Mitä tehdä pojan kanssa kahestaan?

voikoMitäApUA

Eli olen mmenossa mun ihastuksen kanssa ulos tässä lähipäivinä mutta en tiedä mitä tehdään voiko oku auttaa ja voiko vuodeon nuoremman kanssa alkaa seurusteleen?
Itse menen 7 luokalle ja se poika 6 ja me tykätään toisista :--/
HELPATKAA!

23

5384

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)moiii

      menkää leffaa tai jäätelölle, tutustukaa toisiinne :)

    • poikatääl

      et voi seurstella nuoremman pojankaa!! ei siinä oo mitään järkee! hanki hoitoon >:D

      • telewee

        Ei vuoden ikäerossa oo mitää pahaa, vaikka poika olis se nuorempi


      • HAHAHA!

        hmm.. voipa. mun isällä ja äidillä on 9 vuotta ikäeroa ääliö!


      • Anonyymi
        HAHAHA! kirjoitti:

        hmm.. voipa. mun isällä ja äidillä on 9 vuotta ikäeroa ääliö!

        Hmm mun pappalla ja mun mummilla on 19 vuotta ikäeroo!


    • voikoMitäApUA

      Okei tuossa ikä jutun nyt tuli selväksi mutta se mitä tehtäis jäi auki

    • Erotkaa, koska ette osaa seurustella.

      Jos ymmärtäisitte jotain seurustelusta, niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen mun poikaystävän kaaaaaaaaaaaaaaa.

      • James-95

        Miten voi erota, jos ei ole edes seurustelusuhteessa henkilön kanssa? Tomegle taitaa olla itse hieman kokematon näissä asioissa :)

        "niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen mun poikaystävän kaaaaaaaaaaaaaaa."

        Ja en tiennytkään, että pidät pojista.

        Tomeglella on myös tapana kertoa muille postaajille, että he ovat liian nuoria seurusteluun. Minun teoriani on, että Tomeglen entinen seurustelukumppani (poika?) jätti hänet, koska hän oli liian nuori tai lapsellinen.

        Jotta väärinkäsityksiltä vältytään, haluan sanoa, että minulla ei ole mitään homoja tai Tomeglea vastaan.


      • James-95 kirjoitti:

        Miten voi erota, jos ei ole edes seurustelusuhteessa henkilön kanssa? Tomegle taitaa olla itse hieman kokematon näissä asioissa :)

        "niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen mun poikaystävän kaaaaaaaaaaaaaaa."

        Ja en tiennytkään, että pidät pojista.

        Tomeglella on myös tapana kertoa muille postaajille, että he ovat liian nuoria seurusteluun. Minun teoriani on, että Tomeglen entinen seurustelukumppani (poika?) jätti hänet, koska hän oli liian nuori tai lapsellinen.

        Jotta väärinkäsityksiltä vältytään, haluan sanoa, että minulla ei ole mitään homoja tai Tomeglea vastaan.

        Hahah, näin käy, jos lapsukaiset yrittää olla nokkelia.

        Olet selvästi myös hieman vajaa, tai sitten sinä olet lukutaidoton. En tiedä miten sinä tuon tekstini luit, mutta luit sen päin vittua kuitenkin.

        Huomaa myös, että olet kyvytön mihinkään sen kummempaan piikittelyyn, koska ensimmäinen asia minkä keksit, on vetää homokortti esiin. Aika lapsellista, etten sanoisi, mutta sehän tulee sinulta luonnostaan, koska olet LAPSI.

        Aamen, ja äidinkielen kirja kauniiseen kätöseen, niin ehkä jonain päivänä opit lukemaan.


      • James-95
        Tomegle kirjoitti:

        Hahah, näin käy, jos lapsukaiset yrittää olla nokkelia.

        Olet selvästi myös hieman vajaa, tai sitten sinä olet lukutaidoton. En tiedä miten sinä tuon tekstini luit, mutta luit sen päin vittua kuitenkin.

        Huomaa myös, että olet kyvytön mihinkään sen kummempaan piikittelyyn, koska ensimmäinen asia minkä keksit, on vetää homokortti esiin. Aika lapsellista, etten sanoisi, mutta sehän tulee sinulta luonnostaan, koska olet LAPSI.

        Aamen, ja äidinkielen kirja kauniiseen kätöseen, niin ehkä jonain päivänä opit lukemaan.

        Sinun sana sinun sanaasi vastaan. En tiedä kumpaa uskoa...


      • James-95
        James-95 kirjoitti:

        Sinun sana sinun sanaasi vastaan. En tiedä kumpaa uskoa...

        Oho tuli painettua nappia liian nopeasti :)

        Mielestäni kerroit, että sinulla on mahdollinen poikaystävä. Noin minä sen luin. En tiedä, mitä sinä yritit hakea tuolla lauseella, mutta on kirjoittajan tehtävä, että kaikki ymmärtävät viestin oikein. Ehkäpä sinun kannattaisi vain pitää se äidinkielen kirjasi. Saatat jopa tarvita sitä :)

        Henkilö, joka kutsuu minua lapseksi, mutta ei pysty keskustelemaan asiallisesti ilman voimasanoja, tuntuu hieman huvittavalta. :D

        Ja aloittajalle
        Vaikka olettekin aika nuoria seurusteluun, kannatan sitä. Se on vain pientä harjoittelua isompia ja vakavempia suhteita varten.


      • James-95 kirjoitti:

        Oho tuli painettua nappia liian nopeasti :)

        Mielestäni kerroit, että sinulla on mahdollinen poikaystävä. Noin minä sen luin. En tiedä, mitä sinä yritit hakea tuolla lauseella, mutta on kirjoittajan tehtävä, että kaikki ymmärtävät viestin oikein. Ehkäpä sinun kannattaisi vain pitää se äidinkielen kirjasi. Saatat jopa tarvita sitä :)

        Henkilö, joka kutsuu minua lapseksi, mutta ei pysty keskustelemaan asiallisesti ilman voimasanoja, tuntuu hieman huvittavalta. :D

        Ja aloittajalle
        Vaikka olettekin aika nuoria seurusteluun, kannatan sitä. Se on vain pientä harjoittelua isompia ja vakavempia suhteita varten.

        Miten voit ymmärtää tämän väärin?

        "Jos ymmärtäisitte jotain seurustelusta, niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen mun poikaystävän kaaaaaaaaaaaaaaa."

        Lauseessa ei missään kohtaa mainita, että puhuisin itsestäni. Lause on selvästi tarkoitettu jollekin muulle kuin itselleni monesta syystä:

        - "Jos ymmärtäisitte"

        Selvästi viittaa johonkin muuhun kuin itseeni, muutoin olisi muodossa "Jos ymmärtäisin".

        - "Niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin"

        Taaskaan ei tietoakaan siitä, että viittaisin itseeni. Muutoin olisi muodossa "Niin minun ei tarvitsisi tulla internettiin"

        - "tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen mun poikaystävän kaa"

        Tämän kanssa sinulla oli varmaan vaikeuksia, mutta kuka tahansa, jolla on enemmän kuin yksi aivosolu, niin ymmärtäisi, että tuolla viitataan aloittajan varsinaiseen kysymykseen/toimintaan.

        Helpommin ymmärrettävä versio tyhmille ihmisille:

        Kysymys: "Laitoin kieleni jäiseen tolppaan ja kieli irtos, mitä teen?"

        Vastaus: "Mitäs laitoit kielesi jäiseen tolppaan, idiootti, jos et olisi laittanut kieltäsi siihen tolppaan kiinni, niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen kun mun kieli on tolpassa, eikä suussa?"

        L8rn to kielioppi, dumbosapiens.


      • James-95
        Tomegle kirjoitti:

        Miten voit ymmärtää tämän väärin?

        "Jos ymmärtäisitte jotain seurustelusta, niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen mun poikaystävän kaaaaaaaaaaaaaaa."

        Lauseessa ei missään kohtaa mainita, että puhuisin itsestäni. Lause on selvästi tarkoitettu jollekin muulle kuin itselleni monesta syystä:

        - "Jos ymmärtäisitte"

        Selvästi viittaa johonkin muuhun kuin itseeni, muutoin olisi muodossa "Jos ymmärtäisin".

        - "Niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin"

        Taaskaan ei tietoakaan siitä, että viittaisin itseeni. Muutoin olisi muodossa "Niin minun ei tarvitsisi tulla internettiin"

        - "tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen mun poikaystävän kaa"

        Tämän kanssa sinulla oli varmaan vaikeuksia, mutta kuka tahansa, jolla on enemmän kuin yksi aivosolu, niin ymmärtäisi, että tuolla viitataan aloittajan varsinaiseen kysymykseen/toimintaan.

        Helpommin ymmärrettävä versio tyhmille ihmisille:

        Kysymys: "Laitoin kieleni jäiseen tolppaan ja kieli irtos, mitä teen?"

        Vastaus: "Mitäs laitoit kielesi jäiseen tolppaan, idiootti, jos et olisi laittanut kieltäsi siihen tolppaan kiinni, niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä mä teen kun mun kieli on tolpassa, eikä suussa?"

        L8rn to kielioppi, dumbosapiens.

        "L8rn to kielioppi, dumbosapiens"
        Oikea kielimies :D

        Elikkä aloittajan ei tarvitse tulla kyselemään, mitä sinä teet poikaystäväsi kanssa?

        Luulenpa, että sinun olisi kuulunut sanoa näin:
        niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään: "Mitä mä teen mun poikaystävän kaaaaaaaaaaaaaaa?"
        TAI
        niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä sä teet sun poikaystäväs kaaaaaaaaaaaaaaa."

        "Henkilö, joka kutsuu minua lapseksi, mutta ei pysty keskustelemaan asiallisesti ilman voimasanoja, tuntuu hieman huvittavalta. :D"
        Tuo tuntuu vielä pätevän :)


      • James-95
        James-95 kirjoitti:

        "L8rn to kielioppi, dumbosapiens"
        Oikea kielimies :D

        Elikkä aloittajan ei tarvitse tulla kyselemään, mitä sinä teet poikaystäväsi kanssa?

        Luulenpa, että sinun olisi kuulunut sanoa näin:
        niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään: "Mitä mä teen mun poikaystävän kaaaaaaaaaaaaaaa?"
        TAI
        niin sinun ei tarvitsisi tulla internettiin kyselemään, että mitä sä teet sun poikaystäväs kaaaaaaaaaaaaaaa."

        "Henkilö, joka kutsuu minua lapseksi, mutta ei pysty keskustelemaan asiallisesti ilman voimasanoja, tuntuu hieman huvittavalta. :D"
        Tuo tuntuu vielä pätevän :)

        Mut nyt lopetan tän, koska kuten pokerissakin kannattaa lopettaa, kun on vielä voitolla :)


    • PiKKu-pOiKa

      Nussikaa :D

    • 123123123

      Menkää uimaan ( muistakaa uima-asut ) tai ulos pitämään hauskaa?

    • näinonap

      nussikaa

    • napanderi:D

      Tai sit vaa pyöräilette tai kävelette ja juttelette kaikkee kivaa, sillo molemmil o kiva päivä ja ei tarvi sen kummemmi stressat (: ja siit se sit lähtee ja nii ! Tsemppiä! :P

    • ===))

      kävelette jossain kivalla polulla ja juttelette esim.

    • asddicdk

      ite sillonku ku tutustuin nykysen poikaystäväni kanssa ja näimme ekoja kertoja kahestaan ni mentii vaa jommankumman luo ja juteltiin ihan normaaleista asioista ja jos juttu vaa kulki ni aika meni tosi nopeesti vaikkei sen kummosta tehtykkää

    • mYÖHÄSSÄ

      Menkää leffaan ja sitten syömään ravintolaan :)

    • kiimanen seppo

      harrastajaa seksiä

    • Anonyymi

      mietin että voisitte vaikka katsoa televisiosta vanhoja one direction-videoita. lempparini on se missä ne on sesame streetillä ja laulaa u-kirjaimesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe