Mikä nykynuorisoa vaivaa?

Jonna32

Hei!

Tulin tänne vaikka en olekkaan nuori, mutta asiani koskee nuoria. Eli siis olen viimeaikoina kuullut radiosta, kaduilla ja netissä musiikkia joka on suunnattu teineille. Itselleni ei tämä musiikki kolahda, kysynkin:

Miksi pidät seuraavista artisteista?

Nicki Minaj
Lil Wayne
Wiz Khalifa
Chris Brown
Lady Gaga
Rihanna
Drake

Nämähän eivät edes laula omalla äänellään, vaan Autotunella.

100

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12hfs8312f

      Hm, ootko nyt tosissas?

      Jonkun mielestä autotune voi olla hyvänkin kuulosta, ja jotkut kuuntelevat pelkästään koneella tehtyä musiikkia...

      Makunsa kullakin

      • ölöölöl

        Autotunea käytetään koska artisti ei osaa laulaa. Autotunella saadaa kuka tahansa kuulostamaan menettelevältä "laulajalta".


    • 32321

      jonna32 kaikki noi artistis on paskaa t:17v

    • judaspries

      Täällä vastaa 17 vuotias tyttö, rehellisesti sanottuna en ole edes kuullut kaikista mainitsemistasi artisteista, johtuen varmaan siitä etten radiota kovin paljoa kuuntele (varsinkaan nrj, voice ym)
      Rihannan ja Lady Gagan tiedän, ja joskus pari vuotta sitten niitä välillä kuuntelinkin, nykyään ei iske enää yhtään, vaan suuntaudun lähinnä tuonne vanhemman rokin ja hevin puolelle.
      Jotkut tykkää tuollaisia artisteja kuunnella eikä siinä mitään, jokainen tyylillään.

      Tuohon listaan voisi vielä lisätä semmoisen artistin kuin Skrillex, on ilmeisesti kovinkin suosittu nuorempien joukossa ainakin täällä päin.. Mielenkiinnosta kuuntelin muutaman kappaleen mutta enpäs tuosta kovin innostunut.

      • 32321

        1980 luvulta tuli paras musiikki ja ysikyt luvun alusta kans


      • vdsvdgs
        32321 kirjoitti:

        1980 luvulta tuli paras musiikki ja ysikyt luvun alusta kans

        TOTTA. Haluaa kasarille ;___; Sarjat, musiikki, muoti, ihmiset, autot, tunnelma.... KAIKKI t. 98-tyttö


      • 32321
        vdsvdgs kirjoitti:

        TOTTA. Haluaa kasarille ;___; Sarjat, musiikki, muoti, ihmiset, autot, tunnelma.... KAIKKI t. 98-tyttö

        samat sanat


      • 80's boy (:
        32321 kirjoitti:

        1980 luvulta tuli paras musiikki ja ysikyt luvun alusta kans

        Just näin! Ite oon 97 mut kuuntelen paljo kasarimusiikkii muoti, hiukset, kaikki kasarikama on kivaa! :) Joskun kuuntelen vanhempaaki musaa.


      • Hinaali Arvi
        vdsvdgs kirjoitti:

        TOTTA. Haluaa kasarille ;___; Sarjat, musiikki, muoti, ihmiset, autot, tunnelma.... KAIKKI t. 98-tyttö

        Oot syntyny 90-luvun lopulla ja haluat takaisin 80-luvulle..?


      • dsgashgw

      • Poikajokatietää
        vdsvdgs kirjoitti:

        TOTTA. Haluaa kasarille ;___; Sarjat, musiikki, muoti, ihmiset, autot, tunnelma.... KAIKKI t. 98-tyttö

        80-luvun muoti??? Niin kamalaa kamalaa!!


      • Hinaali Arvi kirjoitti:

        Oot syntyny 90-luvun lopulla ja haluat takaisin 80-luvulle..?

        nyt hinuri vähä niitä valoja päälle. missään ei sanottu että se haluaa TAKAS 80-luvulle.


      • Poikajokatietää kirjoitti:

        80-luvun muoti??? Niin kamalaa kamalaa!!

        sinä oot kamala.


      • llklkkl
        Poikajokatietää kirjoitti:

        80-luvun muoti??? Niin kamalaa kamalaa!!

        Ainakaan silloin kuljeskeltu lökäpöksyt polvissa ja valkoiset boxerit kainoloissa, kuten nykyajan apinat tekevät.


      • bloodyliqourice9

        marry me!


      • bloodyliqourice19

        ..... MARRY MEEEE!!!!


      • 3+8
        mulku kirjoitti:

        nyt hinuri vähä niitä valoja päälle. missään ei sanottu että se haluaa TAKAS 80-luvulle.

        "Haluaa kasarille" ????


    • borninthwrongdecade

      En pidä niistä LOL 17v Muutamia hyviä bändejä
      Judas Priest,Europe,David Bowie,Dio,Danzig,Misfits,Hanoi Rocks,Guns n roses,Manowar,Kiss,Ramones,Rainbow,Scorpions,The offspring,Twisted Sisters,WASP,Thin Lizzy;The Doors ja Backyard babies

      • poika 98

        noihin vois vielä lisätä hassisen koneen peer gunt popeda juice hurriganes ja 80 luku on best!


      • Medvedev

        V*TTU ASIAA KISS MAAILMAN PARAS BÄNDI!


    • dtmgc

      Oon 15, en pidä mistään mitä mainitsit ja kuuntelen aika vitun vanhaa musiikkia.

    • asdasdas3452342

      PASKAA!!!!!!

    • muoviukko

      eazy e

    • Poika13v

      Olen samaa mieltä että kaikki toi musiikki ON PASKAA. miks kukaan ei kuuntele kunnon musaa metallia rockkia? ihan oikeesti tunnen vaan pari tyypiä jotka kuuntelee hyvää musaa!

    • spedespeard

      Täyttä naalin paskaa. Nyky"musiikki" on 99% perseestä, joitain hyviä löytyy esim AVICIIn Levels. Vaikka kuuntelen ja soitan klassista, toi biisu jostain syystä iskee 9000 ESsän voimalla.

    • Muusiiccc

      Kaikki muu on paskaa paitsi Nirvana

    • 9+5

      Esimerkiks Rihannalla oli ennen paljo parempia biisejä ku nykyään. Noita kuulee tosiaan nrjltä, ku itekki kuuntelen. :D Mun mielestä taas Lil waynel on jotai biisejä mis on paljo sanomaa ja siks tykkään kuunnella. Noi sun luettelemat artistit ei kuitenkaa kuulu niihin, joita kuuntelen yleensä :)

      • massapaskaa


      • 98tyttöOLDROCK<3

        "C-c-call me so I can make it juicy fo ya
        C-c-call me so so I can get it juicy fo ya
        C-c-call me so I can make it juicy fo ya
        C-c-call me so I can get it juicy fo ya"
        -Lil Wayne, Lollipop

        Yeaaa.... Tosi syvällist sanomaa.....


    • tytsy!!!

      Moi!
      Rihanna on hyvä on sen cd ja nicki minaj(sinne päin)
      on hyvä!

    • vihattu

      Oon 14v likka ja en kuuntele periaatteessa mitään mikä on nyt pinnalla. Mulla kolahtaa Japanilainen konemusa, Iosys ja Vocaloidit.

      Painakaa vaan dislikee, mutta turha yrittää, että itse kuuntelisitte ``parempaa musaa``. Kaikki on erilaisia. Ei teistä tuu parempia ihmisiä sillä, että dissaatte muita.

      • :/ :/ :(

        sä dissaat nyt meitä


      • Nohlol18v.aikapaska

        Jaa-a itse kuuntelen nightcorea ja popitan minun hondalla että mikäs siinä. "Yes yes let the hate flow throught you" näin sanon vihaajoille.


    • mussaa

      Eikö kaikilla saa olla oma mielipide??!! SAAAAAAAA! kaikki tyylillään:)

    • dawgg

      Ainoat ''mainstream'' artistit joita silloin tällöin kuuntelen ovat Pitbull ja Skrillex. Musiikkimakuuni menee oikeastaan dubstep / chill dubstep, memphis rap ja joskus myös em0 musiikki. Riippuu ihan päivästä : ) !

    • lennon mccartney

      tälläset ihmiset voi olla harvas mut mä oon 16-vuotias ja mä kuuntelen enimmäkseen 60-kuvun musiikkii. rolling stones, hollies ja beatles on parhai :D

      • hkbdrh

        60-luvun Brittimusiikki on jeesh. Amerikassa 60-Luvul meni kaikki perseelleen, kaikki oli niin kilttiä ja puhtoista ja sitä kutsuttiin rockiksi


    • perspeili

      makunsa kullakin, sanoi koira muniaan nuollessaan. itse en noita mainittuja tosin pidä paljoo minään.

      • perspeili

        siis alottajan kommenttiin viitaten tuo edellinen kommentti, asialinja sulla siinä ylempänä! keep rocking hard!


      • 4-1
        perspeili kirjoitti:

        siis alottajan kommenttiin viitaten tuo edellinen kommentti, asialinja sulla siinä ylempänä! keep rocking hard!

        Minä kuuntelen irwiniä, Juicea, eppu normaalia ja joskus popedaa.

        T. 14 v.


    • konemusiikki...

      ite kuuntelen konemusiikkia ja dubsteppiä siis Tiëstoa, armin van buurenia yms. mutta silti mainstream avicii ja skrillex ei iske, dubstep artisteista sellasia kun Rusko, Caspa, Tes La Rok, yms. ne on kovia artisteja MUN mielestä.

    • Tuuli uli uli
    • Carter II oli iha hyvä (lil wayne) siin ei ees ollu autotunee, jay-z, 2pac, rakim, nas ja nää on oikeita räppäreitä. Naurattaa aina ku joku sanoo et tykkää räpistä ja kuuntelee floridaa tai drakee... Yhdyn aloittajaan vaikka olen 15...

    • Carter II oli iha hyvä (lil wayne) siin ei ees ollu autotunee, jay-z, 2pac, rakim, nas ja nää on oikeita räppäreitä. Naurattaa aina ku joku sanoo et tykkää räpistä ja kuuntelee floridaa tai drakee... Yhdyn aloittajaan vaikka olen 15...

    • kuggenhaim

      vittu kuunnelkaa metallia naskit

    • -_-

      Tietääkö joku sellasen biisin kun profeetta ja uusi maailmanuskonto psykoosiin aika asiallinen kappale

    • c(: Tultsku

      Mä kuuntelen kaikkein mieluiten KISSiä ja se luokitellan viel metalliks ja lady gaga ja noi muutki on***************** XD täälläkin hetkellä pyörii KISSin tears all falling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja lisäks miks sun pitää puuttuu siihen mitä nuoret kuuntelee, kaikki saa kuunnella mitä haluu eikä kenenkää tarvii puuttuu siiihenkää et pelkään lentsikoit tai että ajattelen pelkkää KISSiä 24/7 c(:

    • Jonna32

      Yleisesti itsetyydytyksen katsotaan olevan mitä normaalein ja turvallisin seksuaalisen toiminnan muoto. Sitä esiintyy aina varhaislapsuudesta vanhuuteen saakka, niin ihmisillä kuin kaikilla muillakin nisäkkäillä.
      Pienet lapset saattavat masturboida, vaikka he eivät tietoisesti tiedä mistä on kysymys. Yleensä se on sattumalta opittua
      . Ei ole mitään todisteita itsetyydytyksen minkäänlaisesta lääketieteellisestä haitallisuudesta muille kuin Peyronien sairaudesta kärsiville.

    • saatana

      aika menee eteenpäin saatanan vanhukset älkää kuunnelko noita vaan vaihtakaa kanavaa ja kuunelkaa sitä omaa musiikkianne. en kuuntele itsekkään noita yhtäkään mutta vituttaa tollanen suomi24 vinkuminen ja 60-80 luvulla syntyneet jotka jäävät sinne.

      • hjdiksbshuauzhusufjz

        Oikeestaa 80-luvulla syntyneet on just niitä jotka täl hetkel on musa maailman huipul ja se on Dubstep, Electro House, Drum&Bass, Electronica, Metalcore, Deathcore, Crunkcore, Post-Hardcore, Grime, Reggae, Drumstep, Electro ja Elecyropop sitä mikä on oikeesti hyvä vittuun kaikki Heavy ja thrash metallit sekä mainstream musa (paitsi Skrillex, Damian Marley, Breathe Carolina ja Pendulum) uuden musiikin aika on koittanu.


      • :)))))))))))))))))))
        hjdiksbshuauzhusufjz kirjoitti:

        Oikeestaa 80-luvulla syntyneet on just niitä jotka täl hetkel on musa maailman huipul ja se on Dubstep, Electro House, Drum&Bass, Electronica, Metalcore, Deathcore, Crunkcore, Post-Hardcore, Grime, Reggae, Drumstep, Electro ja Elecyropop sitä mikä on oikeesti hyvä vittuun kaikki Heavy ja thrash metallit sekä mainstream musa (paitsi Skrillex, Damian Marley, Breathe Carolina ja Pendulum) uuden musiikin aika on koittanu.

        Electropop*


    • Hyvin menee...

      Kysymys: Miksi pidät näistä?
      Vastaus: Kuka sulle sano että kaikki tykkää noista. Itelle menee scorpions ja juice leskinen.

    • Lol

      Jos se ei sulle kolahda niin mekö ollaan sairaita?!?! O__o ja en kuuntele itsekkään mitään noista paitsi rihanna on ihan hyvää. P.s.i koulun epäsuosituimmat ovat aina niitä kasari ja metallin kuuntelijoita että lykkyä tykö vaan :P

    • dancegirllll

      se on se rytmi. (ainakin mulla) Harrastan tanssia ja näitten laulajien biiseihin on mahtavaa tehä koreogrefioita. Ah että ku tuntee sen basson rinnassa asti :D
      Kuulosti kaksmieliseltä?

    • scootergirl

      en kuuntele mitään noista :D

    • ¨åäpbkj

      Okei noi on ihan jees, täällä vastaa 15v tyttö mut siis ite kuuntelen paljon green dayta ja kasari musaa, muutenki tykkään niinku 70-90.l viitteistä tyylistä yms mut tohon listaan on pakko lisätä justin bieber ja one direction !!!

    • tervetuöoa2000-luvul

      Ootsä vittu tosissas? Sitä musaa kunnellaa mikä siihrn aikaa on parasta en voi mitää jos et diggaa tosin en itekkää ja kuuntelen iha eri artisteja ku tos

      • tf1wgfevwgv

        "Sitä musaa kuunnellaa mikä siihrn aikaa on parasta"

        Toivon todella että et ole tosissasi.


      • tervetuloa2000-luvul
        tf1wgfevwgv kirjoitti:

        "Sitä musaa kuunnellaa mikä siihrn aikaa on parasta"

        Toivon todella että et ole tosissasi.

        Olen ja se on vaa totta et se mikä on suosiossa on myös kuunnelluinta tosin itekki pidän noit iha paskoina mut iha sama :D


    • joo-o :)

      2pac :)

    • keppi 13.w

      Koska he tekevät hyvää musiikkia.
      Radiosta niitä tulee niin paljon koska niitä toivotaan.
      Se on tätä nyky ajan musiikkia ja odottappas kun kaikki alkavat kuunella tecnoo.

    • jcfhfyrtdctu

      Lady Gaga osaa laulaa. Mutta noi loput on sellasia paskoja jotka tuli suosituks pistämällä puolialastomia naisia levyn kansiin ja musiikkivideoihin.

    • Nykynyoriso 13v

      Nykynuoriosoa vaivaa muutama pikku asia.Itsetiädän kun olen sitä "nykynuorisoa".
      Varmaanlistan ensimmäisenä pitää luotella musat.
      Elikkä Gangnamstyle on suuressa suosiossa vaikka se on kyllä jo painumassa perseenreikään :O.Tyttöjen suosiossa on joku tuuli tai bieber.Ja älkää luulko et robin olis jonkun suosiossa koska kaikki vihaa sitä.
      Mitä nuoret pelaa?
      Riippu tyypistä mutta kerron vähän Minecraftia (ainakin) Cs,mv3 Black ops 2,tf2, Tossa olis pelit.Tyttöist en tiädä ehk jotai simsii.
      Tyyli Nykyään on suosiossa löysät ja coolit vaatteet kuten esim farkut ja hieno cap.
      Myös gentelmen asutkaan eivät ole menneet pois muodista.

      Mitä nykynuoret katsovat tvstä
      Heti ekana tulee mieleen My litle pony frienship is magic joka on suuressa suosiossa ympäri maapalloa.Bronyja on todella paljon.Kakkosena listalle pääse justimusfilms joka on kauheassa suosiossa.Myös putous,bigbrother,simpsonit,futurama ovat suosiossa.Mutta kaikki voittaa My litle Pony jota itsekin katson!(Ja tuo ei ollut sarkasmia vaan oikeesti tää sarja on tosi hyvässä suosiossa kattokaa vaik bronyi jossai ylilauda).My litle pony frienship is magic sarjaa kannattaa oikeesti katsoa.Jos haluatte kokeilla katsoa tätä teidän mielestä niin sanottua paskaa niin katsokaa laitan tähän linkin pariin jaksoon http://www.youtube.com/watch?v=m9Qa0RLEFi4



      http://www.youtube.com/watch?v=SzQV4k1iDzk


      http://www.youtube.com/watch?v=HykvRF7eGiw


      http://www.youtube.com/watch?v=iYbUUNJ-PtI

      Tos oli 4 ihan erityyppist jaksoo kaikki kannattaa kattoo koska voitte tykkää jostain.
      Joo kannattaa katsoa ja ei muuta.Joo karkashan tämä my litle pony juttu vähän aiheest mut voihan siit jossain kertoa.Ja olen 13 vuotias.

    • AAll I See Is...

      Tota sillä autotunella vaan korjataan se sävel vähän, kyllä sen huomaa jos sitä on korjattu enemmän. Noilla ei sitä ole niin huomattavasti tehty. Ja jos uuntelisit vähän niiden vanhempaa tuotantoa, huomaisit, että kyllä ne osaa laulaa. Rihanna on hyvä, Lady Gaga on ok koska se ampuu vaan niin yli ja loput ei vaan istu mun päähän :D

      Itse kuuntelen aika laidasta laitaan, riippuen ihan päivästä: Rolling Stones, Bruno Mars, Rihanna, Ramones, ACDC, jotain konemusiikikkia, Rise Againstii, Scriptii, Maroon 5, sitte jotain teinipoppii kuten One Direction. :)

      Tuuli ja Robin ei mee eikä Justinkaan niin hyv ole vaikka on parantanut, nyt sitä voi kuunnellakkin.

      Sillä musiikkimaulla ei kyllä yleensä ole mitään tekemistä suosittavuuden kanssa(tai no on jos oot sellainen manga, irvee hevari yms) Ei ole pakko julistaa sitä mitä kuuntelet.

      • Nykynuoriso 13v

        En kuuntele robinia,tuulta tai justibieperiä.
        Kuuntelen oppan gangamstyle (Slenderstyle,ponystyle,minecrafstyle,hitlerstyle tai mikä se ikinä onkaan).Sitten pidän myös muista hyvistä biiseistä.Kuuntelenko noita justiinsa tuon henkilön valittamia musiikkeja joissa on Audiot.Ja gangnam style on suosittu mut koht vajoo jo syvälle kun ei siit enää niin paljoo pidetä.Yhteen aikaan ei muuta musiikkia mailmassa ollukkaan.Nicki Minjanista en itse pitänyt kuuntelin ja ei ollu mun makuun. Lil Wayne taas oli sellasen musiikin tekijä joista pidän.Sitä paitsi pidän aika monesta tummaihosen biisistä.Wiz Khalifa (velho kahvila toivottavasti teil on vie huumoria)on ihan ok.Chirs Brown paras tähän asti. Ja luulikko jo et oon tyttö kun katson my litle ponya etkö tiennyt et pojatkin (bronytkin) katsovat sitä PS:Odotan vastauksia kommenteihini.Enempää jaksanu kattoa youtubest ja mikähän hidastaa tota youtubee.On vast 1 vuoden vanha kone täyn kaikkee ladattua paskaa.Joo.My litle ponyy my litle ponyy aaaaaa my...


    • i love music

      Nicki Minaj - Erilainen, hyvä naisräppäri, jotku hyvii biiseI :P
      Lil Wayne - Hyvä räppäri
      Wiz Khalifa - sama ku edelline, ja inspiroiva ;)
      Chris Brown - noooh en tiiä en sillee tykkää mut jotku biisit aika menevii
      Lady Gaga - INSPIROI tosi paljon, hyvää musaa, ihana persoona , oma ittensä!!
      Rihanna - Hyvää musaa
      Drake - Ihan hyvä

      • JJOUJOUJOU

        plz vaihda musiikkimakuas, lil wayne hyvä räppäri? tiiäkkös kuka on 2pac? Ei jumalauta lil wayne kuulostaa että sitä raiskataan joka päivä. Sen aiheetki on vaa jostai seksistä ja rahasta.


        http://www.youtube.com/watch?v=yVv4IdGtcNw


    • jokutuntematonnuori
      • KPOk

        Lopussa kuulosta veteenpudotetulta puhelimelta jolla yritetään soittaa musiikkia..


    • norppa100
      • piece&love

        Mä kuuntelen 60-luvun rockia ja poppia :-) Beatles ja Rolling Stones kunniaan!!


    • 15-v boy

      Mua pännii se että nykyään jos kuuntelee jotain ehkä kuukauden vanhaa biisiä niin aletaan huomauttelemaan että "miks sä nyt tota kuuntelet, se on jo ihan kulunut". Ite oikeestaan kuuntelen kaikkea uutta musiikkia aika valikoivasti. Mielipiteet noista artisteista:

      Nicki Minaj: botox-pelle, "laulu" ihmeellistä rääkymistä
      Lil' Wayne: Suurin osa aivan kamalaa, mutta jotkin menettelee.
      Wiz Khalifa: ^
      Chris Brown: juu ei..
      Lady Gaga: tarviiko edes sanoa mitään..
      Rihanna: ihan ok
      Drake: Välillä ihan ok, mutta mua häiritsee aivan helvetisti se että miten paljon Drake esittää. "I started from the bottom". Juu synnyit rikkaaseen perheeseen. Alotit pohjalta juu..

      Oikeastaan kaikki genret menee, valikoivasti. Rapin puolelta Nas, Eminem, Dr. Dre, Snoop. Rockin puolelta menee Nickelback, Disturbed, ja sitten vähän kevyempää Coldplay, Imagine Dragons, vanha Black Eyed Peas.

      Jokainen saa kuunnella mitä haluaa mutta tosiaan vähän huolettaa tää "toi on jo iha kulunu"-liike..

