Pitäisi olla vähintään 1700 cc ja yli 100hp. V-rodista löytyy tehoa,mutta vain1200cc ja kierroskone. Virittämäänkään en haluaisi alkaa,mutta Harrikka olisi kiva omistaa.
Miä Harrikkaa suosittelette?
7
630
Vastaukset
- HD...
Ei oikein ole sellaisia vaihtoehtoja jotka vakiona täyttäisivät vaatimuksesi tehon osalta. Poikkeuksena on vain muutamat mutta kalliit vanhemmat harrikat joihin on vaihdettu kokonaan toinen moottori vakion tilalle. Nettimotossa niitä on jonkinverran , mutta hinta on pitkälti samaa kuin vakio 2012 1688cc moottorilla varustettu malli jossa vakiona teho ei ole vaatimaasi tasoa. CVO mallissa onkin vakiona screaming eaglen 1800cc moottori.
Eli jos virittäminen on ehdoton ei niin joudut katsomaan niitä harrikoita joissa on moottorina S&S, ultima, revtech(korealainen), screaming eagle. Joista laadukkaimpia ovat mainitsemani kolme merkkiä revtechiä lukuunottamatta vaikka onhan toki revtechilläkin laatu parantunut ajan myötä jonkin verran.
http://www.nettimoto.com/harley-davidson/moottoripyora?efrom=1800 - nuorekas ja aito
toi vespa tai derbi, nin olet nuorekas. vanhojen hd on hieman jo mennyttä historiaa.
- En suosittele
Harrikkaa ellet tarvitse sitä ihan johonkin muuhun kuin ajamiseen.
- Eräs__
Hoo Tee on elämäntapa ja onpas karseita hintoja. Ei niistä ajajan pyöriksi ole, ellei ajaminen tarkoita suunnilleen suoraa baanaa auringonlaskuun.
- HööTee-
Älkää nyt vaan HooTeehen näppejänne laita ellette halua isoa kasaa sontaa.
- paras on tää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423