volvo s40 tuning

19v mies

oon aatellu laittaa 20mm madallus-sarjan volvooni kannttaako ? vakio valot oon vaihtanut xenon valoihin. meneekö katastuksesta läpi jos laittaa madallus-sarjan mitä muuta tuuninkii kannattaa laittaa ? :D

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti94

Ei kannata laittaa mitään, koska autosi on pieni ja todella ruma sisältä. Suosittelen ostamaan oikean auton kuten audin tai volkswagenin, a6 ja passat ovat jo oikean kokoisia autoja. Jos haluat parasta, osta bmw m5 e39 ja ne tuningit voi jättää homoille.

• asqu

matti, onkohan sulla edes korttia? autoa? pieni ja ruma? ootko ajatellu että kaikki ei tarvitse mitään a6 tiloja? saati a6 erittäin epäluotettavaa 2.5 tdi konettta? ja e39.. huhhuh. itse taidat ajella -95 micralla? haha. itsellä löytyy e46 coupe ja -04 v40 t4 emännältä. mieluummin volvolla kun bemarilla kauppaan huristelen.

• eno69

matti taitaa olla homoileva pikkupoika jota eno perseeseen vetäny bmwn takapenkillä..lol pelle

• tuning golg

menee läpi :D ja laita mitä haluut :D

• URP-0

Xenonipimpulat voit vaihtaa ennen katsastusta suosiolla originelleihin koska ne ei tule menemään läpi. Ja se on ainoastaan hyvä asia koska en ole nähnyt ainuttakaan autoa jossa jälkiasennusxenonit ei olisi suunnattu päin penaalia tai muuten vaan häiritsevän kirkkaat (8000 kelviniä ja ylöspäin). Mutta madallukselle nostan peukkua koska kaikki autot ovat tehtaalta lähtiessä liian korkeita. Eli suositteisin laittamaan min -40mm jouset alle (jos iskarit ovat hyvässä kunnossa), muuten koko alusta eli coiloverit alle niin hyvä tulee.

• 19v mies

selvä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe