Konesaumakatto, löytyykö Turunseudulta osaavia tekijöitä?

Mikko_76

Sellaista havittelisin taloon. Keltä kannattaisi kysellä tarjouksia?Peruskorjattava vanha okt Turusta 10km. Mikä on järkihinta neliötä kohti?

16

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UGH11111

      www.eskattokeskus.fi, www.vesivek.fi, www.peltisaari.fi, http://www.peltipinta.fi, Noista kyselin itse. Hintahaarukka pelkälle pellille asennettuna 40-60€m2 läpiviennit..

    • piiperö

      kysy hämeen laaturemontista, en ole kyllä varma tekeekö konesaumakattoja.

    • teppo_w

      suosittelen lämpimästi turun alueella toimivaa jk-takomoa! ammattitaitoisesti tehtyä työtä, kun pojat teki konesaumakaton meikän tölliin :)

      nettisivut löytyy www.jk-takomo.fi

      • ofjfghöp

        niin tää haki osaavia tekijöitä eikä mitään poikia.


      • teppo_w
        ofjfghöp kirjoitti:

        niin tää haki osaavia tekijöitä eikä mitään poikia.

        vähän väärä termi toi pojat kyllä!! mutta meikäläiseen(67w) verrattuna sinäkin olet pikkupoika!


      • teppo_w
        teppo_w kirjoitti:

        vähän väärä termi toi pojat kyllä!! mutta meikäläiseen(67w) verrattuna sinäkin olet pikkupoika!

        aikuisia miehiä kun ovat siis!


      • dkjdgkfj,gs
        teppo_w kirjoitti:

        aikuisia miehiä kun ovat siis!

        voi teppo teppo


    • EsA_79

      kyllä teppo tietää mistä puhuu. ja www.jktakomo.fi karjutkin tietää mitä tekee, itse ainakin olin jälkeen tyytyväinen

      • EsA_79

        oho, piti sanomani www.jk-takomo.fi


    • kattokupruilee

      älä ainakaan ota parkkari & wahlroosia. eivät ole ammattitaitoisia, meillä pellit väärin kiinnitetty , tuulenohjaimia unohtunut ym...

    • aljohin5

      Terve! Neliöhinta rippu työstä , 20-50 euro m² .www.peltiveljekset.fi

    • Jokke74

      Kyllä Takomo on tehnyt hyvää jälkeä, eivät kyllä ole halvin muttei kalleinkaan. Voin suositella.

      • tuttaa...

        Joo en myöskään suosittele kenellekkään tota parkkari & wahlroosia. Meillä kans hommat tehty enemmän ja vähemmän päin P:tä


    • Arakno-tekniikka

      Hirvensalon Peltityöt.
      Ei välttämättä ole se kaikista halvin, mutta entisenä peltiseppänä ja myös kyseisen firman entisenä työntekijänä voin suositella. Sanotaan vaikka, että vesikatto on yksi rakennuksen osa johon oikeasti kannattaa investoida. Hyvä hinta-laatusuhde.

      • Sakari Paimio

        Peltisepänliike S. Wallin Paimiossa, reilu 3-kymppinen peltiseppä tekee aitoo konesaumakattoa veljensä kanssa. Ollut yli 10 vuotta alalla ja isänsä firmassa oppia hakenu kokl ikänsä ennen omaa... On kokemusta ku ovat tehneet meille ja puolelle mun sukua saumakatot! Vaikka ei o kyl halvin, helposti 80-100 euroo neliö...


    • SulaLumiJo

      Takomon poijjaat on hyviä, samoin RPT Jani Iivonen. Näistä lähtisin itse liikkeelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe