Sinden pakkohoito

toivoo monikin

Onko mitään toivoa että:
1. Sinde pakkohoitoon
2. Estetään Sinden kirjoittelu tänne hoitopaikasta käsin
Olisi palsta sitten selkeämpi.

47

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös

      Olet oikeassa!
      1. Sinden psykoottinen trollaus saatava loppumaan.
      2.Ip-bannit sindelle
      3. Pakkohoitoon Sinde niin pitkäksi aikaa , että psykoosi hellittää.
      4. Käkipää myös mulaan samaan pakkohoitoon
      5:palsta kumartaa ja kiittää.

      • Käkipää..

        "4. Käkipää myös mulaan samaan pakkohoitoon"

        Oletko sinä räkänokka loukkaantunut kun olet kuullut totuuksia jotka ovat sattuneet sinua?


      • Hakekaa jo apua
        Käkipää.. kirjoitti:

        "4. Käkipää myös mulaan samaan pakkohoitoon"

        Oletko sinä räkänokka loukkaantunut kun olet kuullut totuuksia jotka ovat sattuneet sinua?

        Ne eivät ole totuuksia vaan silkkaa sekoilua niin kuin Sindelläkin. Teidän jutuissa ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä, molempien teksti on juuri psykoosipotilaalle tyypillistä hajanaista ja epäloogista ajatuksen juoksua.


      • Käkipää..
        Hakekaa jo apua kirjoitti:

        Ne eivät ole totuuksia vaan silkkaa sekoilua niin kuin Sindelläkin. Teidän jutuissa ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä, molempien teksti on juuri psykoosipotilaalle tyypillistä hajanaista ja epäloogista ajatuksen juoksua.

        "Ne eivät ole totuuksia vaan silkkaa sekoilua niin kuin Sindelläkin."

        Älä viittaa minua mihinkään saatnan "Sindeen". Noissa jutuissa nyt ei sentään oikeasti ole päätä eikä häntää.

        "Teidän jutuissa ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä, molempien teksti on juuri psykoosipotilaalle tyypillistä hajanaista ja epäloogista ajatuksen juoksua. "

        Osoitatko kohdan? Näytätkö juttuja missä ei ole mitään järkeä?


      • Käkipää..
        Käkipää.. kirjoitti:

        "Ne eivät ole totuuksia vaan silkkaa sekoilua niin kuin Sindelläkin."

        Älä viittaa minua mihinkään saatnan "Sindeen". Noissa jutuissa nyt ei sentään oikeasti ole päätä eikä häntää.

        "Teidän jutuissa ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä, molempien teksti on juuri psykoosipotilaalle tyypillistä hajanaista ja epäloogista ajatuksen juoksua. "

        Osoitatko kohdan? Näytätkö juttuja missä ei ole mitään järkeä?

        Pyydän, osoita kohtia.

        Ja toistan, älä vertaa minua mihinkään "Sindeen" kun hänen jutuissaan ei ole MITÄÄÄÄÄN järkeä. Minä puhun täyttä asiaa kokemuksilla ja tutkimukset omat tiedot lähteinä.


      • Hakekaa jo apua
        Käkipää.. kirjoitti:

        "Ne eivät ole totuuksia vaan silkkaa sekoilua niin kuin Sindelläkin."

        Älä viittaa minua mihinkään saatnan "Sindeen". Noissa jutuissa nyt ei sentään oikeasti ole päätä eikä häntää.

        "Teidän jutuissa ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä, molempien teksti on juuri psykoosipotilaalle tyypillistä hajanaista ja epäloogista ajatuksen juoksua. "

        Osoitatko kohdan? Näytätkö juttuja missä ei ole mitään järkeä?

        Olette molemmat hulluja, mitä väittelet vastaan? Nimimerkki myös kertokoot enemmän kun kerta tietää. Olet sinäkin tällä palstalla sekoillut, ole joskus lukenut niitä juttuja, en vain jaksa ruveta etsimään niitä.


      • Käkipää..
        Hakekaa jo apua kirjoitti:

        Olette molemmat hulluja, mitä väittelet vastaan? Nimimerkki myös kertokoot enemmän kun kerta tietää. Olet sinäkin tällä palstalla sekoillut, ole joskus lukenut niitä juttuja, en vain jaksa ruveta etsimään niitä.

        "Olette molemmat hulluja, mitä väittelet vastaan? "

        No tuo nyt oli täysin naurettavasti sanottu, sen varmaan tajusit itsekkin. Nyt kun kirjoitit tuon kommentin niin oletko sinä "hullu"? Kun "väittelet vastaan"?

        "Nimimerkki myös kertokoot enemmän kun kerta tietää."

        Just joo. Tajusit varmaan että tuokin on täysin naurettavalta pohjalta sanottu? Se ei ole edes rekisteröity nimimerkki, ja vaikka olisi, ei se ole yhtään ihmeellisempi kuin muut "Itkuinen sydän", "2 4" "Hakekaa jo apua". Sen varmaan tajusit?

        "Olet sinäkin tällä palstalla sekoillut, ole joskus lukenut niitä juttuja, en vain jaksa ruveta etsimään niitä. "

        Odotan vilpittömästi että laitat linkkiä sitten noistä "sekoiluista" kun niitä löydät.

        Ja jos sieltä ei kuulu yhden yhtä linkkiä, niin tajusit varmaan että aloitit puhumaan asiasta millä ei oikein ollut minkäänlaista pohjaa..


    • Sinde Hoitoon

      Miksi ylläpito ei anna bannia Sindelle? Miksi he eivät toimi kun he voivat vaikuttaa siihen?

    • surullinen totuus

      Sinde saattaa olla palstan ylläpitäjä :(

    • Sindelle bannia!

      Tuskin on! On nimittäin niin sekaisin että ei mitenkään voisi toimia ylläpitäjänä.

    • joko hoksaat

      Juuri sitä tarkoitin. Ylläpitohan ei täällä toimi kun palsta täyttyy sekopäisistä viesteistä.

      • Hullua touhua

        Kyllähän tällä mielenterveyspalstalla on pakko olla ylläpitäjä, muillakin palstoilla on. Eihän tänne saa kirjoittaa mitä sattuu, jonkunhan sitä on valvottava.


    • jorman karva

      Ehdotan sinden ja käkipään pakkohoitoa psykiatrisessa sairaalassa suljetulla osastolla. Tämä palsta on saatava putsattua näiden kahden psykoottisen henkilön jätteistä.

      • Käkipää..

        "Ehdotan sinden ja käkipään pakkohoitoa psykiatrisessa sairaalassa suljetulla osastolla."

        Joo elikkä sinä myös, vaikka taidat olla sama henkilö kuin tuo aikaisempi, laita linkki teksteistäni miksi ajattelet noin.

        "Käkipään viestejä en ole edes nähnyt. Pistätkö esimerkkiä. "

        Sitä täällä odotellaan. Mutta hän on vain närkästynyt ja loukkaantunut kun hän on kuullut totuuksia mitkä ovat satuttaneet häntä. Ja hän on tehnyt perättömiä väitteitä mihin ei ole voinut sanoa mitään.

        Joten niitä linkkejä odotellen.


    • kukkuu?

      Käkipään viestejä en ole edes nähnyt. Pistätkö esimerkkiä.

    • kirjoittelu ei pahin

      Kirjoittelu ei sinänsä taida olla vaarallista, mutta noin pahassa skistsofreniassa on vain toivottavaa että kyseinen henkilö on hoidossa.

    • Pappappapaappa

      Jostakin rivien välistä sain sellaisen kuvan että Sinde olisi jo osastolla, mutta sehän itsessään ei estä tänne kirjoittelua, koska joskus omat kannettavat tietokoneet on myös suljetulla mahdollista saada käyttöön. Noin sekaisin oleva henkilö tuskin pystyy kotioloissa enää selviämään näin pitkää aikaa, jonka kirjoittelu on jatkunut?

    • varo jos saat selvää

      Jos Sinde on osastolla niin mielestäni pitäisi pyrkiä estämään nettikirjoittelut koska noita juttuja lukemalla syntyy vain uusia skitsofreenikkoja.

    • Käkipää..

      Miksi te ylipäätänsä välitätte pätkääkään jostain "Sinden" jutuista? Hän höpöttää yksin TODELLA pimeitä juttuja, niin antaa pimeän niitä höpöttää. Ei niitä ole pakko huomioida? Hulluja on aina ollut ja hulluja tulee aina olemaan.

    • maammamamaamma

      :D eipä voi kun toivoa että huomaavat ja ottavat koneen pois tai hakevat hoitoon. Ylläpito ei oikein kai voi tuota estääkään kun kirjoittaa rekisteröitymättä ja useilla nimimerkeillä.

    • käkikello?

      Sieltähän se käki tuli kukkumaan, oletko ehkä Sinden toinen persoona?

      • Käkipää..

        "Sieltähän se käki tuli kukkumaan, oletko ehkä Sinden toinen persoona? "

        Onko sinulla keskittymishäiriöitä? Olen tälle sivulle kirjoitellut jo useampaan otteeseen.

        Veikkaan että sinä olet "Sinden" toinen persoona kun sinulla on vaikeuksia keskittyä.

        Ja kannattaa mennä siihen nukkumaanmeno aikaan minkä äitisi on sinulle määärännyt, jos keskittymiskykysi hieman kasvaisi ja et tekisi itsestäsi niin hölmön nälöistä.


    • en ole sama henkilö

      Joku kysyy:
      "onko kellään muulla täällä psykoottinen masennus? Mitä oireita ja kauan kesti?

      Käkipää vastaa:
      On täällä muita. Erittäin epämiellyttäviä oireita, en ole edes varma milloin alkoi ja milloin varsinaisesti loppui.

      Eli ilmeisesti käkipäälläkin on ollut jotain ongelmia.

      • Käkipää..

        "Eli ilmeisesti käkipäälläkin on ollut jotain ongelmia. "

        Olenko jossain vaiheessa kieltänyt että minulla on ongelmia? En kuule ole. Ja sinulla on aivan yhtälailla ongelmia, kun täällä tuhlaat aikaasi joihinkin tekstien etsimiseen ja toisten tutkimiseen.

        P.S

        Yleensä se on se linkki mikä on tarkoitus laittaa. Ei mitään tuollaisia siteerauksia. Tehdään esimerkki, koska se on mahdollista:

        -Joku kysyy:
        Onko kenelläkään aikaa ja tylsyyttä etsiä mitään tarkoittamattomia kommentteja ja lauseita internetistä? Ja käyttääkö joku aina eri nimimerkkiä?

        -en ole sama henkilö vastaa:
        Minulla on. Ja minä käytän aina eri nimimerkkiä.

        Eli on sinulla ilmeisti ollut joitain ongelmia.


    • -

      Käkipään ongelma on lainailla loputtomasti toisten viestejä milloin milläkin nimimerkillä, ne turhat lainaukset ovat diipadaapaa ja niitä ei lueta.
      Sinde on selkeästi psykoosissa eikä saa mitään järkevää tekstiä aikaan.
      Kummallekin edellämainitusta olisivat bannit paikallaan palstan rauhoittamiseksi.

      • Käkipää..

        "Käkipään ongelma on lainailla loputtomasti toisten viestejä milloin milläkin nimimerkillä, ne turhat lainaukset ovat diipadaapaa ja niitä ei lueta."

        Sinua häiritsee se että otan lainauksia? Sinun mielestä ne lainaukset on diipadaapaa? Sinun mielestä niitä ei lueta? No tuohan on väärää tietoa. Ja tajusithan että teit itsestäsi juuri todella tyhmän ja naurettavan kuulloisen? Ja kerro toki noista nimimerkeistä lisää. Olen kirjoittanut täällä kahdella tunnistettavalla nimimerkillä.

        Tiesitkö sinä, että kun näitä kommenttejakin häviää / poistetaan näiltä sivuilta, ei toinen voi tietää mihin asiaan viitataan kommenteilla, vastauksilla tai kysymyksillä.

        "Kummallekin edellämainitusta olisivat bannit paikallaan palstan rauhoittamiseksi. "

        Eli pitäisikö sinulle laittaa pysyvä "banni" kun olet niin naurettavan ja hölmön kuulloinen? Tosiasiassa sinua vain suututtaa kun olet kuullut totuuksia joihinkin asioihisi ja ongelmiisi.

        Ja kehtaat sanoa muille kuinka toiset "käyttää eri nimimerkkiä", vaikka sinä narri käytät itse näköjään pelkästään eri nimimerkkejä ja vielä yrität tehdä sen niin, että sinua ei tunnista?

        Sinä epäonnistuit eeppisesti.


      • Käkipää.. kirjoitti:

        "Käkipään ongelma on lainailla loputtomasti toisten viestejä milloin milläkin nimimerkillä, ne turhat lainaukset ovat diipadaapaa ja niitä ei lueta."

        Sinua häiritsee se että otan lainauksia? Sinun mielestä ne lainaukset on diipadaapaa? Sinun mielestä niitä ei lueta? No tuohan on väärää tietoa. Ja tajusithan että teit itsestäsi juuri todella tyhmän ja naurettavan kuulloisen? Ja kerro toki noista nimimerkeistä lisää. Olen kirjoittanut täällä kahdella tunnistettavalla nimimerkillä.

        Tiesitkö sinä, että kun näitä kommenttejakin häviää / poistetaan näiltä sivuilta, ei toinen voi tietää mihin asiaan viitataan kommenteilla, vastauksilla tai kysymyksillä.

        "Kummallekin edellämainitusta olisivat bannit paikallaan palstan rauhoittamiseksi. "

        Eli pitäisikö sinulle laittaa pysyvä "banni" kun olet niin naurettavan ja hölmön kuulloinen? Tosiasiassa sinua vain suututtaa kun olet kuullut totuuksia joihinkin asioihisi ja ongelmiisi.

        Ja kehtaat sanoa muille kuinka toiset "käyttää eri nimimerkkiä", vaikka sinä narri käytät itse näköjään pelkästään eri nimimerkkejä ja vielä yrität tehdä sen niin, että sinua ei tunnista?

        Sinä epäonnistuit eeppisesti.

        Sinde on ihan omiaan olemaan tällä palstalla.Minulle on käynyt niin,että toinen ihminen on sekä lainannut,että muokannut tekstiäni vastatessaan ja kun minä poistanut oman viestin ,jäähänen oma muokattu omaa käsialaa sisältävä "minun" viesti näkyville,jota en siis ole edes kirjoittanut.Tuohan on väärin ja silloin on joku esittänyt minun kirjoittaneen asioita,joita en ole kirjoittanut.Lisäksi heidän viestejä en pysty poistamaan ,vaikka he ovat ikään kuin esiintyneet minuna.Ei silti,että ketään nää jutut oikeasti voisi kiinnostaa...hihi...


    • voi @#&*+!!!

      Sinde iskeytyi hetkellisesti ateismi-palstalle sekoilemaan. Toivottavasti hän saisi apua ongelmiinsa!

    • knuffeltje knuffel

      Käkipää, täällä on useita ihmisiä eri nimimerkeillä eikä pelkästään yksi jolla on useita kymmeniä nimimerkkejä. Aika vainoharhaista epäillä muuta.

      • Käkipää..

        "Käkipää, täällä on useita ihmisiä eri nimimerkeillä eikä pelkästään yksi jolla on useita kymmeniä nimimerkkejä."

        Kuka tätä on kieltänytkään? Ilmeisesti sinä?

        " Aika vainoharhaista epäillä muuta. "

        Niin on. Luuletko sinä todellakin että täällä on vain yksi ihminen puhumassa sinulle?


      • Käkipää.. kirjoitti:

        "Käkipää, täällä on useita ihmisiä eri nimimerkeillä eikä pelkästään yksi jolla on useita kymmeniä nimimerkkejä."

        Kuka tätä on kieltänytkään? Ilmeisesti sinä?

        " Aika vainoharhaista epäillä muuta. "

        Niin on. Luuletko sinä todellakin että täällä on vain yksi ihminen puhumassa sinulle?

        Hehe,joo,yhdessä viestiketjussa puhui jopa Jumala.Vitsi:)


    • käkikelloko

      "käkipää lainaa sit tämäkin"

    • häiriöinen

      Mitä Sinden tänne kirjoittelu oikeesti haittaa? Pääasiassa kirjoittaa kuitenkin aloituksensa, joten ei edes sotke mitään ketjuja. Kenenkään ei ole niitä pakko lukea jos ei halua.

      Voihan olla, että Sinde saa tänne kirjoittelusta apua. Toivottavasti on hyvässä paikassa missä sitten lieneekin. Mutta käsittääkseni kirjoituskielto olisi aiheellinen jos hän haukkuisi tai ivaisi muita, minusta hän on kuitenkin lähinnä omissa maailmoissaan.

      Joten vähän tulee ihmisjahti fiilis tästä jutusta.

    • latvassa tuulee

      Olen mäkin koettanut niitä joskus lukea ja ottaa selkoa mutta ei ole tähän mennessä vielä onnistunut. Joko ne on niin sekopäistä palturia ettei niistä voi
      saada selvää tai sitten mun nupissa ei riitä vaan tehot tulkitsemaan.
      Luennot jatkukoot, jos ne sieltä päivänä muutamana vielä selkiytys.

      • Sinde pilaa ...

        Taas Sinde on palannut palstan sekopääksi. Enää ei löydy niitä asiallisia keskusteluja yhtä helposti kuin vielä viime viikolla, koska Sinde pilaa palstan.


    • Jeeesppoox

      Tervetuloa Sinde takaisin. Jo ne alkoivatkin kyllästyttää nuo
      teinipissisten vertaistukikerjuut toisilta samanhenkisiltä.
      Sinde nostaa palstan tasoa huomattavasti.

      • geegoo

        Minäkin olen miettiny,että onkohan se Sinde joku yliviisas,jonka tyylisten korkealentoset jutut menee ainakin mulla aina ihan yli hilseen vai onko se sitte jotain ihan muuta, mutta jos kuuntelee jonku professorin selityksiä,niin eipä niistä tavallinen ihminen oikein mitään selvää tahdo saadakkaan.


    • Lasse Latvalaho

      Hoo täällä on mukavaa

    • Sinde pilaa

      Taas Sinde kirjoittelee roskaviestejään tänne pilaamaan palstan asiakeskustelut. Hän tarvitsee selvästi pakkohoitoa.

      • En siis ole alalla

        Hei ihan oikeasti!
        Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että haluat pakkohoidon kriteeriksi sen, että sinua ja joitakin muita häiritsee jonkun runsas kirjoittelu tälle palstalle. Eiköhän syyt pakkohoitoon ole HIEMAN eri luokkaa ja syystä?

        Kyllä..Sinde kirjoittaa paljon..teksti on tajunnan virtaa.JA .Suomi on vapaa maa ja sanoin tämä palsta.

        Koettakaa te (niin terveet) vähän käyttää aikuisuuttanne ja tehkää valinta: älkää lukeko sitä, mikä ei kiinnosta. Onko täm'liian vaikeaa vai mikä ongelma tässä on?


    • Loppu Sindelle

      Olet itse Sinde. Kuka tahansa terve ihminen haluaisi Sinden pakkohoitoon koska tuollainen teksti on aivan järkyttävää.

      • Sinden palstailu

        Olemme samaa mieltä. Pelkkä kirjoitustyyli ei ole ainoa syy Sinden häirikköviesteihin, vaan tahallaan väärä sisältö on vielä suurempi. Esim. Vankilat-palstalle hän on kirjoitellut seksuaalisesta väkivallasta ja Etiikka-palstalle teknologiapohjaisia kirjoituksia, ja nehän eivät ole edes lähitieteitä keskenään (vertaa esim. lääketieteen ja biologian läheisyyttä).

        Suomi24:n säännöissä yksi hyväksyttävä poistamiskriteeri on mm. väärä palsta. Kaikki väärälle palstalle kirjoitetut viestit -kirjoittajasta riippumatta- ovat merkki ADD:stä, joka on neuropsykiatrinen häiriö ja näin ollen kuuluu pakkohoitoon.


      • En siis ole alalla

        Ihmisellä on oikeus olla sairas ja olla avohoidossa elleivät pakkohoidon kriteerit täyty. Tämä nyt vaan on fakta, realiteetti.

        Se, mitä me halutaan on ihan toinen juttu.
        Jalan polkeminen ("me ei tykätä: pakkohoitoon") tässä asiassa ei taida sinua, minua eikä muitakaan auttaa.


    • toisinaan psyko

      Hän on muuten todella nopea kirjoittamaan. On näköjään kirjoitellut monelle muullekin palstalle. Toivottavasti niitä viestejä ei poisteta. Ovat todella hyvä esimerkki psykoosin aiheuttamasta todellisuuden vääristymisestä ja hajanaisuudesta. Viesteistä huomaa, miten psykoosi tuo tietoisuuteen juttuja alitajunnasta. Mielestäni se voisi mahdollistaa syvällisemmän psykoterapian, kunhan psykoottisia ihmisiä osattaisiin käsitellä uudella tavalla. Uskon ettei häntä kannattaisi heti pakkolääkitä, mutta hoidon piiriin hän kuuluisi.

    • yllätys

      Sinde on väärinymmärretty nero.Hienoja kirjoituksia,ilo lukea.Mutta oikeasti,ketä tuollaiset kirjoitukset häiritsee?Nim.häiriöinen kirjoitti asiasta hienosti.

    • Sinde on ihana

      Minusta hänen tekstejään lukisi aulisti ja useammin!

    • Cindy vm-83

      Voi että Sinden kateellisia sukulaisia. Se, että joku menee noin alas niin en voi kuin syvästi ihmetellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      188
      4386
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      116
      2764
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2254
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2215
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1942
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1424
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1180
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1071
    Aihe