Onko jollain kokemusta kyseisestä hotellista? Aivan sattumalta netistä löydetty ja varattu majoitus, ei mitään etukäteistietoa.
Hotel Intermezzo
Matkaaja57
3
112
Vastaukset
- hotelli kuin hotelli
Paikka ihan ok. Sijainti lähellä Potsdamerplatzia. ns. naistenhotelli, siis että kaikki asukkaat ovat naisia, minkä varmaan varatessanne tiesitkin. Sijaitsee siis Mitten kaupunginosassa.
- sama:)
Kiitos! Jälkeenpäin vaan ihmeteltiin vielä tuotakin, vain naisille...
- hotelli kuin hotelli
sama:) kirjoitti:
Kiitos! Jälkeenpäin vaan ihmeteltiin vielä tuotakin, vain naisille...
No se on niinkuin lähinnä lesboille ja lesbopareille,tai naisille jotka eivät halua yöpyä samssa hotellissa miesten kanssa, kuka mistäkin syystä...
sama kai missä yöpyy, eikös sitä päivät olla kaupunkiin tutustumassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882