Terve
Tuollainen ihmetys on tullut hankittua, rautatelanen. Onko kellään kokemusta kyseisestä konetyypistä? Onko kyseisessä koneessa erillinen käännön vaihteisto kuten isommissakin, onko vaihteistolle öljytikkua olemassa missään, ei ainakaan ole löytynyt mistään.
Komatsu pc 10-5 minikaivuri kellään kokemusta/kääntövaihteisto
komatsu
3
538
Vastaukset
- ada5689)(
Moro,ei noissa pienissä ole erillistä vaihteistoa kääntöön,vaan pelaa pelkällä hytikkamoottorilla.
- komatsu aloittaja
Kiitos tiedosta, olen vähän isompien koneiden mies ja niissä on aina kaksi vaihteistoa käännöille.
- 0368732
Onkos tossa vielä ilmanotto mahan alla? Oon yhen pikkukomatsun (en muista mallia) hajottanu vesiojaan ku siinä oli imuilmanotto mahan alla!!!?? Ei sitten niin mitään järkeä... Oli hienoa jälkeä ku imas oikeen kunnolla vettä koneeseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693