    • 11vJlover'N'Belieber

      Itse olen 11 ja pidän meilkein noista kaikista mutte en kuitenkaan kuuntele niitä paljoa. Koska kuuntelen Justin Bieberiä ja JLoa. Pidän noista kahdesta koska heillä on hyvä ääni ilman autotuneakin.

    • dfghjkytr

      Hassua että täällä on niin musiikkimakunsa rajoittanutta porukkaa, ehkä oon sitten jotenkin sekasikiö kun mulle oikeesti menee mikä vaan.

      Suurimmaksi osaksi klassista rockia&poppia, heavymetallia jne. mutta kuuntelempa joskus ihan suomalaista iskelmää, peruspoppia, klassista (hui älkää kertoko kellekkään), indietä, kantria ja tämmöstä :D

      Ymmärrän kyllä että mielipiteitä on monia, mutta minkään musiikin vihaamista tai ylifanittamista mä en pysty ymmärtämään (ylifanittamisesta esimerkkinä belieberit ja directionerssit jnejne.

    • sanopa se
    • jskdkbfnf

      Kaikki ylistää 80-lukua, mutta kaikkien pitäisi tietää että varsinkin rock oli parhaimmillaan ja aidoimmillaan 70-luvulla. Progea, punkkia ja muita unohtamatta. 80-luvulla musiikki alkoi kaupallistua liikaa ja siitä tehtiin enemmän useammille sopivaa.

    • 5GCDTJ

      Vanha musiikki on vitun PASKAA. Kaikki aloittajan viestissä olevat on hyviä! T. 16v POIKA

    • 2+5=7

      Kaikki noi on kyllä aivan paskaa itse kuuntelen kaiken näköstä 80-90luvun G-funkkia

      NWA
      Ice Cube
      Illegal
      Xzibit
      Bone n thugs harmony
      Big L
      Eazy e
      Lil Eazy e
      Og ikonen
      Petos
      Eevil Stöö
      Likanen Etelä
      Loco Happonaama



      Ja onhan noita muitakin nykyaikaisia mistä tulee asiallista paskaa

    • JC Denton

      Paskaa, kaikki paskaa.

      Mä varmaan sopisin "hyvätapaisen nuoren" muottiin jeesisti, en kuuntele autotunepaskaa vaan IDM:ää ja ambienttia, klassista ja muuta taidemusiikkia 99% ajasta.
      Harrastan pianonsoittoa ja pukeudun siististi :3

      tosin käytän huumeita ja runkkaan lonkerohentaille

    • magosto

      Eikö jokainen saa kuunnella sitä mikä kuulostaa omaan korvaan miellyttävämmältä? Eihän tuollaista ns. "mainstream" pop/rap musiikkia kuuntele melkein kukaa muu kuin 9-16-vuotiaat (god pls toivottavasti ei vanhemmat ihmiset..) kehittyminen on katsos vielä kesken :3

      En itsekkään kuunnellut tuon ikäisenä kovin laadukasta musiikkia, mutta vanhentuessa sitä ymmärtää hyvän ja huonon musiikin eron.

      Ei kaikki nuoret kuuntele noita artisteja joita mainitsit, niin kuin kommenteista voi hyvin huomata. Karkeasti voisi sanoa, että vain "pissikset" ja nämä swag tyypit kuuntelevat tuollaista musiikkia, mutta niin kuin sanoin makunsa kullakin.

      Oma musiikkimakuni on hyvin monipuolista, kuuntelen musiikkia eri puolilta maailmaa ja erilaisia genrejä:

      Kotimaisiin lukeutuu pelkästään Anssi Kela kun en tästä suomen kielestä niin paljon välitä. Tämän lisäksi olen todella kiintynyt ruotsalaiseen punk/rockiin, tässä muutamia bändejä: Charta 77, Ebba Grön, Imperiet, Räserbajs, Mimikry, De Lyckliga Kompisarna.

      Pidän myös espanjalaisesta ja katalaanilaisesta musiikista.. ja sitten tietenkin englanniksi kuuntelen musiikkia, kukapas ei? Kuuntelen mm. Leonard Cohen, The Kinks, The Hollies, Scorpions, Coldplay, The Police, The White Stripes.. nyt ei tule mitään muuta mieleen.

      Olen itse toistaiseksi (ihan niin kuin ei olisi ilmiselvää että vanhenen vielä..) 15-vuotias.

    • kikkelikoo3

      Noi kaikki edellämainitut on paskaa. Kuuntelen Stöötä ja Herkkoo pilves

    • miksi?

      kaikkihan noi on ihan surkeita

    • punx

      mie en oikee tykkää tost nuoriso musast, mut sillo tällö tulee kuunteltuu kone musaa, JVG on yks mitä en tuu koskaa tajuumaa et kui se on suosittu ja nuorison snapback muoti on kauhee.

      • mr penis

        Jvg on paras ja Snäpari ja kaikki alottajan mainitsemat on iha vitun jebouuu niin ja petri Nygård tottakai


    • bitch please

      Ite oon 15 v poika ja mielestäni suurin osa nykymusiikista on paskaa... jotkut lil waynet vois painuu vittuu... ei se ees osaa (enää) räpätä. Ite tykkään kuunnella aitoa rap musiikkia (ei lil wayne ym.), G-funkia, ja (joskus suomirap).
      Hyvii on esim. Dr Dre, Snoop Dogg, Eminem, NWA, 2pac, Ice Cube, Xzibit, WC, Wu-Tang Clan jne.
      Jokaisella on oma musiikkimaku mut niillä jotka kuuntelee jotai JB, One Directionii tai robinii niin on aika paska sellane

      • mr penis

        WC :ddddddddddddddd mäki kuuntelen vittu iha muna huurus vittu WC;D


    • jokuvaa126

      Mitä ketää haittaa mitä toiset kuuntelee makunsa kaikilla. Eipä sillä et noita juurikaa itekkää kuuntelisin.

    • Nuorimies 16( LUE)

      Päätin nyt kirjottaa tänne vaikka hieman myöhässä tulinkin.. Musiikki --> Melodiaa, rytmejä, soittimia ja sen sellaista. Kolahtaa mikä vittu sit kolahtaa. Tällä hetkellä kuuntelen Sur le Fil - Yann Tiersen, mut ken tietää jos seuraavaks valitsenkin vaikkapa biisin Grimesiltä tai vaikka Radioheadilta? Mikäs helvetin ikuisyyskysymys se on, että mikä on hyvää musiikkia? Jos tykkäisin Justin Bieberistä miks sitä pitäisi salailla? MAAIlMASSA EI OLE HUONOA MUSIIKKIA = On vain aliarvostettua ja ei tunnettua. Mutta ei ole yliarvostettua. Vai onko muka?

      • PNG1

        Nicki Minaj tuntuu ainakin olevan omasta mielestä hiukan yliarvostettu.


      • leeviandtheleavings

        on paskaa musiikkia, nykymusiikki


    • Kuunnelkaa

      Kuunnelkaa videoo Nicki Minajin keikalta. Sitte vasta tiedätte, pidättekö siitä.

    • Vanhabiittifriikki

      Tässä 38v äijä. Mun mielestä Skrillex on mahtavaa dancea. Tottakai tämän ikäinen äijä kuuntelee yleensä ennemmin 90-luvun musaa mutta en ymmärrä ikäisiäni tyyppejä jotka haukkuu kaiken musiikin mitä ei ole tehty niitten nuoruudessa.
      Lisää nuoria jannuja musaa tekemään, tulee tuoretta biittiä.

    • metal<3 -98

      oon samaa mieltä ku alottaja! en tajua sitä kun pääsee laulajaksi vaikka ei edes laula omalla äänellään.. itse kuuntelen heviä ja pidän tässä kyseisessä musiikkityylissä oikeista soittimista ja laulajien mahtavasta äänestä esim. scorpions, manowar, teräsbetoni, five fingers death punch yms yms.
      vaikka kuuntelen myös screamoa esim. cob ja slipknot mutta näilläkin bändeillä on aivan mahtavat rummut ja kitarat! mielestäni juuri rummut, kitarat, basso ja kunnon (oma) ääni (esim. jarkko ahola(teräsbetoni)) tekevät biisistä kunnollisen ja mahtavan

      • Uhghnhn

        Autotune kappale: Chris Brown - Don't wake me up
        En pidä autotunesta


    • kkscdjfuidhuhfdiu

      Tervetuloa 2010-luvulle

    • demoniprinsessa

      mua aina naurattaa, kun joku täällä alkaa dissaamaan biebereitä ja muita nykypäivän radiokanavilta tuttuja autotunella höystettyjä teinipoppareita, kaikki tuntuvat kuuntelevan 80-/90-luvun (tai jopa vanhempaa) klassista rockia/grungea ja "pyh eihän me tällästä koskaan kuunnella, täyttä paskaa",kommentoi melkein kaikki. alkaa kuulostaa melkoiselta musiikkielitismiltä ja pelkältä hipsteriydeltä tälläsen painottaminen ja varmaan suurin osa aiemmista kommentoijista tuskin "mainstream"-musiikkia vihaa, vaan sanoo näin vain, ettei leimata tyhjäpääksi tai muiden hännystelijäksi, on oltava aina niin erilainen muista.

