Miä Harrikkaa suosittelette?

Wana-be

Pitäisi olla vähintään 1700 cc ja yli 100hp. V-rodista löytyy tehoa,mutta vain1200cc ja kierroskone. Virittämäänkään en haluaisi alkaa,mutta Harrikka olisi kiva omistaa.

7

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HD...

Ei oikein ole sellaisia vaihtoehtoja jotka vakiona täyttäisivät vaatimuksesi tehon osalta. Poikkeuksena on vain muutamat mutta kalliit vanhemmat harrikat joihin on vaihdettu kokonaan toinen moottori vakion tilalle. Nettimotossa niitä on jonkinverran , mutta hinta on pitkälti samaa kuin vakio 2012 1688cc moottorilla varustettu malli jossa vakiona teho ei ole vaatimaasi tasoa. CVO mallissa onkin vakiona screaming eaglen 1800cc moottori.

Eli jos virittäminen on ehdoton ei niin joudut katsomaan niitä harrikoita joissa on moottorina S&S, ultima, revtech(korealainen), screaming eagle. Joista laadukkaimpia ovat mainitsemani kolme merkkiä revtechiä lukuunottamatta vaikka onhan toki revtechilläkin laatu parantunut ajan myötä jonkin verran.

http://www.nettimoto.com/harley-davidson/moottoripyora?efrom=1800

• nuorekas ja aito

toi vespa tai derbi, nin olet nuorekas. vanhojen hd on hieman jo mennyttä historiaa.

• En suosittele

Harrikkaa ellet tarvitse sitä ihan johonkin muuhun kuin ajamiseen.

• Eräs__

Hoo Tee on elämäntapa ja onpas karseita hintoja. Ei niistä ajajan pyöriksi ole, ellei ajaminen tarkoita suunnilleen suoraa baanaa auringonlaskuun.

• HööTee-

Älkää nyt vaan HooTeehen näppejänne laita ellette halua isoa kasaa sontaa.

• paras on tää

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4225
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3223
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2860
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2592
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2434
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1618
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1332
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe