Minkä "so" paketin mä linkitän "/usr/lib/mozilla/plugins" -hakemistoon et saan javan toimii? /usr/bin/gij-4.7 on käytössä. libnpjp2.so ei löydy koneesta..
java toimiii
Bill G.
5
365
Vastaukset
- sj7/y/b+
Tuo on Sunin javan (nykyisin kai Oraclen) liitännäinen selaimella. Asenna paketti icedtea6-plugin.
- Bill G.
Oon luullu ettei noi openjavat toimi kunnolla ja pyrkiny käyttää Oraclea. Oonko väärässä?
- sj7/y/b+
OpenJDK on virallinen java ja toimii täysin moitteetta Debianissa.
/usr/bin/gij-4.7 ihmetyttää. Sellaista ei pitäisi Debianista löytyä.
- Bill G.
Poistin muut ja asensin tuon icedtea6-pluginin. Heti ilmestyi plugin iceweaseliin ja kaikki toimii. Tack! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671