onko virossa tuolla superalkossa ikärajaa siis kun sieltä saa halpaa limuu ja karkkii jos meen sinne yksin ostaa vaan limuu pääsenkö sisään vaikka se luokitellaan alkoholi kaupaksi
Superalko ikäraja
10
6777
Vastaukset
kyllä minä siellä ainakin kävin...2kk sitten kun olin virossa
ikäni:alle18v- dfgdfgdfdg
mut siis alle 15? siis ku ite täytän vasta 14
Hahahahahahah
Voi jeesuksen kivekset.
Eiköhän sinun kuuluisi selata jotain BR-lelut katalogia tai jotain?
Ja sinä et kyllä tässä maassa pääse tuossa iässä yksin minnekään. Hyvä, jos ratikkaa saat käyttää ilman vanhempien valvontaa.- Assarit
Tomegle kirjoitti:
Hahahahahahah
Voi jeesuksen kivekset.
Eiköhän sinun kuuluisi selata jotain BR-lelut katalogia tai jotain?
Ja sinä et kyllä tässä maassa pääse tuossa iässä yksin minnekään. Hyvä, jos ratikkaa saat käyttää ilman vanhempien valvontaa.Vitun apinat :D toiset vaa kysyy ja heti aukoos paljos teil sit ikää oli?
- ....................
Khyllä sinne pääsee kaiken ikäiset.
- 2314
kyllä sinne pääsee. mulle myivät ainakii viime joulukuus viinaa siel :D oon nyt 15 sillon 14. ostin rc colaa lavan ja 2 pepsiä. 5 pack viruvalgeeta ja 2 lavaa giniä
- ....................
Ostikko Giniä vai tonicvettä vai lonkeroo aika hämärä viesti en usko
- persereikä69
myykö ne super alkossa väkeviä (21%->) 18 vuotiaalle?
- 18v ei tarkkaa
Virossa 18v ikäraja myös väkevissä ja siellä ei olla läheskään niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa. Ei ne lapsille myy, mutta jos vaikka näytät 18v, mutta olet 17v niin ei ne juuri papereita kysele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205