Mitä ohjelmia katotte?????

vastailkaas: )

Niin mitä ohjelmia katotte, ja minkä ikasii ootte itse olen 12v tyttö en kato telkkarii ihan hirveesti mut aktiivisesti katon salkkareita ja uutta päivää, mut se ei oo enää niin hyvä kun aleksi ja elina eros

13

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onizukaface

      Animea

    • tyttö 14v.

      lentäviä lääkäreitä (tulee kakkoselta arkisin aamu 9)

    • flickafemton

      Mie pyrin seuraamaan korkeintaan kolmea sarjaa kerralla, koska muuten aikaa kuluu liikaa telkkarin edessä.

      Mutta siis, mitä katson, on Greyn Anatomia

    • tyttö14

      en oikeestaa kato muuta ku south parkkia! :D mut aina välillä mitä telkusta tulee :)

      • Kiusaaja1998

        Katon Merliniä. Se tulee lauantaisin subilta kello 20:00. Tykkään hahmosta nimeltä lady Morgana. Kanttii kattoo se on suomeks tekstitetty ja vaa K-7. Siinä on taikuutta. Joskus se voi olla tosi tylsä. Yleensä siitä saa hyvät naurut.
        Sen lisäks katon Harry Pottereit. Mul on ne kaikki videot. Katon jos se joskus tulee telkast. Sama juttu on Taru Sormusten Herrasta juts. Pottereis lempihahmo on Hermione ja Sormuksis Legolas.


    • FaLlInGvEiL

      Spongebob Squarepants

    • 12v boy

      Simpsoneita. arkisin 20.00 tai 20.30 sit katon poliiseita ja south parkia. diudsoneita joskus

    • 16KOOMINEN

      South park, Family Guy/American Dad ja Walking Dead. Muita en voi katsoa kun en ole kotona. Netistä katson Taran monta elämää, salkkarit (luoja), Pasila.

      Komediaa näköjään paljon. F.G ja A.D on aika tylsiä "Komedioiksi" eivätkä voita koskaan South Parkia. Piirrossarjariippuvaisena kuitenkin tuijotan näitä.

      South park: ma-pe 19.30 ja 23.00 JIM
      Family GuyAmerican Dad: ma-su(?) 01.00->
      Walking Dead: tauolla jakson päästä.

      Googlatkaa project free tv niin löydätte läjän sarjoja ja leffoja! Vaihtoehdoista gorillavid, paras, lataa nopeasti!

      • theeeeeeebiggestloooooooooooser

        no nyt kesällä oon kattonu maikkarilta suurinta pudottajaa ja karavaanareita :D ne ohjelmat kuuluu kesään. :p salkkareita en oo nyt katsellut olenkaa...


      • k.,usigajsbs
        theeeeeeebiggestloooooooooooser kirjoitti:

        no nyt kesällä oon kattonu maikkarilta suurinta pudottajaa ja karavaanareita :D ne ohjelmat kuuluu kesään. :p salkkareita en oo nyt katsellut olenkaa...

        ite katon uutta päivää, poliiseja ja lentoturma tutkinta ja sitte katon vielä karavaanareita ncis rikostutkijoita. Siina gipss on paras...


    • gdddd

      supernaturalia ja lostia

    • Anonyymi

      Simpsonit oon 9

    • Anonyymi

      Moderni perhe ja frendit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe