Pankaas nyt ihmiset tietoa mikä on Helsingin paras hotelli jossa 5 henkinen perhe yöpyy kohtuullisella hinnalla (edullisesti)? Eli pitää olla ihan ok taso, ei mikään hostelli. Ja aamupalan kanssa. Ja auto pitää saada paikoitettua kohtuullisella hinnalla.
Matkustajina 2 aikuista ja 3 lasta, 8 v., 5 v. ja 2 v.
Mielellään esim. Linnanmäelle voisipäästä kävellen... eli max. 1,5 - 2 km.
Hyvä perhehotelli Helsinki?
7
848
Vastaukset
katso www.booking.com
www.hotels.comCitykoti Apartments
Helsinki
Nämä modernit huoneistot sijaitsevat Kampin ostoskeskuksen tuntumassa, vain 1 km:n päässä Helsingin päärautatieasemalta. Huoneistoissa on ilmainen Wi-Fi ja hyvin varustettu keittiö.
tai Hotelli Arthur
katso perhehuoneet
- Pöljä maalta
Kyllä pöljäkin osaa nuo selata. Lähinnä kokemusperäistä tietoa olisin vailla.
justers kirjoitti:
no sitten opettelet.....
jos et ole huomannut niin em sivujen yhteydessä on myös asiakkaiden arvostelut.... joten pöjäileppäs uudestaan
- Sara79
Me yövyttiin Cumulus Olympiassa Linnanmäen vieressä, oli hyvä ja mukava paikka. Otettiin sellanen perhehuone missä oli kaikille omat sängyt ( ja pienin nukku matkasängyssä ). Hintaa en tiedä mitä nykypäivänä maksaa, meiän reissusta jo muutama vuosi. Pysäköinti oli edukasta viereisellä kadulla, ei mennyt montaa euroo mittariin.
- näin se on
1 huoneeseen ette mahdu ja 2 huonetta maksaa kesällä n. 300 euroa yö. Sitten vaan valitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384