Onko ihmisillä tietoa miten pystyy kunnan rakennusvalvontaviraston arkistoista käymään katsomassa jonkun muun kuin oman talon pohjapiirroksia? Olenko oikeassa kun olen käsittänyt että kyseiset pohjapiirrokset ovat julkisia asiakirjoja joten kansalaisella on oikeus nähdä ne pyydettäessä?
Tarvitsisi parista hyvän oloisesta kämpästä saada selville pohjapiirrokset koska kaikkien läpi käyminen ovelta ovelle kolkuttamalla on tungettelevaa ja vie aivan liikaa aikaa..
Pohjapiirrosten tarkastelu Kunnan arkistoista?
4
394
Vastaukset 4
- Hyvin onnistuu
Tietoa on. Marssit vain virastoon ja pyydät haluamasi kohteen tai kohteiden kuvat nähtäväksi. Voit tutkia kuvia virastossa ilman kustannuksia tai otattaa maksua vastaan kopiot. Jotkut kunnat voivat toimittaa kuvat myös sähköisesti .pdf-muodossa. Tästä kannattaa kysyä ao. virastosta.
- TäydellistäMetsästän
No siinä tapauksessa tämähän helpottuu minun elämää huomattavasti!
Kiitoksia, nyt tiedän minne lompsia! :)
- Se Avarakatseinen
Tietoa on!
Et tarvitse marssia etkä lampsia mihinkään, vaan voit hoitaa homman persuuksillasi istuen tietokoneen avulla ja pikkurahalla..
Pienemmissä kaupungeissa, kunnissa homma hoituu sähköpostilla tai puhelimitse.
Mutta Stadista varmaan löytyvät ne "hyvän oloiset kämpät", joita etsit?
Aloita kiinteistönvälittäjien sivuilta ja helikopterikuvista.
...
Ja siitä sitten siirryt sivuille:
https://asiointi.hel.fi/arska/
Tämä juttu ei ole vitsi eikä virus!
Terv. - wewhrt
Itse sain ilmaiseksi pdf:t eli skannatut pohjapiirrustukset ja muut tiedot meilissä. Riippuu varmaan rakennusvalvontavirastosta. Mutta eivät missään tapauksessa maksa paljoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.151908Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48662- 70639
- 81571
- 39539
- 46520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37503- 106500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja270473Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35429Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91418- 21412
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26410Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan33408Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24396- 13385