Niinkuin otsikko kertoo mitä voisi tehdä kavereiden kanssa kesällä ulkona tai sisällä?
Mitä tehdä kavereiden kanssa kesällä?
7
9263
Vastaukset
- :)moiii
- pelatkaa lautapelejä
-pelatkaa netissä jotain
-vuokratkaa leffa tai kattokaa koneelta, ostakaa kans karkkii
-pelatkaa pleikkaa
-menkää vaa kävelee
-ottakaa aurinkoo
-menkää rannalle
-menkää leffaan
-selatkaa netistä kaikkee
-kattokaa tv
-ajelkaa pyörällä jonnekki
-pitäkää piknik,jotai syötävää,musiikkii, ja jutelkaa :)
-käykää kaupassa ja hengailkaa vaa ulkona
-viettäkää aikaa kaveriporukassa
-menkää keilaa
-uimaaaan - error<3
menkää seinäkiipeileen, iha sikakivaa!
- hauska123
Menkää uimaa ja hengailkaa kavereiden kanssa myöhään :)
- Anonyymi
Tehkää värikävely, pukeutukaa eri sukupuoleksi ja sanokaa vastaantulijoille moi, olkaa vesisotaa ja kaatakaa ämpärillinen vetää vuorotellen päähän.
- Anonyymi
Ulkoilkaa
- Anonyymi
opetelkaa jotain pariakrobatiaa
- Anonyymi
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩵💙💙❣️❣️💟💓💞❤️💙💜🤍🖤🖤🖤❤️🩷❤️💛
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512