Kuinka suuri todennäköisyys on että tummaihoinen (ei afrikkalainen) afro-tukkainen ihminen saa täysin kaljun, harmaasilmäisen ja kalpeaikoisen lapsen, jolla ei ole edes tummille tyypillistä nenää?
Tiedän kyllä sekoituksia, joissa on vaalea iho ja silmät mutta tumma ja kihara tukka kuitenkin.
valkoinen lapsi
12
2755
Vastaukset
- fjdka
Siis riippuu täysin cocktailista. Mun sisarukseni ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi aasialaisia. Heidän puolisonsa ovat neljäsosa tummaa kansaa myöskin. kuitenkin heidän lapsensa ovat kaikki vaaleita.
Oma veljeni, joka on siis puoliksi aasialainen, oli pienenä aivan blondi vihreine silmineen. Kouluikään mennessä hiukset olivat muuttuneet ruskeiksi. Olen myös tavannut punatukkaisia arabeja, joilla on vihreät silmät ja vaalea iho, joten kyllä kai kaikki on mahdollista. Itse asiassa myöskin ystäväni arabisuku sisältää hyvin erinäköisiä ihmisiä. Osa on aivan vaaleita, ja osa aivan tummia. Ja silti ainakin olevinaan samaa perhettä. - knmdkdkm
Kyllähän ihan täysafrot lapsetkin ovat syntyessään vaaleampia ja tummenevat vasta myöhemmin. Mutta kerropa mikä ihme on tummille tyypillinen ei afrikkalainen nenä? Kun itse mietin vaikkapa intialaisia niin ei tule mieleen, että heillä olisi jotenkin tietynlainen tyypillinen nenä.
- Yannick Noah'n
isä on musta, äiti valkoinen. Hän sai lapsen valkoisen kanssa ja lapsi on valkoinen.
Perinnölliseyydestä löytyy varmasti paljonkin internet-tietoa. Sieltä vaan kaivamaan perinnöllisyyden alkeita. - ex vaimo
Se onki hävettävää selitellä vieraille ja tutuille miten samasta isästä on tullut täysin musta poika ja täysin valkoinen tyttö sinisine silmineen. Törkeimmät kysyy suoraan missä lasten isäT ovat?
- blah blah blah
Meidän perheessä on niin, että vanhemmalla tytöllä on tumma iho ja silmät, sekä afro. Nuorempi taas näyttää enemmän etelä-eurooppalaiselta sillä hän on vaalea ja hänen silmäinsä ovat ruskean vihreät.
Minultakin on monta kertaa kysytty onko tytöillä eri isät. Ei ole, vaikkakaan ei se muille kuuluisi vaikka olisi, joten ei kannata välittää mitä muut sanoo! - huijattu isäksi
Kannattanee muistaa isyystestit, nää ulkkisten muijat ovat sen verran säälittäviä että saattaa isäkin ole eri, ettei huoraava mies vaan pystyis naista jättämään kun lapsia pukkaa koko ajan. Maailmanvanhin temppu.
- esmeralda
Hassuja tilanteita voi tulla myös ihan valkoihoisillakin. Itselläni on ruskeat silmät ja tummat hiukset. Miehelläni tummat hiukset ja sini-vihreät silmät. Tyttärellämme on syntymästä saakka ollut siniset silmät ja ihan vaaleat hiukset sekä iho tosi vaalea ja auringossa hän palaa herkästi, kun taas minulla on normaalia suomalaista ihoa tummempi iho ja voin huoletta olla tuntikausia auringossa. Täytyy myöntää että jopa itse olin yllättynyt synnytyssalissa kun blondin tyttäreni näin. Kahdella pojallamme on minulta perityt ruskeat silmät ja tummat hiukset. Ja kyllä, lapsilla on takuulla sama isä mutta tytär ei näytä yhtään samalta kuin kaksi veljeänsä. Todennäköisesti tyttäremme on perinyt vaaleutensa äitini puolelta sillä äitini on melko vaalea, ei ihan blondi kuitenkaan.
- Black blonde
Ihan mahdollistahan tuo on. Ihmiset ovat sekoittuneet iät ajat, ja vaikka se ei tällä hetkellä jossain esimerkiksi tummaihoisessa henkilössä näkyisikään, voi vaalean henkilön kanssa lisääntyminen tuoda yllätyksen kun lapsi periikin vaalean tukan ja ihon sekä siniset silmät aiheuttavan geenin myös siltä kaukaiselta sukulaiselta tumman vanhemman puolelta, vaikka näyttääkin vain siltä vaalealta vanhemmaltaan.
Esim. afroamerikkalaiset ovat todella sekoittuneita, heissä virtaa monessa eurooppalainen sekä intiaaniveri sen afrikkalaisen perimän lisäksi.
Lisäksi vaalea tukka ei ole vain valkoisen rodun "yksinoikeus" kuten Solomon saarten tapaus osoittaa. Noin kymmenellä prosentilla saaren asukkaista on vaalea tukka, vaikka iho ja silmät ovatkin ruskeat. Tutkijat luulivat heillä olevan valkoista verenperimää, joka aiheuttaa vaalean tukan, mutta kyseessä onkin ihan omanlaisensa mutaatio, ja ero geeni joka eurooppalaisilla esiintuo sen vaalean tukan. Juttua aiheesta:
http://med.stanford.edu/ism/2012/may/blond.html
Aika jännän näköinen tuo vaalea pehko heillä, kun iho on kuitenkin melko tumma :)
http://www.traveladventures.org/continents/oceania/images/solomon-island-people03.jpg
http://www.youthgoogly.com/wp-content/uploads/2012/05/blonde-hair-solomon-islands.jpg
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02210/solomon-islands_2210026c.jpg
http://media-cache0.pinterest.com/upload/106186503684444817_Kl01QS9M_f.jpg
http://www.clouseau.co.nz/people/images/Teagan at Hom peka Island, Solomon Islands.jpg - ylpeä äiti
Mun lapset ovat vaaleita vaikka tummaihoinen isä...
- asdasdaw222
Kyllä se lapsi vielä tummuu. Useimmat ovat pienenä aika vaaleita, tummuvat teini ikäisinä
- geenit
se johtuu kai geeneistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851