Hei! Olen 22-vuotias turkulainen nainen ja aloitan opettajankoulutuslaitoksen opinnot Raumalla syksyllä 2012. Haluaisin vuokrata Raumalta yksiön, max. 450e/kk. Minulla ei ole lemmikkejä, en tupakoi ja hoidan aina vuokranmaksut luotettavasti.
Yhteydenotot sähköpostiosoitteeseen: [email protected].
Vuokrayksiö Raumalta
martinasof
1
233
Vastaukset
- Kaisaaaahhh
Hei!
Olen hakeutumassa myös raumalle opettajankoulutukseen seuraavassa haussa. Olisin kiinnostunutsaamaan tietoa pääsykokeista. Saahan meilata, vaikka asuntoa en sinulle pysty tarjoamaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1303510
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282556- 242106
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.141984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s241580Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291570Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151545Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?301001- 87952
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai64906