Käyttäjien pyynnöstä jatkamme Suomi24 Treffien Treffit Plus -hintakampanjaa vielä heinäkuun ajan (31.7.2012 asti).
Tutustu kampanjaan tarkemmin alkuperäisessä tiedotteessa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10640137
Vielä on aikaa löytää ystävä kesäksi!
Treffaile kesähinnoin vielä heinäkuu!
6
1095
Vastaukset
- Martin Luhther
Höh joku homomarssi taas, minä en käsitä mies/miestä/ nais nais naista ---systeemiä vent vain ymmärrä ja siitä syytätte "normaaleita". Ottakkaa
vaikka raamattu käteen ja lukekaa.......... - 87k
Olisiko mahdollista saada myös puunäkymä käyttöön kesähinnoin?
- Gala1234
Hei,
olisi kiva, mutta..... En pysty rekisteröimään...Ei yhtään mahdollisuutta kirjoita numerot kenttään, kun numeron kenttä ei näkyy....
Ystävällisin terveisin Galina - joona valaantappaja
Hei, miten toi chattailu toimii treffit palstalla? jos haluaa chattailla jonkun kanssa nii pitääkö olla maksullinen jäsen vai riittääkö rekisteröinti? olen rekisteröitynyt treffit-palstalla ja jatkossa haluaisin chattailla, niin miten se käytännössä onnistuu? siirrynkö chat-palstalle vai ohjaako saamani chat-kutsu chat-huoneeseen vai miten tämä toimii? Kiitos vastauksesta!!!!
Käyttäjien pyynnöstä jatkamme Suomi24 Treffien Treffit Plus -hintakampanjaa vielä heinäkuun ajan (31.7.2012 asti).
Hei
Yllä olevaan viestiin viitaten olisin ollut halukas tilaamaan tuon Treffit Plus palvelun 6kk kesähintaan. Tietääkseni tällä hetkellä on vielä heinäkuuta jäljellä, joten miten menetellään?- Tietämätön
Hei, miten toi chattailu toimii treffit palstalla? jos haluaa chattailla jonkun kanssa nii pitääkö olla maksullinen jäsen vai riittääkö rekisteröinti? olen rekisteröitynyt treffit-palstalla ja jatkossa haluaisin chattailla, niin miten se käytännössä onnistuu? siirrynkö chat-palstalle vai ohjaako saamani chat-kutsu chat-huoneeseen vai miten tämä toimii? Kiitos vastauksesta!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2424796- 1252253
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2291928Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541394
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171