Olen visikymppinen nainen, minulla on kaksi lasta, nuorinkin täytti jo 18 vuotta.
Jokin aika sitten siivoilin kaappeja ja heittelin roskiin ja poisvietäväksi paljon tavaraa. Olin säästänyt sellaisen soittolelun vauvalle, sitä vedetään narusta, itse lelu on keltainen yksinkertaistettu pää, jonka mustat silmät liikkuvat, kun vetoa laitetaan. Se siis soittaa ja silmät liikkuu. Se on hankittu silloin kun vanhempi poika oli vauva ja sitä on soiteltu myös nuoremmalle. Olen halunnut säilyttää sen muistona ja kysyinkin nuoremmalta pojalta, että vieläkö säilytetään.
Vastaus tuli täytenä yllätyksenä. Ei kuulemma varmasti tarvi säilyttää, hän on pienenä kuulemma pelännyt sitä ja niitä silmiä eritoten. Hänestä se on suorastaan kauhea lelu. Ei kuulemma soitella hänen lapselleen, jos sellainen tulee. Huh.. enpä olisi mitenkään osannut arvata ja me vanhemmat vielä onnettomat olleen vedelty sitä pikkuisille, luultu, että se on kiva.
Ihmettelinkin, että miksi sen mustista silmistä oli raaputettu maalia pois. Poikahan oli tietenkin yrittänyt sievistää sitä.
Näin se voi mennä.. sekin lelu on oikeasti kivan näköinen aikuisen mielestä, mutta on eri asia miten lapsi sen kokee.
Näin meillä.. tulipahan selväksi sekin.
Ikinä ei voi tietää
äitiii....
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708