Sielläkö olikin EM kisat yleisurheilussa meneillään ja vielä Suomessa. Tuon pienen väläyksen nähdessäni ei voinut kyllä sanoa katsomoiden olevan täysinäisinä.
Onko lipujen hinnat taasen aivan liian korkeina vai eikö ennen olympiaadeja eämmät kiinnosta?
Mutta pian alkaa jalkapallo ottelu kahden tosi hyvän joukkueen välillä. . Se on aivan pakko saada näkyville täältä tietsikasta.
Harmi kun tuli niin kaunis ilta , käy vain pieni tuulenvire ja aurinkokin näyttäytyy taivaan kaarella pitkästä aikaa.
hyvänen aika
13
105
Vastaukset
Eiks se o hyvä jos on nätti ehtoo?
Mee terassille tietsikkas kanssa ja nauti molemmista,pelistä ja luonnosta.- Rimmir tänään
Kyllä tätä kaunista ehtoota on jo kaivannutkin. Harmi kun täällä asuinkämpässäni ei ole terassia. Täytyy paiskoa ikkunat auki aivan selälleen.. Milloin ne olympiaadit muuten alkavat? jos elokuulla, niin silloin on terassia omastakin takaa, jos nyt vaan saan suostuteltua tuon pankin laittamaan itseni velkakierteeseen koko loppuelämäkseni pienimmällä mahdollisella korolla:)
- lipsunlapsun
Tasan ei käy taaskaan taivaan lahjat.
Puut heiluu täällä ja kalsa on, alle 10 celsiusplussaa.
Huomenna katsomo on pullollaan, kun Suomi voittaa keihäskultaa. - ...
Taitaapi olla.
Ei yleisurheilu oikein ketään kiinnosta. Sitten kiinnostusta löytyy, jos suomalainen jossain finaalissa. Eikä ulkomaiset ihmiset ole kiinnostuneita matkustamaan jonnekin pingviinien sekaan maapallon ääriin kattelemaan jotain alkukarsintoja.
Vastahan nuo ryssi jotkut lätkäkilpailut täällä. samalla lailla.
Potkupalloon en kommentoi, ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Nyt alkaa olemaan urheilussa ihan sama kuin musapisneksessä ollut jo kauan. Ei se mitään ureheilúa ole, pelkkää pisnestä. Varmasti stadikka ois ollut täynnä, josw lippu ois ollut euron. Mutta kun kallis koneisto, se maksaa. Ja se ei tarkoita pelkkää yhtä kilpailua, sitä tehdään ympäri vuodet. Mun oletus on, yks suomen suurimmista pisneksistä, kun laskee koko liikevaihdon. Verovaroilla rakennetuista pururadoista formula ykkosten maailmanmestareihin.Eikä pidä unohtaa traktori vetokilpailuita. Suomess kovin nimi on muuten Herlin. You know Kone, pitääpi olla rahaa, että voi "urheilla".
Ihan hyvä, että on jotain urheilu kilpailuja. Eipähän tarvitse katsoa telkkaria. Ihan sama kuin joun kanssa. Tai monen muun fanaattisen jutun, mitä nyt keuhkotaan tiedotusvälineissä tiettyihin vuoden aikoihin. Juhannuksena muuten kuoli tänä vuonna kai 19 ihmistä....
=DW=- ?*?
Päivittäin kuolee ihmisiä Suomessa joka ainut päivä yli 100, joten lukema lie suurempi.
- Rimmir tänään
Sanoppas muuta kuin asiaa DW.. Sinulla mielipiteet nappiin monessa aiheessa.
Muttanyt seuraamaan espanja portugali ottelua jonka espanja voittaa 2-1 - Tase pappa
Eihän sellaisesta enää olla kiinnostuneita, missä ei kilpailuvälineenä ole miljoonia maksavia välinetä, formuloiden tapaan.
Siellähän on sentään Räikkönen, jonka jokainen ryyppyreissu tai naisjuttu ylittää meikäläisenkin lehdistön korkean uutiskynnyksen.
Nämä kisathan ovat vielä liian lähellä Olympiaadeja.
Parhaat kisaajat loistavat poissaolollaan meidän kisoistamme.
Pitääköhän vältellä pissapurkkeja, ettei mene ajoitus pieleen ja käy käry.
Niitä vireneitä, kinnusia ja lillakeita kun syntyy maassamme liian harvoin.
potkupallokisat tuovat rahaa televisio-oikeuksista Ylelle.
Ketäpä suuressa maailmassa kiinnostaisi samaan aikaan B-luokan kisat jossakin periferian perukoilla.
Noo, tapahtuma on kuitenkin aika pieni, yleisurheilu alkaa olla suosion sivuraiteella Suomessakin kun menestystä ei ole juurikaan luvassa.
Peliä katson nyt televisiosta. Näkynee ympäri Eurooppaa.Hitsi, pelin tasoa kyllä laskee noiden portugalilaisten sammakkomiesten sukellusharjoitukset....
- Rimmir tänään
Nyt olen kyllä ymmälläni. Siis maani, josta katson ottelua, tv- kanaali sanoo portugali -espaja ja sitten teksti sanoo espana -portugali. Jos voitan jommankumman vedonlyönnin,niin kumman voin haastaa oikeuteen?
Nyt espanja on väsyttänyt vihollisensa ja alkaa maalitykityksensä seuraavassa erässä.Onko muuten Olympiaadeissa jalkapallo-otteluita? Pitäisköhän lahtä katsomaan? Hitsi kun löytäisi kaverin :)Oman töllöni näytössä on Portugali-Espanja. Lienee se virallinen järjestys koskapa on järjestäjien ilmoittama.
Pelissä on niin monta tuomaria ettei varmaan ole tarvetta myöhemmille oikeudenkäynneille.
Olympialaisten jalkapallosta vaikka tuolla tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkapallo_kesäolympialaisissa_2012- Rimmir tänään
yohuuhkaja kirjoitti:
Oman töllöni näytössä on Portugali-Espanja. Lienee se virallinen järjestys koskapa on järjestäjien ilmoittama.
Pelissä on niin monta tuomaria ettei varmaan ole tarvetta myöhemmille oikeudenkäynneille.
Olympialaisten jalkapallosta vaikka tuolla tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkapallo_kesäolympialaisissa_2012Lähtäänkö katsomaan mniesten c-lohkoa ja naisten G-lohkoa? nyt lähetyksen kimppuun....
Rimmir tänään kirjoitti:
Lähtäänkö katsomaan mniesten c-lohkoa ja naisten G-lohkoa? nyt lähetyksen kimppuun....
Luulen että kuukauden päästä pitää jo käväistä välillä työpaikallakin, että muistavat jatkossakin maksaa vielä palkkaa, viimeksi kävin siellä toukokuussa...
Telkkarista toki aion pelejä katsoa.
* Aijaijai, laakasi Ronaldo taivaan tuuliin...*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412