Minkä kokoinen pääsuuttimen pitää olla kun otan vain pillikurin pois?:)
Nopeita vastauksia:D
pääsuuttimen koko?
9
133
Vastaukset
- epätietoinen1234
Elikkä siis. itsekon olen vähä tietämätön asiasta. otin aprilia sx 12. pari päivää sitten pillikuristuksen irti. ja luulin että nopeudet nousisi ehkä parilla kolmella.. mutta asia ei näin ole, säxä kulkee noin 65 suoralla ja kiihtyy ihan mukavasti , mutta jos on ryyppy päällä se tuo nopeuttaa lisää noin 10-15? sain alamäkeen ryyppypäällä 80.. ja minulla on vielä vakio suutin niin voiko se leipoa jos on vakio suutin? koska en haluaisi vaihtaa suutina koska sitten menisi kokoajan liian lujaa joku 70.. millä saisi laskettua nopeuden siihen 60? vastauksia kiitos :)
- asdasdafsafs
Leipooo se vakio suuttimella suutin koko on siinä 82-90 ja nopeuden saat alennettua laittamalla raskaamat välit eli isompaa taka hammasrattaa.
- ergesgsegersger
Siis vakio suutin on 82-90 vai kannattaisi ostaa 82-90? :o
- ertryryyryy5
Ja vielä että mistä sen huomaa että tarvii vaihtaaa, huomaako sen ajossa että nyt on vaihdetava? kun en huomaa mitää eroa? mielestäni saa tarpeeksi bensaa.
- reraesraera
Sitten huomaa kun imulla ei kiihdy ja kaassu ei röpötä ja itellä oli 84 oikea koko vm 10 rx, mutta ne koot ovat pyöräkohtaisia.
- erawrawrwrwr
voisitkä vähän vielä selventää? :p
- reraesraera
Joo vie johonki pätevämmälle henkilölle ja käsket säättää kaasarin ja suuttimet. Helpoin homma sulle, kun et näköjään tajua näist asioista.
- reerewrwerwer
usko pois kyllämä suurin piirtein nää homamt tiedän muttää suutin juttu on aina ollut aika mysteeri o.O
- reraesraera
No laita se 85 suutin paikoilleen ja kato ajamalla et röpöttääkö yhtään täydellä kaasul ja kiihtyykö jos laitat imun päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246