emmaljunga cerox 2008 vaunut

olen ostamassa tulevalle esikoiselle rattaita ja olen miettinyt mm emmaljungan vaunuja. Nytkin löysin hyvältä vaikuttavat Emmaljungan cerox vaunut käytettynä vuosimallia 2008. hintana oli 290€. onko hinta halpa/kallis/sopiva kun kyseessä on Emmaljungat ja vuoden 2008 malli??
Entä muuten onko kokemuksia kyseisistä rattaista?
1413
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Riippuu missä kunnossa ja millainen paketti kyseessä. Mulla on myynnissä vuosimallia 07-08 ja hinta kalliimpi koska uusittu 100€ osia juuri äskettäin ja on ns. erikoisemman väriset, sävyyn mätsäävät jalkapeite ja pehmee koppa. Ite tykkään ceroxeistä, nehän menee tosi pitkään kun se itse ratasosa on niin hyvä. Vauva ei kuitenkaan pitkään tuohon vaunukoppaan mahdu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

marihsca88 kirjoitti:

olen ostamassa tulevalle esikoiselle rattaita ja olen miettinyt mm emmaljungan vaunuja. Nytkin löysin hyvältä vaikuttavat Emmaljungan cerox vaunut käytettynä vuosimallia 2008. hintana oli 290€. onko hinta halpa/kallis/sopiva kun kyseessä on Emmaljungat ja vuoden 2008 malli??
Entä muuten onko kokemuksia kyseisistä rattaista?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu