nehän menee tosi pitkään kun se itse ratasosa on niin hyvä. Vauva ei kuitenkaan pitkään tuohon vaunukoppaan mahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750