java toimiii

Bill G.

Minkä "so" paketin mä linkitän "/usr/lib/mozilla/plugins" -hakemistoon et saan javan toimii? /usr/bin/gij-4.7 on käytössä. libnpjp2.so ei löydy koneesta..

5

365

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sj7/y/b+

Tuo on Sunin javan (nykyisin kai Oraclen) liitännäinen selaimella. Asenna paketti icedtea6-plugin.

• Bill G.

Oon luullu ettei noi openjavat toimi kunnolla ja pyrkiny käyttää Oraclea. Oonko väärässä?

• sj7/y/b+

OpenJDK on virallinen java ja toimii täysin moitteetta Debianissa.

/usr/bin/gij-4.7 ihmetyttää. Sellaista ei pitäisi Debianista löytyä.

• OpenJDK on Oraclen ja se toimii moitteettomasti.

• Bill G.

Poistin muut ja asensin tuon icedtea6-pluginin. Heti ilmestyi plugin iceweaseliin ja kaikki toimii. Tack! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1246
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      746
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      657
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      116
      537
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      506
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      181
      489
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      477
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      463
    Aihe