Urheilusponsorointi, miten saa

sporttimiekkonen

Hei,

Mitenkä vammaisurheilijat saavat sponsoreita? Itse olen köyhä työtön urheilija, jolla olisi realistisia mahdollisuuksia olla vielä vuosia kansainvälinen keskitason urheilija. Onko se normaalia, että joutuu kustantamaan itse esim. kuntosalikortit, hieronnat, urheilujuomat yms.?

7

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vammaismoottoriurhei

Ihan samalla tavalla niitä sponsoreita vammaisurheilijatkin saa kun terveet.
      Otat puhelimen käteen ja soitat tapaamisia firmojen pomojen kanssa.
      Käytä järkeäsi niin ehkä tajuat sen ettei ne oven taakse tule sitä sponssia tarjoamaan.

• sporttimiekkonen

Kokeilin tuota. En saanut mitään tässä taloustilanteessa.

• Muita ehdotuksia

Tuosta urheilujuomasta. Ne ovat ihan hölynpölyä, - että pitää olla tietyt "urheilujuomat".

Voit tehdä itsekin sellaisen, ohjeita löytyy googelista, sokeria ainakin on. Käytä esim intiaanisokeria, se on terveellistä.

Ja jos et saa sponsoreita (ei moni tervekään saa), niin urheilet omin nokkinesi.

Eikös ole hyvä oman itsesi vuoksi pitää kuntoa yllä?

On ihan normaalia, että joutuu itse kustantamaan kuntosalikortit ja hieronnat!

Nykyisin ei moni saa sponsoreita, pitää olla todella huippu.

Elämässä on muutakin jännää. Ei kannata punkkeroitua pelkkään urheiluun, vaan kannattaa harrastaa enemmän henkistäkin ja kehittää sitäkin puolta! Kirjastosta saa lainata ilmaiseksi kirjoja. Voi lainata myös hyvää musiikkia (ei vain pelkästään iskelmiä jne, vaan ihan kunnon sinfonioita yms), voi käydä taidenäyttelyissä, eri esitelmissä, teatterissa jne.

Avaa silmäsi myös muulle, tulet huomaamaan että on niin paljon kaikenlaista kivaa.
      Eli on erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, että urheilet, mutta laajenna elämänkuvaasi!

Kaikkea hyvää sinulle!

• Muita ehdotuksia

Tässä tietoa urheilujuomista:
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012111116306848_uu.shtml

Ja tässä resepti miten itse tehdä urheilujuoma, ei tarvita kuin vaan kraanavettä, sokeria, suolaa ja sitruunaa:

Tavalliseen toimintaan:
      25-30 gr sokeria
      1 litra vettä

Jos on enemmän nestevajausta:
      25 gr sokeria
      2 gr suolaa
      1 litra vettä

Molempiin juomiin lisäksi ½ - 1 sitruuna.

5-8 gr sokeria 1 desilitraan riittää kehon tarpeisiin pitemmänkin treenauksen ajaksi.

Juomassa ei saa milloinkaan olla 10 grammaa sokeria per 1 dl, koska silloin juoma valuu liian hitaasti mahalaukusta peräsuoleen!!

Löysin tämä ohjeen yhdestä kuntolehdestä.

Ota paremmin itse selvää asiasta.

Joka tapauksessa huomaat että tämä resepti (tai se minkä löydät muualta) tulee huomattavasti halvemmaksi ja ajaa saman asian!

Yleensäkin pitäisi lukea pakkauksista, mitä kaikkia (vaarallisia) lisäaineita tuotteet sisältävät.

Eikös ole joitain alennuksia kuntosalille, pyydä todistus lääkäriltäsi.

(Niin ja sitten ne "kulttuuriohjeet" lisäksi!)

• Sporttimiekkoselle

Ei tunnu taas ihmiset tajuavan...
      Ite saan painonnostoon HERA80:stä apua paljonkin. Huomattavasti helpompi palautua salin jälkeen! Pätee niin kuntosaliin, kuin esim. muuttohommiin kaveria autellessa. Autokolarissa v.99 meni sekä kädet että jalat (aivoverenvuoto) toiminnallisesti, mutta sain palautettua liikunnalla. Nyk. pyörällä 70 km lenkkejä, ja raskasta harjoittelua (vaihdellen) salilla ja uintia 100-1000 m. Tsemppiä sponsorin hakuun! -Sampo 82-

• para.s
    • ng1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe