volvo s40 tuning

19v mies

oon aatellu laittaa 20mm madallus-sarjan volvooni kannttaako ? vakio valot oon vaihtanut xenon valoihin. meneekö katastuksesta läpi jos laittaa madallus-sarjan mitä muuta tuuninkii kannattaa laittaa ? :D

6

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti94

      Ei kannata laittaa mitään, koska autosi on pieni ja todella ruma sisältä. Suosittelen ostamaan oikean auton kuten audin tai volkswagenin, a6 ja passat ovat jo oikean kokoisia autoja. Jos haluat parasta, osta bmw m5 e39 ja ne tuningit voi jättää homoille.

      • asqu

        matti, onkohan sulla edes korttia? autoa? pieni ja ruma? ootko ajatellu että kaikki ei tarvitse mitään a6 tiloja? saati a6 erittäin epäluotettavaa 2.5 tdi konettta? ja e39.. huhhuh. itse taidat ajella -95 micralla? haha. itsellä löytyy e46 coupe ja -04 v40 t4 emännältä. mieluummin volvolla kun bemarilla kauppaan huristelen.


    • eno69

      matti taitaa olla homoileva pikkupoika jota eno perseeseen vetäny bmwn takapenkillä..lol pelle

    • tuning golg

      menee läpi :D ja laita mitä haluut :D

    • URP-0

      Xenonipimpulat voit vaihtaa ennen katsastusta suosiolla originelleihin koska ne ei tule menemään läpi. Ja se on ainoastaan hyvä asia koska en ole nähnyt ainuttakaan autoa jossa jälkiasennusxenonit ei olisi suunnattu päin penaalia tai muuten vaan häiritsevän kirkkaat (8000 kelviniä ja ylöspäin). Mutta madallukselle nostan peukkua koska kaikki autot ovat tehtaalta lähtiessä liian korkeita. Eli suositteisin laittamaan min -40mm jouset alle (jos iskarit ovat hyvässä kunnossa), muuten koko alusta eli coiloverit alle niin hyvä tulee.

    • 19v mies

      selvä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe