Eli siis tarviin nimen keksimiseen muilta apuja. Mulle tulee ens viikolla tyttökissanpentu, väriltään kirjava.
Nykyinen kissarouva 9v on nimeltään Minttu. Oon miettinyt nimeks Miisua, mut en tiiä, onks se hyvä. Tai entäs sit Iines?
Mitään Nasua, Nallea, tai mitään vastaavaa en halua, koska katuisin sitä kuitenkii jälkeenpäin, että oon antanu lapsellisen nimen.
Mitä mieltä ootte, suostuukohan kissarouva 9v jakamaan raapimispuunsa, hiekkalaatikot ym kissanpennun kanssa? Mitenköhän kissanpennun voi nopeasti totuttaa kaniin, ettei se syö sitä?! :o
Auttakaa keksimään nimi!
1
63
Vastaukset
- kissanomistaja50
kyllä kissat samoja tavaroita ainakin meillä käyttää mutta mulla on kolmella kissalle kolme hiekkalaatikkoa koska siitä eniten kissat yleensä voi kiukutella.
pennulla on helppo oppia uusiin kavereihin kun jos ottasit aikuisen kisssan.
nimi jos ei hetti tuu se saa parhaiten mieleisen kun kissanpentu on asettunut taloksi niin yleensä hyvin äkkiä se saa nimen jos tekee kepposia.
niin itselleni aikanaan kävi kun menin hakee omaa uros pentua ja saatiin autoon ja lähdettiin kotiin. kaveri vinku kokko matkan poikani sanoi että tää on sitten vinku ja niin kävi meille tuli vinku niminen uros.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486078Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki653846Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162947- 1902845
- 232423
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132389- 362389
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192260- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2991413