Yarista etsiny meinaan ostaa ovat ilmeisesti hyvin pieni ruokaisia ja varmatoimisia, pitääkö paikkansa? ja Yarikset ilmeisesti ketjukoneella joten ei hihnan vaihtoja.
Yksinään tulen ajamaan pelkkää matkaajoa joten tilaa en tarvia.
Minkalaisia heikkouksia Yariksessa on? mites moottorin kestävyys? kun vaan huoltaa säännöllisesti.
oisi kiva kuulla kokemuksia?.
Kiitos
Yaris kannattaako ostaa onko luotettava? sopiva?
7
708
Vastaukset
- on se varmatoiminen
Jos tulee kaupunkiajoa paljon se on ok.Maantielle isompi.Varsinkin talviajo pidemmillä matkoilla, on kuin pulkalla menisi.
- TheYaris.
Hain tänään uuden Variksen, nyt on mittarissa 19km eikä mitään vikaa vieläkään. No, onhan siinä ainakin yksi vika, kun takaluukun lyö kiinni, rekkarikilpi alusmuovilevyineen rämähtää todella ikävästi. Ja lisäksi renkaissa oli tosi kova paine, laitoin 2,1 eteen ja 2 taakse, niin hiljeni kummasti rengasäänet. Mut siis koneessa ei ole ollut mitään vikaa. Se kamera on hyvä varuste, voi peruutella rennosti, ja vielä kun on automaatti, niin menee tyhjäkäynnillä sopivaa vauhtia takaperin. Raportoin lisää kun tulee 100km täyteen.
- Yaris 2012
Mulla jo 2700km. Ei muuta kuin se rekkari rämähtää. Täytynee kehittää siihen jotain. Juu jopa minä osaan sillä peruuttaa. Grandepuntolla peruutin pitkin Prisman hallin seiniä. Kun ei ollut kameraa.
- TheYaris.
Nyt ei tule kilsoja kun rupesin ottamaan Haddington House juomaa, mut sitte myöhemmin ajetaan kyllä.
- Kurjen Alli
Koska täällä tuntuu olevan vallalla se ettei Yarpasta tai muustakaan toyotasta saa kertoa niinkuin asia on, en sen enempää sano ko. laitteen luotettavuudesta. -04 Yaris linea sol uudesta asti, tyytyväinen olen ollut kaikki nämä 255tkm. Nyt olis auto jouten kun taloon tuli uusi kulkine pitkällä katolla.
- iso pienviljelijä
Ostin n.5 vuotta sitten bensa Yariksen, oli hyvillä mausteilla vetokoukku, automaatti, ilmastointi ym, mittarissa n.85th, nyt on lukema 145th, korjattavaa ollut uusi akku, uusi takalasinpyyhkimen varsi ja ilmastoinnin lauhdutin, rahassa n. 520e yhteensä. Huollot teetän aina merkkikorjaamossa kerran vuodessa kirjan mukaan, täällä Kainuussa on kohtullinen hintataso ja ensiluokkainen sekä nopea huoltotyö. Onhan se myös hyvä että on pieni auto, eihän noin pieneen autoon voi isoa vikaa tullakkaan.(vitsi). Olen todella tyytyväinen varmatoimiseen autooni. Yariksellani on ikää nyt 12 vuotta.
- demari.
ostan hybridin kohta, uudelta vuodelta tai kesän alussa
jo siirtyy kesään ostan uuden auris hybrid wagonin.
2013 on hybridin läpimurtovuosi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073