Suomi-kosovo pareja/lapsiperheitä?

alone?

Hei! Kaipaisin kovasti ystäviä ja juttuseuraa muista jotka elävät kosovolaisen tai muun balkanin maalaisen kumppanin kanssa. Itse en tunne yhtäkään suomi-kosovo paria helsingistä/uudenmaan alueelta. Rohkeasti yhteyttä vaan =) Itse olen siis nainen, mieheni kosovosta.

8

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susulili

      et oo yksin, mut me ei asuta helsingis tai lähelläkää sitä.. :)

    • etole

      Et ole yksin. Onko sinusta kaikki kohdallaan? Siis ihan kaikki. Minulla suurin osa,mutta jotkut asiat ei. En tässä aio niitä eritellä. Enkä siis muutenkaan julkisesti perheasioita,mutta sama vika siis kuin sinulla. Ainoa suomalais-kosovalainen perhe olemme me (siis jotka tiedän)

      • onpa kumma

        No jospas ne teidän kosovolaiset miehet pitävät teitä "piilossa" eivätkä edes halua esittää teitä kenellekkään. Olette ns. oleskelulupavaimoja.
        Hassua, koska suomi-kosovo pareja on kuitenkin aika paljon. itse tiedän montakin, muttei mulla mitää syytä ole ollut tutustua vain sen takia, että miehemme tulisi samasta maasta.


      • Lumevaimoko
        onpa kumma kirjoitti:

        No jospas ne teidän kosovolaiset miehet pitävät teitä "piilossa" eivätkä edes halua esittää teitä kenellekkään. Olette ns. oleskelulupavaimoja.
        Hassua, koska suomi-kosovo pareja on kuitenkin aika paljon. itse tiedän montakin, muttei mulla mitää syytä ole ollut tutustua vain sen takia, että miehemme tulisi samasta maasta.

        No sama vika tuossa tutustumispuolessa, ettei nyt ole ollut juuri sellaista tarvetta, että ystävät ja perhetutut tulisi olla juuri ja vain kosovalais-suomlaispariskuntia. Mutta toisaalta taas, ihan mukavaahankin se olisi joskus jutella vaikka näistä kulttuuriasioista jonkun saman"henkisen"/Tilanteisen henkilön kanssa. Ei siitä heti tarviste vetää johtopäätöstä, että joku on piilossa tai oleskelulupavaimo. Meillä ei olla ainakaan missään piilossa, päinvastoin. Molemmat käydään töissä ja vapaaikaa vietetään ihan niinkuin muutkin. Ongelmatkaan ei tule miehestä itsestään, vaan enmpi suvulta ja ajoittain nekin. Mutta siis, ilmeisen helposti sinä ainakin tuomitset kaikki muut lumevaimoiksi. Miksiköhän? t. lumevaimona ilmeisesti siis jo 7 v.tta :-)


      • ko so vo
        Lumevaimoko kirjoitti:

        No sama vika tuossa tutustumispuolessa, ettei nyt ole ollut juuri sellaista tarvetta, että ystävät ja perhetutut tulisi olla juuri ja vain kosovalais-suomlaispariskuntia. Mutta toisaalta taas, ihan mukavaahankin se olisi joskus jutella vaikka näistä kulttuuriasioista jonkun saman"henkisen"/Tilanteisen henkilön kanssa. Ei siitä heti tarviste vetää johtopäätöstä, että joku on piilossa tai oleskelulupavaimo. Meillä ei olla ainakaan missään piilossa, päinvastoin. Molemmat käydään töissä ja vapaaikaa vietetään ihan niinkuin muutkin. Ongelmatkaan ei tule miehestä itsestään, vaan enmpi suvulta ja ajoittain nekin. Mutta siis, ilmeisen helposti sinä ainakin tuomitset kaikki muut lumevaimoiksi. Miksiköhän? t. lumevaimona ilmeisesti siis jo 7 v.tta :-)

        Moi vaan, aina noita paremmin tietäviä tulee. Pääasia on että itse tietää missä mennään omassa avioliitossa.
        Voihan tietenkin täälläkin kertoille kuulumisia, mutta eipä paljon viitsi kertoa tosiaan omasta elämästä.
        Mieheni tulee Kosovosta kanssa ja oltu monta vuotta aviossa.

        Minulla ei ole perheen eikä suvun kanssa ollut mitään ongelmia, olenhan Kosovossa käynyt jo monta kertaa.


    • Jontteela

      Moi! Laita sun yhteystietoja, voin kirjoitella;)

    • lorkku86

      Täällä ois juttu seuraa, tosin tästä on aikaa kun oot kirjottanu ton sun viestin :) Mulla myös kosovolainen mies ja ois kiva keskustella

    • Itsellä Albanialainen mies (Tiranasta kotoisin) ja mielelläni jakaisin kokemuksia muiden kanssa! :) en vaan itsekään asu Helsingissä päin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe