Urheilusponsorointi, miten saa

sporttimiekkonen

Hei,

Mitenkä vammaisurheilijat saavat sponsoreita? Itse olen köyhä työtön urheilija, jolla olisi realistisia mahdollisuuksia olla vielä vuosia kansainvälinen keskitason urheilija. Onko se normaalia, että joutuu kustantamaan itse esim. kuntosalikortit, hieronnat, urheilujuomat yms.?

7

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vammaismoottoriurhei

Ihan samalla tavalla niitä sponsoreita vammaisurheilijatkin saa kun terveet.
      Otat puhelimen käteen ja soitat tapaamisia firmojen pomojen kanssa.
      Käytä järkeäsi niin ehkä tajuat sen ettei ne oven taakse tule sitä sponssia tarjoamaan.

• sporttimiekkonen

Kokeilin tuota. En saanut mitään tässä taloustilanteessa.

• Muita ehdotuksia

Tuosta urheilujuomasta. Ne ovat ihan hölynpölyä, - että pitää olla tietyt "urheilujuomat".

Voit tehdä itsekin sellaisen, ohjeita löytyy googelista, sokeria ainakin on. Käytä esim intiaanisokeria, se on terveellistä.

Ja jos et saa sponsoreita (ei moni tervekään saa), niin urheilet omin nokkinesi.

Eikös ole hyvä oman itsesi vuoksi pitää kuntoa yllä?

On ihan normaalia, että joutuu itse kustantamaan kuntosalikortit ja hieronnat!

Nykyisin ei moni saa sponsoreita, pitää olla todella huippu.

Elämässä on muutakin jännää. Ei kannata punkkeroitua pelkkään urheiluun, vaan kannattaa harrastaa enemmän henkistäkin ja kehittää sitäkin puolta! Kirjastosta saa lainata ilmaiseksi kirjoja. Voi lainata myös hyvää musiikkia (ei vain pelkästään iskelmiä jne, vaan ihan kunnon sinfonioita yms), voi käydä taidenäyttelyissä, eri esitelmissä, teatterissa jne.

Avaa silmäsi myös muulle, tulet huomaamaan että on niin paljon kaikenlaista kivaa.
      Eli on erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, että urheilet, mutta laajenna elämänkuvaasi!

Kaikkea hyvää sinulle!

• Muita ehdotuksia

Tässä tietoa urheilujuomista:
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012111116306848_uu.shtml

Ja tässä resepti miten itse tehdä urheilujuoma, ei tarvita kuin vaan kraanavettä, sokeria, suolaa ja sitruunaa:

Tavalliseen toimintaan:
      25-30 gr sokeria
      1 litra vettä

Jos on enemmän nestevajausta:
      25 gr sokeria
      2 gr suolaa
      1 litra vettä

Molempiin juomiin lisäksi ½ - 1 sitruuna.

5-8 gr sokeria 1 desilitraan riittää kehon tarpeisiin pitemmänkin treenauksen ajaksi.

Juomassa ei saa milloinkaan olla 10 grammaa sokeria per 1 dl, koska silloin juoma valuu liian hitaasti mahalaukusta peräsuoleen!!

Löysin tämä ohjeen yhdestä kuntolehdestä.

Ota paremmin itse selvää asiasta.

Joka tapauksessa huomaat että tämä resepti (tai se minkä löydät muualta) tulee huomattavasti halvemmaksi ja ajaa saman asian!

Yleensäkin pitäisi lukea pakkauksista, mitä kaikkia (vaarallisia) lisäaineita tuotteet sisältävät.

Eikös ole joitain alennuksia kuntosalille, pyydä todistus lääkäriltäsi.

(Niin ja sitten ne "kulttuuriohjeet" lisäksi!)

• Sporttimiekkoselle

Ei tunnu taas ihmiset tajuavan...
      Ite saan painonnostoon HERA80:stä apua paljonkin. Huomattavasti helpompi palautua salin jälkeen! Pätee niin kuntosaliin, kuin esim. muuttohommiin kaveria autellessa. Autokolarissa v.99 meni sekä kädet että jalat (aivoverenvuoto) toiminnallisesti, mutta sain palautettua liikunnalla. Nyk. pyörällä 70 km lenkkejä, ja raskasta harjoittelua (vaihdellen) salilla ja uintia 100-1000 m. Tsemppiä sponsorin hakuun! -Sampo 82-

• para.s
    • ng1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe