Olen odottamassa esikoistani.
Laskettuaika on ensi kuussa, joten pitäisi piakkoin nimi olla keksittynä. Odotan tyttöä, enkä löydä hänelle sopivaa nimeä. Pojalle olisi vaikka kuinka monta kivaa nimeä, mutta tytölle ei yhtään! Nimisivustot-palvelut- ja kalenterit koluttu jo läpi.
Pientä jelppiä kaivattaisiin siis. Suomalainen nimi, ei kovin yleinen, mutta ei mikään Ritva, Pirjo tms vanhojakaan. " Mummonimiä " en halua lapselle, esim. Anja.
Olen miettinyt Innaa, mutta se on jotenkin aika ällö nimi kuitenkin? Joku I kirjaimella alkava olisi kiva varmaankin.
Terkuin. Aava Maria, jonka tulevalle lapselle nimeä ei vaan löydy!
Nimeä ei löydy :( !
20
438
Vastaukset
- 14-4+??
Anja Pirjo Eveliina
- NimiTäti
Iina Odessa.
Immi Aurora.
I(i)ra Olivia.
Ida Isabella. - ...
Emilja
Jenny
Jenni
Amanda
Alina
Alisa
Ella
Lilja
Hilla - Primrose
Anna, Iisa, Johanna, Minna
- Aava
Hei olisko Iiris hyvä nimi?
Sitä ei ainakaan jokaisella ole, vaikka toiseksi tai kolmanneksi nimeksi?
Bongasin myös nimen Olivia, Aurora, tosi kivoja. Aurora varmaan kolmanneksi nimeksi, etunimenä en tykkää.
Lisää vaan saa laittaa- Primrose
Yksi suosikkinimistäni on Iiris Aurora.
- hyhyhyhyhyhyh
Enna hyvin harvinainen tytön nimi. Tykkäisitkö????????
Enna Elisabeth
Enna Aurora
Entäs
Iines
Inkeri
Ingrid
Iisa - ????
ILSA MARIA
MARIA JULIANNE
EMME MARIELA
INKE MARIA
IRINJA JULIANA
IISA ERIKA
IINA MARIA
SAANA INKERI
HELI IRMELI
ILIANA ELISABET
LIA INDIA
ISA MARIA - Aava
Tosi kivoja ehdotuksia. Etunimenä Iliana olisi aika kiva, mutta onko liian hankala sitten tai jotain?
Ajattelin, jos tyttö saisi ihan "oman" etunimen ja toinen ja kolmas nimi tulisivat suvusta? Olisiko siis järkevintä laittaa toiseksi ja kolmanneksi nimeksi minun jomman kumman mummin ja lapsen isän jomman kumman mummin nimi? Minun äitini ja lapsen isän äidin etunimet eivät kovin kummoisia ole, nimittäin Satu ja Heli, joten niitä en halua.- Aava
Totesinkin etten halua lapselle isän puoleltaan mitään nimiä, koska isä ei ole edes kuvoissa mukana :D Joten oman suvun puolelta joku nimi ? Olisko järkevä juttu?
- -ada-
Aava kirjoitti:
Totesinkin etten halua lapselle isän puoleltaan mitään nimiä, koska isä ei ole edes kuvoissa mukana :D Joten oman suvun puolelta joku nimi ? Olisko järkevä juttu?
Mitäs nimiä sieltä mummoilta löytyy?
Etunimiehdotuksia: Inessa, Isla, Irene.
- RantaKoivunen
Iris, Sanni, Milja, Sadelma, Elisa, Joanna, Matleena, Karla, Karita, Miona, Mona, Stella, Pinja, Pioni, Rinna, Rinja
- harvinaisemmat
Anona
Giselle
Leola
...harvinaisempia vaikka toiseksi nimeksi - Aava
Mummojeni etunimet: Matleena ja Elisa ja toisia nimiä Kaarina ja Tilda.
- Aava
Minulle tuli hullunkurinen ajatus, jos yhdistäisin toisen mummoni etunimen ja toisen mummoni toisen nimen keskenään :) ? Matleena Tilda = Matilda!
Tykkään tosi paljon tuosta Iliana nimestä, niin Iliana Matilda?- killikissa*
Iliana on ryssäsävyinen ja hankala. Minusta matilda on paljon kivempi etunimeksi.
Matilda Aava Mariel
- Aava
Totta ja katsoin väestörekisterin nimipalvelusta, niin liian harvinainen nimikin.
Matilda olisi kyllä ihan kiva, mutta en halua omaa nimeäni lapsen nimeen. Se olisi epäreilua, jos joskus saisin toisen lapsen ja hänestä tulisi myös tyttö. - -ada-
Matilda Ada Mirella
Inessa Milja Matilda - Aava
Mitä mieltä olette nimestä Iiris Matilda Aurora ? :)
- &&
Iiris Matilda Aurora on ok, vaikka Iiris ja Aurora ovat kumpikin aika kovia nimiä.
Iines Matilda Aurora
Inger Matilda Aurora
Inga Matilda Aurora
Viola Matilda Aurora
Olivia Matilda Aurora
Oili Matilda Aurora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161