Miten aikoja kannattaa noudattaa pelaamisessa.

Mikä on sopiva aika

Mikä on sopiva aika pelata pelejä playstation 3:lla.Ja onko vaarallista vai vaaratonta jatkaa sitten,kun pidän pelaamisessa taukoja välillä.Ja mitä aikaa pelaamisessa ei kannata ylittää päivässä.Että en siihen kuole.Joko epilepsian tai jonkun muun syyn takia.

8

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Assassin's Creed Rules

      Maksimi 2h päivässä on terveellistä. Mutta voihan sitä joskus pelata 4h jos ei muuta keksi mutta silloin kannattaa pitää välillä noin 15min taukoja. Kyllähän sitä tulee joskus itselläkin pelattua 6h putkeen kun on uusi peli.

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Jos oot terve voit pelailla useamman tunnin mutta jos sulla on epilepsia ni tiedustele lääkäriltä lisätietoja! Epilepsiaa sairastavilla tais suositus olla yksi tunti! Jos tunnet heikotusta tai jotain semmosta mikä ei tunnu normaalilta lopeta pelaaminen heti.

      • Ps3:n tauvot

        Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein.


      • Mikael Espoosta
        Ps3:n tauvot kirjoitti:

        Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein.

        "Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein"

        Itse pidän 4-6 tuntia päivässä Mikko.Pidän silloin kuusi taukoa yhden tunnin välein.Tavataan sitten joskus.


      • Mikael 1969
        Mikael Espoosta kirjoitti:

        "Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein"

        Itse pidän 4-6 tuntia päivässä Mikko.Pidän silloin kuusi taukoa yhden tunnin välein.Tavataan sitten joskus.

        Itse pelaan 4-6 tuntia päivässä Mikko.Pidän silloin kuusi taukoa yhden tunnin välein.Tavataan sitten joskus. Hyvää kesän jatkoa Mikko.


    • Suositeltu peliaika pväs on 2h ja vähintään yksi tauko.
      Mutta itse pelasin nuorempana 5-12h riippui ihan vanhemmista milloin ne tuli mutta nykyään pelaan 0h-10h riippuu niin paljon päivästä mitä tekemistä on jos on airsoft päivä niin silloin en pelaa yhtään ja arkisin töistä tullessani 1-3h ja silloin kun ei ole mitään tekemistä/sataa vettä niin saattaa mennä se 10h pelaillessa/tv kattoessa mutta sillon pidän puolentoista tunnin välein 30min taukoi.
      1-3h enemmin kun menee nukkuu niin kannattaa lopetella pelaaminen jos aikoo illal pelata.
      Mikä on sopiva aika pelata pelejä? No se riippuu pelaako netissä vai yksinpelinä mutta omasta mielestä silloin kun odottaa jotain tuttua tai ei ole muutakaan tekeistä mutta jos netissä pelaa niin räiskintä peleissä on eniten väkeä ilalla/yällä ja aikaisin aamusta. Mutta noita aikoja en suosittele. Mutta jos jotain aikaa pitäisi suositella niin 15:00-18:00 välil tai 12:00-14:00

    • Ei tauoissa oo järke

      Pelaan joskus 12h ilman taukoa (lomilla) mutta yleensä joku 4-6h ilman taukoja :)

    • ioegjioewrgjioejio

      Riippuu ehkä myös iästäsi, ainakin näin vanhemmalla iällä (37v) jos tulee pelattua tuntikausia putkeen eikä muista pitää taukoja niin sitten viimein kun lopettaa pelaamisen ja nousee sohvalta niin jopa on jäykkä kroppa :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe