Mitä ohjelmia katotte?????

vastailkaas: )

Niin mitä ohjelmia katotte, ja minkä ikasii ootte itse olen 12v tyttö en kato telkkarii ihan hirveesti mut aktiivisesti katon salkkareita ja uutta päivää, mut se ei oo enää niin hyvä kun aleksi ja elina eros

13

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onizukaface

      Animea

    • tyttö 14v.

      lentäviä lääkäreitä (tulee kakkoselta arkisin aamu 9)

    • flickafemton

      Mie pyrin seuraamaan korkeintaan kolmea sarjaa kerralla, koska muuten aikaa kuluu liikaa telkkarin edessä.

      Mutta siis, mitä katson, on Greyn Anatomia

    • tyttö14

      en oikeestaa kato muuta ku south parkkia! :D mut aina välillä mitä telkusta tulee :)

      • Kiusaaja1998

        Katon Merliniä. Se tulee lauantaisin subilta kello 20:00. Tykkään hahmosta nimeltä lady Morgana. Kanttii kattoo se on suomeks tekstitetty ja vaa K-7. Siinä on taikuutta. Joskus se voi olla tosi tylsä. Yleensä siitä saa hyvät naurut.
        Sen lisäks katon Harry Pottereit. Mul on ne kaikki videot. Katon jos se joskus tulee telkast. Sama juttu on Taru Sormusten Herrasta juts. Pottereis lempihahmo on Hermione ja Sormuksis Legolas.


    • FaLlInGvEiL

      Spongebob Squarepants

    • 12v boy

      Simpsoneita. arkisin 20.00 tai 20.30 sit katon poliiseita ja south parkia. diudsoneita joskus

    • 16KOOMINEN

      South park, Family Guy/American Dad ja Walking Dead. Muita en voi katsoa kun en ole kotona. Netistä katson Taran monta elämää, salkkarit (luoja), Pasila.

      Komediaa näköjään paljon. F.G ja A.D on aika tylsiä "Komedioiksi" eivätkä voita koskaan South Parkia. Piirrossarjariippuvaisena kuitenkin tuijotan näitä.

      South park: ma-pe 19.30 ja 23.00 JIM
      Family GuyAmerican Dad: ma-su(?) 01.00->
      Walking Dead: tauolla jakson päästä.

      Googlatkaa project free tv niin löydätte läjän sarjoja ja leffoja! Vaihtoehdoista gorillavid, paras, lataa nopeasti!

      • theeeeeeebiggestloooooooooooser

        no nyt kesällä oon kattonu maikkarilta suurinta pudottajaa ja karavaanareita :D ne ohjelmat kuuluu kesään. :p salkkareita en oo nyt katsellut olenkaa...


      • k.,usigajsbs
        theeeeeeebiggestloooooooooooser kirjoitti:

        no nyt kesällä oon kattonu maikkarilta suurinta pudottajaa ja karavaanareita :D ne ohjelmat kuuluu kesään. :p salkkareita en oo nyt katsellut olenkaa...

        ite katon uutta päivää, poliiseja ja lentoturma tutkinta ja sitte katon vielä karavaanareita ncis rikostutkijoita. Siina gipss on paras...


    • gdddd

      supernaturalia ja lostia

    • Anonyymi

      Simpsonit oon 9

    • Anonyymi

      Moderni perhe ja frendit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe