Turun Kesäteatterissa pyörii Peppi-näytelmä, jossa Hurriganesin Remu näyttelee! Hänen ensimmäinen rooli teatterissa?Onko joku käynyt katsomassa tosi hyvät arvostelut on saanut.
Peppi Pitkätossun isänä Remu Aaltonen
3
157
Vastaukset
- Ulla2012
Siis,missä sitä esitetään?
- Taika
Olihan se ihan vauhdikas esitys. Pilvi joka näyttelee siis Peppiä oli loistava, mutta jos sä aijot sitä Remua mennä katsomaan, niin ei kannata. Sillä on ihan pikkuruinen osa siinä lopussa ja lähinnä tuli mulle mieleen että on vain jokin mainosjuttu vaan siinä. Minun mielestä ei sopinut edes siihen rooliin kaikessa pienuudessaan ja kömpelyydessään. Mitenkään pahalla ei Remua kohtaan, mutta ikää jo on ja kuntokaan ei lienee mikään päätä huimaava niinkun monilla hänen ikäisillään vielä kyllä ihan kuntoa riittää. Pelkäsin että se kaatuu siihen lavalle jotenkin niin horjuvalta se esitys vaikutti. Kaikki kunnia esitykselle ja näyttelijöille muuten ja Remulle myös terveyttä jatkoon :)
- Teatteripoika
Remu oli huippu, voin suositella lämpimästi. Jälleen uusi sukupolvi valloitettu remuenergialle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956