Yaris kannattaako ostaa onko luotettava? sopiva?

yarisman

Yarista etsiny meinaan ostaa ovat ilmeisesti hyvin pieni ruokaisia ja varmatoimisia, pitääkö paikkansa? ja Yarikset ilmeisesti ketjukoneella joten ei hihnan vaihtoja.
Yksinään tulen ajamaan pelkkää matkaajoa joten tilaa en tarvia.
Minkalaisia heikkouksia Yariksessa on? mites moottorin kestävyys? kun vaan huoltaa säännöllisesti.
oisi kiva kuulla kokemuksia?.
Kiitos

7

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se varmatoiminen

      Jos tulee kaupunkiajoa paljon se on ok.Maantielle isompi.Varsinkin talviajo pidemmillä matkoilla, on kuin pulkalla menisi.

    • TheYaris.

      Hain tänään uuden Variksen, nyt on mittarissa 19km eikä mitään vikaa vieläkään. No, onhan siinä ainakin yksi vika, kun takaluukun lyö kiinni, rekkarikilpi alusmuovilevyineen rämähtää todella ikävästi. Ja lisäksi renkaissa oli tosi kova paine, laitoin 2,1 eteen ja 2 taakse, niin hiljeni kummasti rengasäänet. Mut siis koneessa ei ole ollut mitään vikaa. Se kamera on hyvä varuste, voi peruutella rennosti, ja vielä kun on automaatti, niin menee tyhjäkäynnillä sopivaa vauhtia takaperin. Raportoin lisää kun tulee 100km täyteen.

    • Yaris 2012

      Mulla jo 2700km. Ei muuta kuin se rekkari rämähtää. Täytynee kehittää siihen jotain. Juu jopa minä osaan sillä peruuttaa. Grandepuntolla peruutin pitkin Prisman hallin seiniä. Kun ei ollut kameraa.

    • TheYaris.

      Nyt ei tule kilsoja kun rupesin ottamaan Haddington House juomaa, mut sitte myöhemmin ajetaan kyllä.

    • Kurjen Alli

      Koska täällä tuntuu olevan vallalla se ettei Yarpasta tai muustakaan toyotasta saa kertoa niinkuin asia on, en sen enempää sano ko. laitteen luotettavuudesta. -04 Yaris linea sol uudesta asti, tyytyväinen olen ollut kaikki nämä 255tkm. Nyt olis auto jouten kun taloon tuli uusi kulkine pitkällä katolla.

    • iso pienviljelijä

      Ostin n.5 vuotta sitten bensa Yariksen, oli hyvillä mausteilla vetokoukku, automaatti, ilmastointi ym, mittarissa n.85th, nyt on lukema 145th, korjattavaa ollut uusi akku, uusi takalasinpyyhkimen varsi ja ilmastoinnin lauhdutin, rahassa n. 520e yhteensä. Huollot teetän aina merkkikorjaamossa kerran vuodessa kirjan mukaan, täällä Kainuussa on kohtullinen hintataso ja ensiluokkainen sekä nopea huoltotyö. Onhan se myös hyvä että on pieni auto, eihän noin pieneen autoon voi isoa vikaa tullakkaan.(vitsi). Olen todella tyytyväinen varmatoimiseen autooni. Yariksellani on ikää nyt 12 vuotta.

    • demari.

      ostan hybridin kohta, uudelta vuodelta tai kesän alussa
      jo siirtyy kesään ostan uuden auris hybrid wagonin.
      2013 on hybridin läpimurtovuosi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe