olen täs lukenut näitä juttuja ja ihmettelen et jos joku kertoo täällä naineensa niin heti on "hyvä fantasi"jjne porukka liikentees.itse olen yli 40v mies ja mul oikeita kokemuksia esim 2kpl 18v tytöistä jne mut tänne ei viitsi kirjoittaa kun heti ollaan linjalla"en usko"jne.mut mul itel pajon kuvattuna eri panoja ja joskus olen joillekin kateellisille näyttäny kun ei uskota.
miks ei uskota?
7
4661
Vastaukset
- kohta 45v
Olen itsekin aikoinaan, 42 vuotiaana päässyt 17 -kesäisen selkään.
Meni pari viikkoa siinä kesällä pääasiassa nusssiessa. Lopetimme, ettei nousisi yleistä hälyä kaveripiireissä ja sukulaisissa.
Tätänykyä seurustelen 48 vuotiaan kanssa.- kohta45v
... jäi mainitsematta, että olin silloin sijaisopettajana yhden lukuvuoden.
Tyttö oli luokan oppilas. Pientä flirttiä oli kevään korvilla ja tapasimme yllättäen provinssirokissa.
Siitä se touhu lähti ja loppui pian.
Kiinteät paikat hänellä kyllä oli.
- Sventuuva
No sinullapa on "munkki käynyt" olisin tehnyt samanlai. Kateeksi käy!!
Uskon,että maksoi paljon:)
- Tarnoiden arvostaja
No, osa ihmisiä kai arvioi asioita tosi-eppätosi -luokittelulle. Tämähän on aika perinetinen suhtautuminen kirjoitettuun sanaan. Toiset taas nauttivat hyvistä tarinoista miettimättä, perustuuko se tositapahtumiin tai ei. Pääasia on, miten hyvä ja onnistunut tarina on päämääriltään ja keinoiltaan jne. Kaikkia ei voi miellyttää :)
- oidipus kompleksi
Onko täällä ketään oikeasti oidipus kompleksista kärsivää?
- --
Ai niinku että haluis tappaa isänsä ja puhkoa silmänsä vai hä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25918195Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss8610415Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3746989Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai615309Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki384611Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.833361"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172972Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952490Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit302069MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä251853