kauhein isoveli ikinä !

asdfghjklöä

okei, päätin kirjottaa tänne mun ärsyttäväst veljest.. ! jos teil on sisaruksii nii sanokaa et käyttäytyyks ne näi ? ainakaa kenenkää mun kaverie sisarukset ei oo näi ilkeit..
eli esim. Se julkas facebookis mun henkilökohtasii asioit ! ja nolas mut kokonaa sil. Sit ku meinasin kerra joutuu laitoksee, ja en halunnu et kukaa tietäis, nii veli menee möläyttelee kaikille. Ja siis se julkas facebookis mun päiväkirjast kaikkee ! ja viel noloimman jutun siit... sit se bustaa mut äitille joka asiast ! ja sit laitto youtubeen must salasen videonki .. sit tää oli viel niinku pahin, ja täst mul palo hermot... olin siis yhen pojan kaa yhes, sit veli meni möläyttää sille et oon sitä 2 vuotta nuorempi -.- oisin halunnu sanoo sen ite, ja nyt me erottii !
ja viel sen takii halusin oottaa hyvää hetkee kertoo, kosk oon sairastunu masennuksee, mietin itsarii usei jne. Ja puoliks tää kaikki on mun veljen syytä ! kosk nyt mutsi ei voi luottaa muhu ku veli bustaa koko aja mut, ja nolaa mut koko facen ees, nyt mun maine on pilal, menetin mun poikaystävän... ! nii onks teijä veljet noi ilkeit ?? vittu mä oikeest kostan tän kaiken sille ! välil tuntuu et haluu oikeesti tappaa mun veljen ! oon tuntenu nii jo siit asti ku se nolas mut faces. Ja nyt mä inhoon sitä viel enemmä... se ite pilaa mun elämän ! sit aina pienempänä se oli sillonki mulle ilkee, toisin ku mä ku lohdutin sitä aina ku se itki, mut sit aina ku mä itkin nii se vaa nauro... mm sori vähä avauduin enemmä ku piti.. mut onks teijä sisarukset tollassii ?!

2

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Empaattinen Ernu

      Eivät ole. Sisarukseni ovat ihan normaaleja, rakastavia, helliä, ihania ihmisiä, samoin kuin vanhempanikin.

    • ½½½½½½½½½½

      Veljesi pitäisi saada psykiatriseen hoitoon, ennekuin hän sairastuttaa käytöksellään läheiset ympärillään. Voit toki yrittää saada hänen silmänsä aukeamaan, antamalla maistaa omaa lääkettään, mutta jos veljesi on psykopaatti, kostosta ei ole apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe