Saako ralliatolla ajaa tiellä

Jemina

Pikainen vastaus tähän.

18

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a?

      Onko se rekisterissä? Jos on ja on katsastettu, vakuutuksissa, verot on ok, niin saa. Jos joku noista puuttuu niin vastaus on EI. Samahan koskee ihan mitä vaan korollaa, oli se sitten "ralliato" tai ei.

    • Hekku

      Ja millä tiellä, suljetulla, omalla, yleisellä, ulkomaan, rallitiellä.

    • Jemina

      Yleisellä kuin yleisellä tietty. Vai onko se laitonta.

    • Nervous breakdown?

      Sanon enää vain tämän: Kyse EI ole siitä, että onko se ralliauto tai jotain muuta. Kyse on tieliikennkelpoisuudesta!! Ja siihen vaikuttaa juuri ne asiat (ainakin) jotka laitoin tohon ekaan vastaukseen. Ei ole vaikeata eihän? Vai onko tämä jotain v***uilua koko ketju?

    • Jemina

      Olisi mukavaa tietää muidenkin mielipiteitä kuin yhden äpärin. Jos sattuisikin niin että olisit asiassa mukavasti väärässä, jota epäilen hyvinkin wahwasti. Enkä tietääkseni kysynyt sinulta?

      • Merina marina

        Minä epäilen hyvinkin wahwasti että Jemina on pösilö kun ei usko selkeää tekstiä. Tai sitten se on blondi eikä ymmärrä.
        Ihan sama onko tavallinen auto, ralliauto, palliauto vai huora ambulanssi. samat säännöt kaikilla. Jos täyttää vaatimukset saa ajaa. Jos ei täytä niin ei saa ajaa.


    • Hyvä juttu hei

      Ei kantsi kysyä mistään sellaisesta paikasta josta tulee varma vastaus kuten http://www.trafi.fi/tieliikenne

      Rivien välistä arvattua: Jokin (tai kenties kaikki) noista mainituista ominaisuuksista puuttuu siitä rallipelistä. Ihme vaan kun alkaa toi hajoilu kun ei vastaus miellytäkään. Piruako välität koko jutusta? Anna mennä vaan ja kato miten käy! LOL

    • Jemina

      Siis mä en todellakaan kaipaa teidän mielipiteitä jotka tuutte tänne vain viisastelemaan ja haukumaan mua!
      Vastatkaa pliis joku joika oikeesti tietää eikä vaan vittuile mulle!

    • Jemina

      Eikö nyt vittu kukaan viitsi vastata. Olette te kummaa porukkaa kun vaan näsäviisaat vastaa. Jos ei muita vastauksii tu ja oikeita syitä miks ei muka saa niin lähdetään ajamaan!

      • reatertnten

        Rekisterissa, vakuutuksissa, katsastus voimassa , verot maksettu, tieliikennekelpoinen ajoneuvo,,,,saa ajaa yleisellä tiellä.
        Punakilpisillä ei saa,,,ne ovat käytössä vain kilpailun aikana.


    • vastaustässä

      Ralliauto joka on tieliikennekelpinen saa ajaa yleisellä tiellä...ei kai sitä muuten kisoissakaan siirtymiä vedettäisi. Pitää olla katsastus, vakuutus, verot maksettu, rekisteriote jnejne tai sitten vastaavasti pitää olla punakilvet (jotka vaatii sitten omat juttunsa).

      Ja jos ajat yleisellä tiellä, niin sitten muista, että silloin ajetaan nopeusrajoitusten mukaan. Jos se on suljettu tilaisuus, niin sitten vähän kovempaa.

    • Se meni jo

      ... ja mä näin! "Vastaustässä" taisi myöhästyä. Jeminalta palo hiat kun kaikki vaan vi**uilee sille ; )

    • voihanjemina

      No tuskinpa ajeli ainakaan tuollaisella kilkkeellä...ei taida fyffet riittää edes kruisailuun...saati ikä kun ajattelee oikeinkirjoitusta niin tuskin riittää ikä edes :D

      • Jemina

        Me muuten vittu ajettiin sillä vaan eikä välitetty teidän äpärien jallituksesta! Siistii kyytii. Ensi viikolla uusiks!!


      • Ihme vimpula
        Jemina kirjoitti:

        Me muuten vittu ajettiin sillä vaan eikä välitetty teidän äpärien jallituksesta! Siistii kyytii. Ensi viikolla uusiks!!

        Ton mä uskon todellakin susta Jemina. Jeparitikin jallittaa sulle semmosen lapun jossa on Isoja numeroita. Vähän niin kuin jossain lottopotissa. Aijai. Vai oliko noi asiat mitkä esim. "reatertnten" luetteli sittenkin kondiksessa? Jos oli niin mikset vaan kertonu että ne on ok?


    • On se kyllä

      Hauskaa katottavaa miten muut voivat puhua mitä huvittaa Nimimerkillä: Jemina

    • Anonyymi

      Tälleen 11 vuotta myöhemmin, niin musta tuntuu että sillä ei kannata tolleen alkaa liikennettä vaarantamaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2518
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1601
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      170
      1555
    4. 79
      1291
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1005
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      281
      911
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      46
      897
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      176
      837
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      76
      792
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      62
      766
    Aihe