okei, päätin kirjottaa tänne mun ärsyttäväst veljest.. ! jos teil on sisaruksii nii sanokaa et käyttäytyyks ne näi ? ainakaa kenenkää mun kaverie sisarukset ei oo näi ilkeit..
eli esim. Se julkas facebookis mun henkilökohtasii asioit ! ja nolas mut kokonaa sil. Sit ku meinasin kerra joutuu laitoksee, ja en halunnu et kukaa tietäis, nii veli menee möläyttelee kaikille. Ja siis se julkas facebookis mun päiväkirjast kaikkee ! ja viel noloimman jutun siit... sit se bustaa mut äitille joka asiast ! ja sit laitto youtubeen must salasen videonki .. sit tää oli viel niinku pahin, ja täst mul palo hermot... olin siis yhen pojan kaa yhes, sit veli meni möläyttää sille et oon sitä 2 vuotta nuorempi -.- oisin halunnu sanoo sen ite, ja nyt me erottii !
ja viel sen takii halusin oottaa hyvää hetkee kertoo, kosk oon sairastunu masennuksee, mietin itsarii usei jne. Ja puoliks tää kaikki on mun veljen syytä ! kosk nyt mutsi ei voi luottaa muhu ku veli bustaa koko aja mut, ja nolaa mut koko facen ees, nyt mun maine on pilal, menetin mun poikaystävän... ! nii onks teijä veljet noi ilkeit ?? vittu mä oikeest kostan tän kaiken sille ! välil tuntuu et haluu oikeesti tappaa mun veljen ! oon tuntenu nii jo siit asti ku se nolas mut faces. Ja nyt mä inhoon sitä viel enemmä... se ite pilaa mun elämän ! sit aina pienempänä se oli sillonki mulle ilkee, toisin ku mä ku lohdutin sitä aina ku se itki, mut sit aina ku mä itkin nii se vaa nauro... mm sori vähä avauduin enemmä ku piti.. mut onks teijä sisarukset tollassii ?!
kauhein isoveli ikinä !
asdfghjklöä
3
405
Vastaukset
- Empaattinen Ernu
Eivät ole. Sisarukseni ovat ihan normaaleja, rakastavia, helliä, ihania ihmisiä, samoin kuin vanhempanikin.
- ½½½½½½½½½½
Veljesi pitäisi saada psykiatriseen hoitoon, ennekuin hän sairastuttaa käytöksellään läheiset ympärillään. Voit toki yrittää saada hänen silmänsä aukeamaan, antamalla maistaa omaa lääkettään, mutta jos veljesi on psykopaatti, kostosta ei ole apua.
- Anonyymi
Sori että laitan myöhään,mutta tänään mun isoveli nolasi mut pahasti kahden mun kaverin edessä:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524397S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114219Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434120Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693968- 853394
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291150