Oletteko hankkineet ennakkoon lippuja? Vai luotatteko että pääsee ovelta sisään? Onko populaa paljon tulossa?
Kaivohuone/naisten bileet
7
527
Vastaukset
- ineileen
milloin on naisten bileet?
- tulossa
http://helsinkipride.fi/index.php?id=14
"21-04
HELSINKI PRIDEN NAISTENBILEET
Terassi on auki ja yläkerrassa raikaa karaoke. Legendaarisissa Priden Naistenbileissä lavalle astuvat Irma ja Jessica Wolff bändeineen. K-18
Liput 10/12€, alennus Setan jäsenjärjestöjen jäsenkortilla. Osta ennakkoon: Priden Infotila ja Lippu.fi
Järj. HeSeta ry
Ravintola Kaivohuone, Iso Puistotie 1" - huumeveikko
Nimimerkkisi MDNA muistuttaa kyllä kovasti MDMA-nmistä huumetta.. Isolla kirjoitettuna ja vielä ja bileaihe.. Heh, sori, tuli vain mieleen.. :D
- D&G.
MDNA on lyhenne Madonnan uudelta albumilta. Googleta niin yleissivistyksesi taso nousee.
- 34
D&G. kirjoitti:
MDNA on lyhenne Madonnan uudelta albumilta. Googleta niin yleissivistyksesi taso nousee.
Joka sisältää viittauksen huumeeseen. Ei se Madonnakaan ihan tyhmä ole.
- Kesäfiilis :)
34 kirjoitti:
Joka sisältää viittauksen huumeeseen. Ei se Madonnakaan ihan tyhmä ole.
Tulkitaan niin tai näin, huumaannun selvinpäin.....Popin Kuningattaresta!!!
- Joopasjooo
Madde taitaa olla jo historiaa. Keikat ei toimi enää ja epätoivoisesti hän koittaa vielä hätkähdyttää. Voisi siirtyä kokonaan tuottamisen puolelle ja jättää esiintymisen nuorille naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358