Mitä tytöt aattelee seksistä?

Kidma

Oon miettiny, että kuinka paljon tytöt aattelee seksiä. Onko se useimmille tytöille kielteinen ja pelottava asia ja sen pitää tapahtua vuosien seurustelun jälkeen? En halua tänne mitään huora-pissisten kommentteja vaan ihan tavallisten tyttöjen. :p

24

2813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasinn.com^_^

Oon (varmaa) ihan normi tyttö ja vastaan nyt omasta puolestani :).
      Eli mua on ahdisteltu (oon 16) tommosilla asioilla, jtn SE EI oo kivaa! Jos ahdistelee ja jankkaa siitä mennee varmaan tytölla halu kokonaan. Sillä ei oo välii kuinka monta vuotta on seukannu, mut poikaan pitää luottaa 110% ennenkuin harrastaa seksiä. Ei se NIIN pelottavaa oo jos luottaa. Seksi voi olla vaikeaakin jos ei oo täysin luottavainen ja rento. Toivottavasti auttoi.

• 13vwvwv

Ajattelen sitä sillontällön ja seksi oikeessa paikassa, luotettavan kumppanin kanssa, hyvin suojattuna on ok (: Korostan kuitenkin sitä suojausta ja luottoo omaan kultaan :D

• (::

aattelen seksiä osana parisuhdetta, ite oisin valmis n. 3-5 kuukauden seurustelun jälkeen, riippuen tietenki kumppanist. tuskin tytöt ajattelee seksiä niin paljon ku useimmat pojat, ite haluisin parisuhteelta hellyytä ja kullan kainalos makoiluu mut myös yhdessä riehumine ja biletys on eerittäin mukavaa ;D toisinku mitä ny kavereilta oon kuullu ja oman kokemuksen perusteella monet jätkät vaan haluu saada píllua mahollisimman pian että pääsee leijuun kavereilleen :d

• saattekstselvää?

itse olen tyttö 15v ja voisin kuvitella ajattelevani seksiä useammin kuin jotkut pojat ... :D eka kerta kuuluisi mielestäni olla jonku kanssa, josta välittää. jos sen ihminsen kanssa menee poikki, niin sen jälkeen en pidä seksiä mitenkään uskomattoman pyhänä asiana. lähinnä hauskanpitona (rakastelu eri asia)

• asdddddd

riippu aika paljon tytöstä :d

• xsrycfvgbhnjkm

Ite aattelen suht usein seksiä jos aatteluksi lasketaan seki että kuin ussein se ees vilahtaa mielesä. Ja tietenki seki mennee jonku verran kierron mukkaan että kuin paljo aattelee sitä. ite seksi ei oo kielteinen asia, mutta mun mielestä seksiin ja fyysisyyteen mennää liian aikasin parisuhteessa koska se voi heleposti sotkia sen ja muutenki nykyajan käsitys ja suhtautuminen seksiin on aika vinosa. Esim. yhenyön jutut tuntuu olevan arkea nykyään mutta ite en pystyis tämmösiin ollenkaa ja sitte tää "friends with benefits" -juttu. Seki mennee mulla ihan yli. Ja kyllä se nyt jollain tasolla pelottaa, esim. jos raiskataan.
      Ite pidättäydyn ihan avioliittoon asti, uskonnon ja omien arvojen takia:)

• jtydhjsrt

Sama juttu :)

• 21341324

No mitäs pelottavaa siinä on? Sehän on ihanaa, jos oman kullan kanssa sitä saa harrastaa!

• xsrycfvgbhnjkm

Onko susta kerrassaan ihanaa ku joku spurgu kadun varrelta tulee ja raiskaa sut?:)

• 21341324
        xsrycfvgbhnjkm kirjoitti:

Onko susta kerrassaan ihanaa ku joku spurgu kadun varrelta tulee ja raiskaa sut?:)

Kyse ei ollut mistään spurguista tai raiskauksista... Kuten sanoin: OMAN KULLAN KANSSA!

• xsrycfvgbhnjkm
        21341324 kirjoitti:

Kyse ei ollut mistään spurguista tai raiskauksista... Kuten sanoin: OMAN KULLAN KANSSA!

Kyse nimenomaan oli raiskauksista jos vastasit mun viestiin:
        "Ja kyllä se nyt jollain tasolla pelottaa, esim. jos raiskataan. " Mutta jos kirjottelit omias ni ei mitää

• 21341324
        xsrycfvgbhnjkm kirjoitti:

Kyse nimenomaan oli raiskauksista jos vastasit mun viestiin:
        "Ja kyllä se nyt jollain tasolla pelottaa, esim. jos raiskataan. " Mutta jos kirjottelit omias ni ei mitää

Jaa. Minä tosiaan kirjoittelin omiani. Ei siis ollut tarkoitus vastata sinun viestiisi, vaan aloittajan kysymykseen, että onko seksi kielteinen ja pelottava asia :D

Olen muuten kanssasi samaa mieltä noista nykyajan seksikäsityksistä ja yhden yön jutuista. Ei ole hyvä ruveta liian aikaisin niihin puuhiin. Muutenkin parisuhteessa tuntuu monien kohdalla seksi olevan liian suuressa roolissa, ettei edes ehditä tutustua siihen kumppaniin kunnolla. Mutta aloittajalle: ei sentään vuosikausia tarvitse odottaa :P Sen verran kuitenkin, että molemmat osapuolet voivat luottaa toisiinsa ja pystyvät keskustelemaan omista tuntemuksistaan jne...

• ujhgfdsadfghjhgfds

Mie annoin heti 4 päivän tapailun jälkeen...... Toisaalta tunsin nykyisen poikaystäväni jo entuudestaan.
      Seksi ei ollut ahdistava kokemus. Pääasia että toiseen luottaa, ja on sujut oman vartalonsa kanssa. Jos mies on fiksu ja kiltti, niin hän osaa olla varovainen ja kannustava petipuuhienkin suhteen.
      t. 18 v tyttö

• 96tyttö

Itse haluan että ensimmäinen seksikokemukseni on hyvä. Se kenen kanssa se tapahtuu ei ole yhtä tärkeää... :p En tällä tarkoita että harrastaisin kaikkien kanssa tai ihan ventovieraan kanssa.

• 14-v seurusteleva

Aattelen seksiä paljonki, mut mua vaa hjännittää et oonko hyvä. Ku jos en oo ni voi iha hyvi mennä välit poikaa.. Yleensä en jännitä mitää, et oon sellane "hurjapää" XD
      mut jokatapaukses oon ilmaissu kavereil siit et haluisin seksiä poikaystävält...

• sateenkaariprinsessa

Olin 14 kun harrastin seksiä mun tyttöystävän kanssa, joka oli silloin melkein 18... mun mielestä siinä ei ole mitään pervoa, molemmat halus saman verran ja kaikki meni hyvin :) kuitenki nyt myöhemmin tuntuu että olis pitäny odottaa ehkä vähän kauemmin mutta kerran täällä vaan eletään. Tyttöjen välisessä seksissä ei oo esim. raskauden vaaraa, mutta jos olisin pannu poikaa, olisin odottanu varmaan odottanut vielä :) aattelen seksiä aika usein, mutta ei se mulle mikään addiktio oo :DDD

• näinsevaaanonhuoh

Tytöthän eivät tunnetusti ajattele seksiä se on heistä vastenmielistä

• WTF ?

Ei itseasias kaikkie mielest oo. Poikie pääs vaa ei liiku YLEENSÄ muuta ku seksi ;D
        Ok, ei kaikkie poikie, mut melkee. Ja tytöist osa on sellasii et "en ikin" ja jotku "panen sua nyt ja aina" ni et sellane ero. Ei todellakaa oo nii et vaa pojat aattelee seksii. Tytötki, mut kaikki ei vaa myönnä sitä :D mut hei jos me ei aateltais seksii ni miks me harrastettais sitä.... ? Eikä todellakaa koske kaikkii tyttöi, mut kyl meki aatellaa seksii ja paljonki :DD

• jeeeenmj

tytöt ajattelee seksiä ihan yhtä useasti kun pojatkin, ne ei vaan myönnä sitä ;)) ja oon ihan tavallinen 16v tyttö, voisin harrastaa seksiä suhteen alkuvaiheessakin kunhan näen jonkun tulevaisuuden sillä suhteella eikä yhden illan jututkaan oo ehdoton ei.

• yks vaan

Olkaa oma itsenne. Ei enempää eikä vähempää.

• jooäläkysy:D:D

no itteltä katois halut heti jos joku kehtais painostaa seksiin, mutta luotettavan kumppanin kanssa, hyvin suojattuna ja rauhallisesti etenemisellä se kuulostaa mukavalta :--D

• NormalGirlTeenAge

luulen ainaki olevani ns. normaali tyttö. EN sano tätä nytte yleistäen mut jos kyseessä on se oikea nii sillon se on ihan ok kai (ei oo itellä kokemusta) mut jos se on joku random tyyppi jonka kaa oot jutellu ehk 2 kertaa ja se tulee ahistelee nii sit... HYI VITTU!

• Anonyymi

Mä ajattelen että kumpa saisin jos joku haluu niin voi saada nuorelta(alle14v)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5388
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe