Kuten joku kynäniekka taannoin totesi, että tässä on ensin katseltu lätkän mm-kisat, sitten futiksen em-kistoja, yleisurheilun em-kisoja alkulämmittelyksi ennen olympialaisia. Ja ettei tarvitsisi muijaa katsella, välissä on formuloita, rallia, NHL:ää, NBA:ta, Wimblendonia ja ties mitä muuta.
Edellisen johdosta kysyn, että pidätkö urheilun katselusta ja jos, niin mikä on suosikkilajisi?
Eniten seuraamasi urheilulaji?
75
103
Vastaukset
- on tullut
katsottua moottoriurheilua ja talviurheilulajeja. Yleisurheilu ei ole koskaan sytyttänyt
- joo...
Jalkapallo juuri nyt. Italia on tulessa, vaikka en siitä jengistä pidäkään..-
- Teijo T
Italia voittaa EM-kultaa.
- Pahalt näyttää,
Teijo T kirjoitti:
Italia voittaa EM-kultaa.
en ole ikinä tykännyt Italian jalkapallosta, mutta tässä turnauksessa ne ovat pelanneet Hienosti. Italinkin jalkapalloa voi sanoa Jalkapalloksi.
Mikä on suosikkisi ja ennen kaikkea miksi? Minua aina kiinnostaa, miksi joku kiinnostuu jostain tietystä lajista. Ja ennen kaikkea; jostain ulkomaalaisesta joukkueesta tai urheilijasta. Kun syynä ei enää olekaan tuttu, kotipitäjä tai Suomi.
- Teijo T
Pahalt näyttää, kirjoitti:
en ole ikinä tykännyt Italian jalkapallosta, mutta tässä turnauksessa ne ovat pelanneet Hienosti. Italinkin jalkapalloa voi sanoa Jalkapalloksi.
Buffon & Balotelli hoitavat mestaruuden Italialle:)
- Teijo T
Teijo T kirjoitti:
Buffon & Balotelli hoitavat mestaruuden Italialle:)
Onko kukaan Epsanjan puolella?
- Jaana koska
Teijo T kirjoitti:
se on sen lemppari maa
Teijo T kirjoitti:
No vaikka hetken. On tota jalistakin tullut tässä sattuneesta syystä nähtyä. :-)
- Teijo T
Jaana koska kirjoitti:
se on sen lemppari maa
Ottelu päättyy 2-1 Italialle...sori kaikille Epsanjan kannattajille:)
- Teijo T
teevadit kirjoitti:
No vaikka hetken. On tota jalistakin tullut tässä sattuneesta syystä nähtyä. :-)
Kumpi voittaa?
- italia voittaa,
Teijo T kirjoitti:
Kumpi voittaa?
koska espanjan liekki on sammunut... Italia on liekeissä. Vituttaahan se, mut pakko se on myöntää...
- Teijo T
italia voittaa, kirjoitti:
koska espanjan liekki on sammunut... Italia on liekeissä. Vituttaahan se, mut pakko se on myöntää...
Big Mario jyrää;)
- ~cis~
Teijo T kirjoitti:
Mä oon Espanjan puolella, mutta ei hyvältä näytä!
Jalkapallo on enemmän kuin urheilua. Sitä en oo koskaan ymmärtänyt, että jotain lajia kannattaisi seurata kun siinä on hyvännäköisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Katson peliä, en pakaroita. Ainoa joka liikuttaa sydänjuuria myöten on pikku Özil-rukka. - Teijo T
~cis~ kirjoitti:
Mä oon Espanjan puolella, mutta ei hyvältä näytä!
Jalkapallo on enemmän kuin urheilua. Sitä en oo koskaan ymmärtänyt, että jotain lajia kannattaisi seurata kun siinä on hyvännäköisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Katson peliä, en pakaroita. Ainoa joka liikuttaa sydänjuuria myöten on pikku Özil-rukka.Toisaalta olisi espanjalaisille mukavampi kun Espanja voittaisi....siellä kun toi taloustilanne hiukkasen huonommalla tolalla kuin Italiassa....jotain valoa tavallisille kansalaisille:)
- ambulanssikuski:-)
En katso edes lajeja, joita olen itse harrastanut
Taatusti haluaisin katsoa pyylevien merkantti-yksikönpäälliköiden
maraton kisaa ensimmäisellä huoltopisteellä
Olisi realitya sairaalaohjelmaa, kun defibrillaatorit olisivat oikeita
Voisin samalla oppia elvyttämistäVautsi vau! Dementoituneen Hullu-Anselmin muisti alkaa vihdoin palailla pätkittäin. Ja joku vielä kehtaa haukkua suomalaisen mielenterveyshoidon tasoa. Nyt on jo titteli oikein, vaikka koulupohjani on vielä vähän hakusessaan. ;-)
Noin muuten ymmärrän hyvin, ettet sinä pyylevänä, enisenä keittiöapulaisena ole sen enempää kiinnostunut urheilun harrastamisesta kuin sen seuraamisestakaan...- FinnAnzzynero
Ratikkakuski kirjoitti:
Vautsi vau! Dementoituneen Hullu-Anselmin muisti alkaa vihdoin palailla pätkittäin. Ja joku vielä kehtaa haukkua suomalaisen mielenterveyshoidon tasoa. Nyt on jo titteli oikein, vaikka koulupohjani on vielä vähän hakusessaan. ;-)
Noin muuten ymmärrän hyvin, ettet sinä pyylevänä, enisenä keittiöapulaisena ole sen enempää kiinnostunut urheilun harrastamisesta kuin sen seuraamisestakaan...Kokoomuksen hyväveli-järjestö kuluttaa mahtavan määrän
verorahoja pitääkseensä agitaattori Ratikan Alzheimerin taudin
aisoissa---muistaa jopa tittelini 15 vuotiaana--tarkentaisin vain
että tittelini oli köksbeträde.....silloin
urheilulajeista seuraan kyllä sentään thaityttöjen beachvolleytreenejä ihan vain silmän iloksi ja joskus käyn katsomassa thainyrkkelytreenejä ja mietin, että mitenkä Ratikan
kävisi, kun 50kiloinen poika tyrmäisi Theonen laakista:D
Huurteinen gintonic maksaa noin 20senttiä EMUrahassa
eikä tarvitse maksamiseen vipuvelkalainoja, joilla koko
EU romahtaa näinä päivinä ja Aidon Seilorin jälkeläiset maksavat ratikan alekaljat
Juoksu ja pituushyppy. Keihäänheitto kans.
- Mikä vika
korkeushypyssä muka on?
- A funtsi
Vauhditon pituusko:P
Mikä vika kirjoitti:
korkeushypyssä muka on?
Miehet on väärän näköisiä veikkaan.
Naisten korkeushyppy taas on aika jees.hahmotelma kirjoitti:
Naisten korkeushyppy taas on aika jees.Ehdit ensin. ;-)
Mikä vika kirjoitti:
korkeushypyssä muka on?
Ei vikaa. Katson sitäkin, muttei se ole niin mielenkiintoista.
hahmotelma kirjoitti:
Naisten korkeushyppy taas on aika jees.Lässyn lässyn. :-)
teevadit kirjoitti:
Lässyn lässyn. :-)
Se on ihan hyvä syy... Yksi lajeista jota katsoisin enempikin, jos vaan tulisi jostain sitä... ois naisten käsipallo... grrr...
- A funtsi
teevadit kirjoitti:
Mmmm...
Siis ilman vauhtia...ootko kokeillu?
hahmotelma kirjoitti:
Se on ihan hyvä syy... Yksi lajeista jota katsoisin enempikin, jos vaan tulisi jostain sitä... ois naisten käsipallo... grrr...
Olen penskana pelannut yhden vuoden käsipalloa, mutten silti ymmärrä, miksi joku haluaa katsoa naisten käsipalloa. Tai käsipalloa ylensäkään.
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen penskana pelannut yhden vuoden käsipalloa, mutten silti ymmärrä, miksi joku haluaa katsoa naisten käsipalloa. Tai käsipalloa ylensäkään.
Norjan naisten maajoukkue on ollut ihan hyvä syy.
hahmotelma kirjoitti:
Norjan naisten maajoukkue on ollut ihan hyvä syy.
Okei. Täytynee alkaa seuraamaan. ;-)
hahmotelma kirjoitti:
Naisten korkeushyppy taas on aika jees.Ei toi naisten 3-loikkakaan hassumpi laji ole... Kameramies ois voinut kuvata vähän alempaa.
- teewarit
Ratikkakuski kirjoitti:
Ratikka seurra tietenkin lajeja, joissa joku VOITTAA
huono asenne!!!111!!!
Kouluaikana oikein inhosin, jos urhelutnnilla joutui pelaamaan
käsipalloa ja olenkin huono pelaaja ja pyrin aina välttämään sitä
ylimääräiset saivat harjoitella puntin nostoa
Siinä olinkin niitä harvoja, jotka pystyivät tempaisemaan yli oman painonsa
Naisten beachvolley on kaunista katseltavaa, kuten vaikka
Kiira Korvenn luistelua
Outo nimi vaan Kiira...........vanhassa suomenkielessä synonyymi on Piru
Ainoa laji jota tulee välillä seurattua muutenkin kuin arvokisojen kohdalla... lienee mäkihyppy. Sais nyt vaan suomalaiset taas vähän petrata jo...
Tosin sitäkään ole nyt pariin vuoteen niin kovasti kattonu...
Vaan pääasiassa siis arvokisojen katsoja olen.hahmotelma kirjoitti:
Tosin sitäkään ole nyt pariin vuoteen niin kovasti kattonu...
Vaan pääasiassa siis arvokisojen katsoja olen.Talvi- vai kesäolympialaiset? Kelpaako muut seuratuimmat lajit, kuten vaikkapa futiksen MM-kisat?
Ratikkakuski kirjoitti:
Talvi- vai kesäolympialaiset? Kelpaako muut seuratuimmat lajit, kuten vaikkapa futiksen MM-kisat?
Futis ei minua kiinnosta edes arvokisoissa. Keskustellaan sitten jos Suomi on jossain kisoissa, niin ehkä... Jaksa mitään Saksaa kannustella siellä. Kesäkisat hands down... Onhan ne vaan niin monta kertaa suurempi show.
Lätkä ja yleisurheilun kenttälajit... etenkin siis isot kisat... mmm... No ei nyt kovin aktiivisesti tule tosiaan urehilua kyylättyä.hahmotelma kirjoitti:
Futis ei minua kiinnosta edes arvokisoissa. Keskustellaan sitten jos Suomi on jossain kisoissa, niin ehkä... Jaksa mitään Saksaa kannustella siellä. Kesäkisat hands down... Onhan ne vaan niin monta kertaa suurempi show.
Lätkä ja yleisurheilun kenttälajit... etenkin siis isot kisat... mmm... No ei nyt kovin aktiivisesti tule tosiaan urehilua kyylättyä.Jos olen vapaalla kesäolympialaisten aikaan... mitä en siis tällä kertaa ole... niin katon kyllä maratooniakin, vaikka tulisi aamu neljältä, jos on suomalainen edustaja ja jos ei ole niin saatan silti katsoa ja valkata lonkalta jonkun japanilaisen suosikikseni sieltä. Muuten juoksulajit ei tosin kiinnosta kyllä pätkän vertaa.
- deft
En nyt varsinaisesti sano että olisin penkkiurheilija, mutta tykkään urheilun katsomisesta.
Snooker ja jalkapallo ovat ensisijaisesti seurattavia lajeja. Niin kotona kuin sporttibaareissakin.
Olympialaisista tulee seurattua haulikkoammuntoja, naisten voimistelua (ei rytmistä), uinteja ja varmaankin pöytätennistä. Mutta toki sitä kannattaa seurata muitakin lajeja.
Jalkapallosta vielä sen verran voisi sanoa, että mä en seuraa mitenkään mielenkiinnolla arvokisoja, vaan lähinnä Valioliigaa ja Wigan Athleticsia.
Värejä pitää tunnustaa, eikä vain poimia rusinoita pullasta kerran joka toinen vuosi jotta pääsee gloryhuntaamaan tai kehumaan "maailman parhaita pelaajia"No niin, nyt löytyi englantilaisen jalkopallon ystävä. En koskaan ollut ymmärtänyt "potkupallon" ystäviä. Mutta kun asuin aikonaan tarpeeksi kauan Arsenaalin vanhan stadikan vieressä, niin kyllähän fiilis tarttui. Eli seuraan varmaan lopun ikääni Gunnerssejen menestystä.
- deft
Ratikkakuski kirjoitti:
No niin, nyt löytyi englantilaisen jalkopallon ystävä. En koskaan ollut ymmärtänyt "potkupallon" ystäviä. Mutta kun asuin aikonaan tarpeeksi kauan Arsenaalin vanhan stadikan vieressä, niin kyllähän fiilis tarttui. Eli seuraan varmaan lopun ikääni Gunnerssejen menestystä.
"potkupallo" on vähän sellainen juttu...ei siis pelkästään urheilulaji...että sen ystävä on ihan mukava olla.
Brittifudiksessa on takana kaikenlaista historiaa, siis seuroilla ja niillä ympäristöillä. Ei mua kiinnosta miten suomalaisille käy milloin missäkin lajissa, mutta annas olla jos Meidän Seura on vaarassa tippua divariin. Silloin ottaa oikeasti päähän jos niin käy.
En mä siis virallisesti kuulu fanclubiin, mutta enemmän mä välitän Oman Seuran pelaajaostoista kuin vaikkapa Arsenalin maailmanluokan pelaajista.
Kauhea jaaritus, mutta en mä osaa tiivistää sitä fiilistä mitä mä saan Valioliigaa seuratessa ja kuinka mulle on aivan sama kuka voittaa euroopan mestaruuden.
P.s. "Ensirakkaus" oli AC Milan, siitä jäänyt todisteeksi Shevchenkon pelipaita :)
Seuraan aina taitoluistelua, ja siitä parasosuus on pariluistelu.
- pooring
tulee mun äiti mieleen; sillä sama vika.
- Kistoja?
Onko se niin kuin kista ruots. arkku? Urheilun aarrearkku?
Jeps, mutta enpä ole seurannut noista yhtäkään. Yksin kun niitä joutuisi silloin seuraamaan ja jotain sellaista joka ei ole kovin interaktiivista, niin johonkin koomaan tai vastaavaan siinä joutuisi ennen pitkää. Luin myös tänään lehdestä miehestä joka on ikänsä "harjoitellut penkkiurheilua", jäi koukkuun aikoinaan hiihto- ja y-urheilusta ja on onnessaan urheilun superkesästä, mutta sohvallahan sitä joutuisi viettämään kaiken vapaa-ajan jos noita kaikkia em. seuraisi.
Synnynnäisenä erootikkona katselisinkin mielummin omaa muijaa, jos sellainen siis olisi ;) Onhan tosin urheilussakin muijia runsain ja nykyään paljasta pintaakin mitoin mutta ne ovatkin sitten muiden muijia. Ai, kun muistankin esim. Chris Evertin kuninkaallisen etiketin mukaisen minihameen ja sen alta vilahtavat pikkuhousut Wimbledonissa, siinä oli jotain nostalgisen huumaavaa ja "tunnelmaa nostattavaa".
Olen kyllä aikoinaan seurannut urheilua Lasse Virenin juoksuista ja Marja-Liisa Hämäläisen hiihdoista lähtien kautta Björn Borgin ässiin ja Patrick Sjöbergin floppeihin asti, mutta kiinnostus siihen hiipui joskus -95 MM-lätkämestaruuden ja -96 Atlantan olympiakisojen jälkeen kun koin sen aika junttimaiseksi tavaksi viettää kallisarvoistakin vapaa-aikaa. No, joitain jalkapallon EM- ja MM-kisoja on tullut seurattua sen jälkeen johtuen ehkä sen massapsykoosia aiheuttavien tekijöiden johdosta.Ihan uteliaisuudesta: Kenelle kirjoitit romaanisi? Kenen kärsivällisyys riittää tuon lukemiseen?
- Noh,
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: Kenelle kirjoitit romaanisi? Kenen kärsivällisyys riittää tuon lukemiseen?
ensisijaisesti kuin itselleni aina kirjoitan, sehän on kaiken kirjoittamisen a ja ö myös anonyymillä keskustelupalstalla, mutta tietenkin siinä toivossa että sivistynyttä ja vastaanottavaa kaikua sekä aihetta keskustelun jatkamisellekin löytyy.
Hmm, romaani? Kärsivällisyys on hyve ja mitä tarvitaan esim. romaanin lukemiseen. Veikkaisin siis että hyvien kärsivällisyys?
- määmy
Superbike ja kiihdytysajot etenkin dragsaterit.
Kyllä se on toi jääkiekko ihan helposti, vaikka jalkapallokin kiinnostaa. Jalkapallo mun kohdalla tosin rajoittuu aika pitkälti niihin ilmaiskanavilta nähtäviin peleihin, eli mikään futisfriikki en ole, että jaksaisin kauheen intensiivisesti sitä seurata.
Formuloita tuli seurattua aikoinaan tosi tiiviisti, mut kiinnostus lopahti suunnilleen vuotta ennen, kuin lähetykset siirtyi maksulliselle puolelle.Noiden lisäksi joita jo luettelin, tulee joskus katseltua luistelua, mäkihyppyä, formuloita ja ratamoottoripyörä kisoja. Vahvin mies kisoja. Nyrkkeilyäkin joskus ja painia.
Rallia katsoin ennen, mutta siihin on kiinnostus lopahtanut. kiihdytysajoja seuraan kyllä mieluusti, jos ja kun sellaisia tulee. Niihin vois osallistua itsekin, jos joskus mahkuja olis. :-)- Kyöstix
Kiihdytysajoja? Oikeen ajamaanko?
Kyöstix kirjoitti:
Kiihdytysajoja? Oikeen ajamaanko?
Niin, kyllä. Mun sukulaistyttö kehui sen olevan kivaa. Ja siltä se näyttääkin. :-)
- Kyöstix
teevadit kirjoitti:
Niin, kyllä. Mun sukulaistyttö kehui sen olevan kivaa. Ja siltä se näyttääkin. :-)
Siis sitä missä kumi palaa?
Aika hurjaa touhua;)
Helkskutin lujaa menevät...
Ei taida olla montaa naista kisoissa mukana...ajamassa;) - Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Aika hurjaa touhua;)
Ei taida olla montaa naista kisoissa mukana...ajamassa;)Onko tullut katottua suunniistusta telkusta?
Onko se jotain citysuunnistusta ainaskin tullu tv:stä Kyöstix kirjoitti:
Aika hurjaa touhua;)
Ei taida olla montaa naista kisoissa mukana...ajamassa;)On siellä lasten luokkiakin. ;-)
On naisiakin.
http://www.autowiki.fi/index.php/Kiihdytysajo
Ei se nyt ole kun sellanen nopee pyrähdys. Just semmosta mistä voidin tykätä, nopea kiihdytys mikä tuntuu vastan pohjassa makealle. :-)
Mä tykkään yleensä aina siitä kohdasta kun kiihdytetään ja se tuntuu oikeen imuna penkkiä vasten.Kyöstix kirjoitti:
Onko tullut katottua suunniistusta telkusta?
Onko se jotain citysuunnistusta ainaskin tullu tv:stäEn oo kattellu suunnistusta, en vällää lajista. :-)
teevadit kirjoitti:
On siellä lasten luokkiakin. ;-)
On naisiakin.
Ei se nyt ole kun sellanen nopee pyrähdys. Just semmosta mistä voidin tykätä, nopea kiihdytys mikä tuntuu vastan pohjassa makealle. :-)
Mä tykkään yleensä aina siitä kohdasta kun kiihdytetään ja se tuntuu oikeen imuna penkkiä vasten.Esim Anita Mäkelä, kanalan pitäjä on ihan pärjännytkin. :-)
teevadit kirjoitti:
Esim Anita Mäkelä, kanalan pitäjä on ihan pärjännytkin. :-)
Tossa kun ne lähtee liikkeelle, niin mulla nousee iho kananlihalle ihan kun hyvästä musiikistakin. Tuntuu oikeen sisuksissa nannalle. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=n8CuYapZtn4
Se käy jotenkin tajuntaan herkullisesti..- Kyöstix
teevadit kirjoitti:
On siellä lasten luokkiakin. ;-)
On naisiakin.
Mä tykkään yleensä aina siitä kohdasta kun kiihdytetään ja se tuntuu oikeen imuna penkkiä vasten.Siinähän iskeytyy selkö selkänojaan....joillakin nousee oikein keula pysyyn;)
Aika hurjaa....kiihytteletkö omalla autollaskin;)
Tossa lajissa ei oo sukupuolella merkitystä...siis kuinka hyvin pärjää....
tarvitaan vissiin nopeet ja terävät hoksottimet...sul on? - Kyöstix
teevadit kirjoitti:
Tossa kun ne lähtee liikkeelle, niin mulla nousee iho kananlihalle ihan kun hyvästä musiikistakin. Tuntuu oikeen sisuksissa nannalle. :-)
Se käy jotenkin tajuntaan herkullisesti..Siinä niinku on sellainen huipennus....hallitsee isoja määriä hevosvoimia:)
- Kyöstix
teevadit kirjoitti:
En oo kattellu suunnistusta, en vällää lajista. :-)
Vähän huono tv-laji;)
Niinku navigaattorisuunnistusta autolla kaupungissa... - minä en
teevadit kirjoitti:
Se käy jotenkin tajuntaan herkullisesti..pidä kiihdytysajoa minään.. sellaista showta vaan.. rata-autoilu sen sijaan on miesten hommaa, jopa mikroautot:
http://www.youtube.com/watch?v=6rkX-cQ6kZ0 - Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Siinä niinku on sellainen huipennus....hallitsee isoja määriä hevosvoimia:)
Joku ex-mäkihyppääjäkin harrastaa sitä...ei kuitenkaan NYkänen...ei tuu nimi mieleen?
- janne..
Kyöstix kirjoitti:
Joku ex-mäkihyppääjäkin harrastaa sitä...ei kuitenkaan NYkänen...ei tuu nimi mieleen?
lahdesta
- Kyöstix
janne.. kirjoitti:
lahdesta
Onkohan vielä mukana kisoissa?
minä en kirjoitti:
pidä kiihdytysajoa minään.. sellaista showta vaan.. rata-autoilu sen sijaan on miesten hommaa, jopa mikroautot:
http://www.youtube.com/watch?v=6rkX-cQ6kZ0Mikä on miesten hommaa voi olla naistenkin. :-)
Showsta tuli mieleeni...
Chesca Miles...
http://www.youtube.com/watch?v=Tk85dsEY3B8&feature=related
Ja Mai-Lin
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwrel&v=0tg8ZoydYzw&NR=1Kyöstix kirjoitti:
Siinähän iskeytyy selkö selkänojaan....joillakin nousee oikein keula pysyyn;)
tarvitaan vissiin nopeet ja terävät hoksottimet...sul on?Autolla ja moottoripyörällä joo tulee kyllä kiihdyteltyä. Nykyisin vaan pärrä on jäänyt sivuun tuon raskauden myötä.. :-)
- Kyöstix
teevadit kirjoitti:
Autolla ja moottoripyörällä joo tulee kyllä kiihdyteltyä. Nykyisin vaan pärrä on jäänyt sivuun tuon raskauden myötä.. :-)
Älä sit ihan mahottomasti kiihyttele tuossa tilassa;)
Itellä tulee joskus mielen tuolla maantiellä, että ajaa ratakisaa....kun ohittelee hitaampia...onko sulla koskaan tollasta tunnetta? - Kyöstix
teevadit kirjoitti:
Mikä on miesten hommaa voi olla naistenkin. :-)
Showsta tuli mieleeni...
