Onko ihmisillä tietoa miten pystyy kunnan rakennusvalvontaviraston arkistoista käymään katsomassa jonkun muun kuin oman talon pohjapiirroksia? Olenko oikeassa kun olen käsittänyt että kyseiset pohjapiirrokset ovat julkisia asiakirjoja joten kansalaisella on oikeus nähdä ne pyydettäessä?
Tarvitsisi parista hyvän oloisesta kämpästä saada selville pohjapiirrokset koska kaikkien läpi käyminen ovelta ovelle kolkuttamalla on tungettelevaa ja vie aivan liikaa aikaa..
Pohjapiirrosten tarkastelu Kunnan arkistoista?
4
284
Vastaukset
- Hyvin onnistuu
Tietoa on. Marssit vain virastoon ja pyydät haluamasi kohteen tai kohteiden kuvat nähtäväksi. Voit tutkia kuvia virastossa ilman kustannuksia tai otattaa maksua vastaan kopiot. Jotkut kunnat voivat toimittaa kuvat myös sähköisesti .pdf-muodossa. Tästä kannattaa kysyä ao. virastosta.
- TäydellistäMetsästän
No siinä tapauksessa tämähän helpottuu minun elämää huomattavasti!
Kiitoksia, nyt tiedän minne lompsia! :)
- Se Avarakatseinen
Tietoa on!
Et tarvitse marssia etkä lampsia mihinkään, vaan voit hoitaa homman persuuksillasi istuen tietokoneen avulla ja pikkurahalla..
Pienemmissä kaupungeissa, kunnissa homma hoituu sähköpostilla tai puhelimitse.
Mutta Stadista varmaan löytyvät ne "hyvän oloiset kämpät", joita etsit?
Aloita kiinteistönvälittäjien sivuilta ja helikopterikuvista.
...
Ja siitä sitten siirryt sivuille:
https://asiointi.hel.fi/arska/
Tämä juttu ei ole vitsi eikä virus!
Terv. - wewhrt
Itse sain ilmaiseksi pdf:t eli skannatut pohjapiirrustukset ja muut tiedot meilissä. Riippuu varmaan rakennusvalvontavirastosta. Mutta eivät missään tapauksessa maksa paljoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450