Jyväskylän rc kaupat

dfvbgt

Onko jyväskylässä muita rc kauppoja kun se rc jyväskylä?

26

5546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä ois tälläne rc kauppa
      www.rcm.fi

    • pizza-hamsteri

      Keskustassa RAXin vieressä on joku RC-kauppa.

    • Oisko jossai Helsingin kohilla jotain rc-kauppoja vai ei vosko joku laittaa linkin.

    • fg hty

      on

    • TNrc

      No ainakin Espoossa on vertical hobby ja hobby people.

    • Anonyymi

      Rc jyväskylästä tilasin ja maksoin. Eivät vastaa mihinkään yhteydenottoon ei millään konstilla. eivätkä ole toimittaneet tuotetta. Onko muilla vastaavaa kokemusta.

      • Anonyymi

        Tilasin Rc jkl liikkeestä tuotteen ja maksoin sen yli puoli vuotta sitten, ei ole vieläkään
        tullut. Otin yhteyttä sinne mutta mitään vastausta en saa. Katselin kaupparekisteristä
        tietoja yhtiön tilanteesta, ei mene hyvin. Toimitusjohtajan nimi selvisi jonka osoite on
        Helsinki. Teen kohta valituksen yhtiöstä. Yksityishenkilönäkin voimme hakea yrityksen
        konkurssiin (käräjäoikeuden kautta).


    • Anonyymi

      Jotain ongelmia varmaan on. Eivät vastaa varaosa kyselyyn.

    • Anonyymi

      Itsekin tilasin osia 1.2.2023. Ei ole vielä kuulunut mitään tuotteista. Eikä saa kiinni puhelimella.

      • Anonyymi

        Nettisivut on kyllä toimivat ja hienot. Mikään muu ei sitten toimikkaan.


      • Anonyymi

        Jostain luin, että tämä pulju "ylläpitää" myös kyosho.fi sivustoa. No, eipä tule tuotteet sieltäkään, eikä vastaa mihinkään tiedusteluihin. Sivustolla lupaillaan seuraavaa: Fast and reliable delivery. Pari kuukautta kohta mennyt, eikä mitään tapahdu. Rahat kyllä kelpas. En voi suositella mitään mikä liittyy rcjkl:ään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain luin, että tämä pulju "ylläpitää" myös kyosho.fi sivustoa. No, eipä tule tuotteet sieltäkään, eikä vastaa mihinkään tiedusteluihin. Sivustolla lupaillaan seuraavaa: Fast and reliable delivery. Pari kuukautta kohta mennyt, eikä mitään tapahdu. Rahat kyllä kelpas. En voi suositella mitään mikä liittyy rcjkl:ään.

        Kuulostaa tutulta. Ei saa yhteyttä eikä tuotteita kuulu.


    • Anonyymi

      12.3.2023 tilasin tuotteita rcjkl:stä. Nyt on 4.4.2023 ja pakettia ei kuulu ei näy. Tilausvahvistus tuli kyllä nopeasti ja rahat kelpasivat. Olen lähettänyt tiedusteluja yhteydenottolomakkeella, whatsupilla, tekstiviestillä ja facebookin kautta. Ei vastausta.
      Menen hakemaan tilatut tuotteet paikan päältä, vaikka matkaa onkin 100km. Mukaan lähtee sitten hyvityksenä bensakulujen ja menetetyn ajan verran tavaraa ilmaiseksi eli noin 300€ edestä. Joku raja.

    • Anonyymi

      Vinkkinä muille, jotka ovat erehtyneet tilaamaan täältä jotain, niin kannattaa mainita, että otatte yhteyttä kuluttajan suojaan/euroopan kuluttaja keskukseen. Vastausta mihinkään kysymyksiin ette tule rcjkl:ltä saamaan ikinä mihinkään, mutta tuotteen seuranta tunnus ilmaantuu pika vauhtia, ja tuotteet tuleekin sitten hetkessä, ainakin itsellä toimi näin. Pari kuukautta meni, ja ilman edellä mainittuja keinoja ei varmaan olisi paketti vieläkään tullut.

    • Anonyymi

      Ei ikinä enää täältä mitään. Kuukausien toimitusajat. Toiselta puolelta maapalloakin tavara liikkuu nopeammin, ja asiakaspalvelukin toimii.

    • Anonyymi

      Rcjkl.
      Hidasta palvelua, tavara ”varastossa” ja silti kahden viikon toimitusaika.
      Ja ketään ei saa mitään kautta viesteillä kiinni ja puhelimeen ei vastata…

    • Anonyymi

      trhsadswfevtrhuzjmutzn

    • Anonyymi

      Menin hölmönä tilaamaan tuolta Jyväskylästä 18.12.2023
      Ei ole mitään kuulunut tuotteista.
      Onkohan rahoja tai tuotteita mahdollista saada enään? Onko jollain tietoa tuosta toiminnasta viime ajoilta?

      • Anonyymi

        Vaikiaa tuntuu olevan kyseisen yrittäjän toiminta. Kohta lähtee puhelu kuluttajaneuvontaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikiaa tuntuu olevan kyseisen yrittäjän toiminta. Kohta lähtee puhelu kuluttajaneuvontaan.

        Tilasimme myös tuolta 1.12 ja rahat kelpasi mut tuotteita ei ole kuulunut. Onko joku saanut jollain keinolla sieltä rahojaan takas? Ärsyttää tollanen kusetus touhu


      • Anonyymi

        Onko kuulunut mitään? Menin kans tilaamaan tuolta ja ei ole kuulunut mitään sen jälkeen...


      • Anonyymi

        Mihinkään yhteyden ottoihin ei vastata. Yhteyden otto lomakkeen kautta voi mainita , että on yhteydessä kuluttajan suojaan/euroopan kuluttaja keskukseen. Itse olin yhteydessä kyosho asioissa johonkin kyosho europeen, ja sieltä olivat yhteydessä rcjkl,:ään. Sitten alkoi tapahtua. En kokemus pohjalta voi suositella tätä firmaa.


    • Anonyymi

      Näyttää olevan sivusto suljettu, lienee mennyt nurin koko kioski

      • Anonyymi

        Taitaa jäädä omat rahat matkalle sitte.. onko mitenkään mahdollista saada enää takaisin jos koko pulju nurin?


      • Anonyymi00024

        On haettu konkurssiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe