kauhein isoveli ikinä !

asdfghjklöä

okei, päätin kirjottaa tänne mun ärsyttäväst veljest.. ! jos teil on sisaruksii nii sanokaa et käyttäytyyks ne näi ? ainakaa kenenkää mun kaverie sisarukset ei oo näi ilkeit..
eli esim. Se julkas facebookis mun henkilökohtasii asioit ! ja nolas mut kokonaa sil. Sit ku meinasin kerra joutuu laitoksee, ja en halunnu et kukaa tietäis, nii veli menee möläyttelee kaikille. Ja siis se julkas facebookis mun päiväkirjast kaikkee ! ja viel noloimman jutun siit... sit se bustaa mut äitille joka asiast ! ja sit laitto youtubeen must salasen videonki .. sit tää oli viel niinku pahin, ja täst mul palo hermot... olin siis yhen pojan kaa yhes, sit veli meni möläyttää sille et oon sitä 2 vuotta nuorempi -.- oisin halunnu sanoo sen ite, ja nyt me erottii !
ja viel sen takii halusin oottaa hyvää hetkee kertoo, kosk oon sairastunu masennuksee, mietin itsarii usei jne. Ja puoliks tää kaikki on mun veljen syytä ! kosk nyt mutsi ei voi luottaa muhu ku veli bustaa koko aja mut, ja nolaa mut koko facen ees, nyt mun maine on pilal, menetin mun poikaystävän... ! nii onks teijä veljet noi ilkeit ?? vittu mä oikeest kostan tän kaiken sille ! välil tuntuu et haluu oikeesti tappaa mun veljen ! oon tuntenu nii jo siit asti ku se nolas mut faces. Ja nyt mä inhoon sitä viel enemmä... se ite pilaa mun elämän ! sit aina pienempänä se oli sillonki mulle ilkee, toisin ku mä ku lohdutin sitä aina ku se itki, mut sit aina ku mä itkin nii se vaa nauro... mm sori vähä avauduin enemmä ku piti.. mut onks teijä sisarukset tollassii ?!

3

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Empaattinen Ernu

Eivät ole. Sisarukseni ovat ihan normaaleja, rakastavia, helliä, ihania ihmisiä, samoin kuin vanhempanikin.

• ½½½½½½½½½½

Veljesi pitäisi saada psykiatriseen hoitoon, ennekuin hän sairastuttaa käytöksellään läheiset ympärillään. Voit toki yrittää saada hänen silmänsä aukeamaan, antamalla maistaa omaa lääkettään, mutta jos veljesi on psykopaatti, kostosta ei ole apua.

• Anonyymi

Sori että laitan myöhään,mutta tänään mun isoveli nolasi mut pahasti kahden mun kaverin edessä:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2584
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2476
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      69
      2340
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      23
      2040
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1779
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1589
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1388
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      19
      1287
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1133
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      34
      973
    Aihe