Blondit on parhaita

blondityttönen

Koittaisitte te kateelliset brunetet jo viimeinkin ymmärtää sen tosiasian, että blondit ovat naisellisempia, kuin brunetet. Blondeilla on enemmän naishormoneja, joten blondit ovat naisellisempia. Tämä on todistettua, joten mutinat pois siltä osin,

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleahiuksisuus

"Eniten miehiä viehättivät vaaleahiuksiset naiset, joilla on enemmän estrogeeniä kuin tummempihiuksisilla"

Bruneteilla on yleisesti ottaen melko muodoton vartalo, blondeilla taas on oikein muodokas vartalo, hyvä peppu ja isot tissit. Blondeilla on myös kauniimmat kasvot. Se on varmaan luonnonvalinnan sanelema juttu, että blondit ovat brunetteja kauniimpia ja naisellisempia, että parhaimmat geenit pääsevät periytymään seuraaville sukupolville. Miehet tykkäävät enemmän blondeista, kuin bruneteista.

14

270

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÖRMYLI

sori mut mä tykkään selvästi muista ku blondeista. Musta kaikki blondit ei oo ees seksikkäitä ja todella usea (jonka olen nähnyt) käyttää liikkaa meikkiä ja esittää jotain vitun primadonnaa.

• diksie

Oon samaa mieltä kanssas örmyli

• kaikilla mielipiteensä, itse olen brune & ylpeä siitä. ei blondiksi värjääminen tekisi musta yhtään kauniimpaa.

• 12+9

"Eniten miehiä viehättivät vaaleahiuksiset naiset, joilla on enemmän estrogeeniä kuin tummempihiuksisilla"

toi ei tarkota että jos sulla on vaaleet hiukset sulla on enemmän estrogeeniä..
      vaan sitä että enemmän estrogeenii PLUS ne vaaleet hiukset..

itseä kiinnostaa tummat enemmän(;

• jhglkjy

Mä oon blondi mut et naisellisempi?? Mä oon värjänny punaseksi ja oon melko poikamainen et. Ei se onko brunette vai blondi määritä onko kauniimpi! (jollai vähä noussu kusi päähän)

• Doesn't matter

Itse taas en valitse kumppania hiusten värin perusteella.

• asdfghjklöä'23456

Niin wikipediahan sen naisten estrogeeni määrän tietää. Hiusten väri ei vaikuta millään tavalla naisen estrogeeni määrään sillä sukupuolihormonit eivät erity hiusjuuresta. Ja naisellisuus ei niinkään ole kiinni sukupuolihormoneista vaan ulkoisista tekijöistä kuten vaatetus ja esimerkiksi lihaksisuus.(Kuinka treenatut hartiat ovat)
      Älä anna kusen nousta päähän. Ja tuskimpa miehetkään lopputekijöissä valitsevat seurustelukumppaniaan hiusvärin perusteella.
      Tämän aloituksen voisi leimata rasismiksi melkeimpä.

• olematon

Ja maailmassahan on pelkästään brunetteja ja blondeja. Me, joilla hiusten sävy on luonnostaan tuosta poikkeava, EMME OLE OLEMASSA.

Taisin sitten säästyä avioliitolta, kiitos tuhkan väriset hiukseni! :D

• 1-1=0

Yleensä blondit on vähän sellasia primadonnia, jotka saa sydänkohtauksen kun kynsi katkee
      ps. Johanna Tukiainen

• Dfijzfjvdylugi

Punaset hiukset on instant turn off :D

• AIVOTTOMAT PASKAT

Öhhhhhh toi wiki on vääräs ja sen lisäks vittuuko sä tiiät että onko kaikilla blondeilla muhkea perse ja isot rinnat oikeest vittu, tollanne satuttaa et monet pojat haluu sellasen vitun yli pumpatun tytön voihh hyvänen aika, sitten viel ne blondi vitsit ahhh oikeest niit kerrotaan omaa ilkeyttään! Mitäs muuta öhhhhhhh blondit ja brunetet on ihan vitun samallaisii, molemmat ovat yhtä itsekkäitä ja sellassii perseennuolijoita, iha remberiin että mä olen blondi mul ei oo mitään muotoja taino sellassiii ISOJA...... EN ENÄÄN KESTÄ BRUNETTIEN JA BLONDIENVÄLISTÄ TAISTELUU VITTU OTTAA AIVOON!"""

• lapsellista

Mua vituttaa tää sota " "kummatonparempia"blondit vai brunetet mulle on aivan stama jos hyvät rinnat ja peppu

• Anonyymi00012
      UUSI

Että vielä lisääkin panettelua tältä kateelliselta blondilta! On taainnut brunetti kaunotar viedä miehensä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Miksi minä olisin kateellinen kenellekään Olen ollut kauan kestäneessä parisuhteessa, joka suurimman osan ajasta oli hyvää! Nykyään ihmiset hyppivät kukasta kukkaan, kun kaikkea on saatavilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      191
      703
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      483
    10. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      36