Pitkästä aikaa, lähes parinkymmenen vuoden tauon jälkeen piipahdin Tukholmassa katsomassa onko mikään muuttunut :)
Lähinnä vanhankaupungin alueella halusin kierrellä. Ihan vinkiksi löytämäni
mainio opas.
http://itunes.apple.com/hk/app/stockholm-old-town-guided/id535516190?mt=8
Oli jotenkin vähän erilainen, mutta varsin mainio. Vanhakaupunki oli edelleenkin mitä paras paikka rentoutua omista arjen rutiineista.
Kävelykierroksella vanhassakaupungissa
Carpex
1
288
Vastaukset
- Mickeman
Kiitos vinkistä. Kokeilin, ja tuohan oli hyvä. Heillä on muuten muutama muunkin kaupungin opastus tarjolla, ihan vinkiksi vain. Pidin tuosta juuri sen erilaisuuden ja aitouden takia. Ei vain listaa linkkeineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688