Minkä "so" paketin mä linkitän "/usr/lib/mozilla/plugins" -hakemistoon et saan javan toimii? /usr/bin/gij-4.7 on käytössä. libnpjp2.so ei löydy koneesta..
Vastaukset 5
- sj7/y/b+
Tuo on Sunin javan (nykyisin kai Oraclen) liitännäinen selaimella. Asenna paketti icedtea6-plugin.
- Bill G.
Oon luullu ettei noi openjavat toimi kunnolla ja pyrkiny käyttää Oraclea. Oonko väärässä?
- sj7/y/b+
OpenJDK on virallinen java ja toimii täysin moitteetta Debianissa.
/usr/bin/gij-4.7 ihmetyttää. Sellaista ei pitäisi Debianista löytyä.
- Bill G.
Poistin muut ja asensin tuon icedtea6-pluginin. Heti ilmestyi plugin iceweaseliin ja kaikki toimii. Tack! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321443
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5021258Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167751Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va198654- 46647
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l132644- 49637
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22590- 41563
- 74563