Chesca Miles...
http://www.youtube.com/watch?v=Tk85dsEY3B8&feature=related
Ja Mai-Lin
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwrel&v=0tg8ZoydYzw&NR=1Aika hurjia likkoja;)
- teeppari kirj ulos
Kyöstix kirjoitti:
Älä sit ihan mahottomasti kiihyttele tuossa tilassa;)
Itellä tulee joskus mielen tuolla maantiellä, että ajaa ratakisaa....kun ohittelee hitaampia...onko sulla koskaan tollasta tunnetta?No en..ajattelen ennenkaikkea masussa asuvaa pientä ihmisen tynkää. :-)
Parhaani teen, muuta en pysty. Se mikä itsestä kiinni on luonnistuu ja mikä ei se menee niin kun menee. Nyt pihamaalle happea haukkaamaan. :-)
Päivänjatkoja. - Kyöstix
teeppari kirj ulos kirjoitti:
No en..ajattelen ennenkaikkea masussa asuvaa pientä ihmisen tynkää. :-)
Parhaani teen, muuta en pysty. Se mikä itsestä kiinni on luonnistuu ja mikä ei se menee niin kun menee. Nyt pihamaalle happea haukkaamaan. :-)
Päivänjatkoja.Päivänjatkoja sullekkin;) Jaa kukkapenkeille....otahan rauhallisesti:)
- teewarit
Kyöstix kirjoitti:
Siinähän iskeytyy selkö selkänojaan....joillakin nousee oikein keula pysyyn;)
tarvitaan vissiin nopeet ja terävät hoksottimet...sul on?En varsinaiseksi urheluksi tunnusta moottoritehojen välistä kisaa
Kiihdytyksen hurmaa koin, kun piti työmatkoja tehdä lentokoneilla
valitsin paikkanikin koneen takaosasta nähdäkseni kuinka
nousukiihdytyksessä maa "putosi" alta ja selkä painui penkkiin
Lenkkeilyreiteilläni näen usein erään tunnetun aktiivijuoksijanaisen
upean näköinen--varsinkin peppu njom njom:D'
namukas vedättäjä kun satun peesiin
flikka vaan karaa sellaista vauhtia, etten saa millään kiinni
kellistäisin pusikkoon ja tutkailisin varmaan jäniksen kokoista vaahtoa jalkovalissä - kotikatsomossa
teeppari kirj ulos kirjoitti:
No en..ajattelen ennenkaikkea masussa asuvaa pientä ihmisen tynkää. :-)
Päivänjatkoja.Nyt seuraamaan miten teeppari selviää, kun pitää esittää sekä raskaana olevaa, että kuulemma kohta töihin menevää jatkossa. Täällä on useita perheellisiä miehiä ja naisia, joten nalli napsahtaa helposti.
Veikkaan, että kohta "tulee keskenmeno" etämiehen lapsen suhteen, kun tehtävä osottautuu liian vaikeaksi.
vaikka en ole mies vastaan jääkiekko, sitä tullut seurattua pikkulikasta asti.
- teewarit
Nyt saat varmasti privakirjeen Tri dazulta
varsinkin jos kehut Tapparaa ja sählynpelaamista
ja saat hankan, pitkän nuorukaisen mieheksesi
- wilsoni
Eikö kukaan seuraa tennistä? Niskat hiukka kovilla...joutuu päätä käänteleen...ku paikan päällä katsomossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634