      mutta totuushan on se, että "hyvää musiikkia" ei ole, sillä musiikki on jokaiselle subjektiivinen, henkilökohtainen kokemus, jollekin kolahtaa paremmin hömppärakkauslaulut modernin elektropopin tahtiin, kun taas joku toinen kuuntelee yksinomaa 80-luvun puolvälin punkia, kolmas tykkää melkein kaikesta mitä kuulee, eikä siinä ole mitään väärää.

      itselläni ei mitään ole radion popittamaa musiikkia vastaan, vaikken sitä juurikaan kuuntele, sillä mielestäni musiikissa parasta on hyvän melodian ja rytmin kombinaatio joko samaistuttaviin tai "poikaystäväni jätti, aika itkeä"-tasoa syvällisempiin lyriikoihin. listoilla kyllä hyppii siitä huolimatta silloin tälloin mielestäni ihan hyviäkin kipaleita. kaikille ihan hyvä nyrkkisääntö voisi olla se, että ihmisen pitäisi kuitenkin antaa kaikelle ainakin yksi mahdollisuus lyttäämättä sitä täysin. mistä sitä koskaan tietää, vaikka löytäisi uuden lempikappaleen. ja jos ei kolahda, nii sitten ei kuuntele, eikä dissaa muita, vaikka he kuuntelisikin. seems simple enough?

      peace out.

      • Esups

        Mua aina naurattaa kun joku vitun idiootti ei osaa kattoo keskustelun julkaisupäivämäärää, vaan kommentoi neljä vuotta vanhaan keskusteluun.


    • Pillunpanija900

      Kyllä nykymaailma on ihmeellistä?! Täällä ja muualla kaikki 90 luvulla syntyneet koittaa saada nykypäivän nuoria ''sivistymään'' ja kuuntelemaan heidän aikaista musiiikkia. Eivätkä ollenkaan ymmärrä, että kaikki ei halua kuunnella mtn Bonjovia!

    • tyran.banksit

      Nykyrario on pullollaa huonoa mosaiikkia. Se selviää kahenkymmenen sekunnin kanavasurffauskierroksella: pelkkää älinää, huutoa tai kähinää yleensä. Enemmän panostetaan valitettavasti tulkitsemiseen ja tunteiluun kuin hyvä-ääniseen laulantaan. Kylläp jotahi vanhaa ja hienoa soisi kuulevansa, kuten suksimiehen laulun tai Cobacabaanan Maria. Sentapaisia sotavuonna -42 syntyny opettajamme meillä ala-astialaisilla laullatti, silloin lamavuosina.

      Tässä se suksimiehen laulu, olletikin varsin ikivanha virsi

      Ylös, Suomen pojat nuoret,
      Ulos sukset survaiskaa!
      Lumi peittää laaksot, vuoret,
      Hyv’ on meidän luisuttaa.
      Jalka potkee,
      Suksi notkee
      Sujuilevi sukkelaan.

      Heräs tuuli tuntureilla,
      Lehahtihe lentämään, –
      Sukkelat on sukset meillä,
      Lähtään, veikot, kiistämään!
      Saishan koittaa,
      Kumpi voittaa,
      Eikö tuulta saavuttais?

      Koti kontion on tuossa,
      Siihen sukset kääntäkää!
      Havuin alla korpisuossa
      Vanhus nukkuu röhöttää.
      Kuules ukko,
      Oves lukko
      Miehissä jo murretaan!

      Kohoaapi kämmenille
      Metsän kuulu kuningas. –
      Lähtään, otso, painisille,
      Tässä löydät vertojas!
      Hammasluske,
      Keihäsruske
      Kaikuttavi korpea.

      Jo on karhu kaatununna,
      Keihäs sattui rintahan;
      Ukko nukkuu uupununna
      Sike’intä untahan.
      Riemuellen,
      Soitatellen,
      Viekää saalis kotihin! –

      Vaan kun verivainolainen
      Suomehemme rynnättää,
      Silloin saalis toisellainen,
      Veikot, meitä hiihdättää.
      Käsi sauvan,
      Toinen raudan
      Teräväisen tempoaa,

      Verihinsä kohta nääntyy
      Kuka meitä vastustaa,
      Kenpä pakosalle kääntyy,
      Senkin suksi saavuttaa.
      Pelastettu
      Rakastettu
      Kohta onpi kotimaa!

      Sen voisi kirkaista reippas sinisilmäinen pellavapääpoikakuoro kaskenpolttajanpaita yllää, juuttikankashousut jalassa tuohivirsuissa seisten, jossahi sammalisella siirtolohkareella naavakuusen varjossa, vieläpä vienon tuulen suhisuttaissa ympäröivää sinervääsaloa. Nuo Rihannat, Shakirat ja muut mulattiläähättäjät voisivat mennä jonnehi lumitunneliin ulisemaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe