Talvella olisi muutama viikko lomaa. Olisi ihana yhdistää lomailua, kuvataidetta ja vaikka joogaa tai rentouttavaa muuta toimintaa. Onko kokemuksia? Mistä kannattaisi kysellä?
Vastaukset 3
- kooooa
Taidat paremminkin olla hoidon tarpeessa!!!
Terveiset Azoreilta, Meiltä täältä ei löydy mitään niin eksoottista kuin Intiasta. Niille, joille vähempikin riittää, uskallan suositella rauhallista Azorien saariryhmää. Pysyvä asuinpaikkamme on viimeiset viisi vuotta ollut Ponta Delgada São Miguelin saarella. Meillä on täällä kumpuilevat vihreät ja kukkaiset maisemat ympäri vuoden. Ilmasto on kautta vuoden kuin Suomen kesä tai korkeintaan leuto syksy. Ulkoilumahdollisuudet, etenki patikointi, ovat erinomaiset. Hintataso on ruoan osalta viidennkesen edullisempi kuin Suomessa ja vuokra-asuntoja on saatavilla.
Annan mielelläni lisäteitoja. Yhteystietoni löytyvät naupauttamalla nimimerkkiäni.- loman tarpeessa
Kiitos masseurille tiedoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496