Urheilusponsorointi, miten saa

sporttimiekkonen

Hei,

Mitenkä vammaisurheilijat saavat sponsoreita? Itse olen köyhä työtön urheilija, jolla olisi realistisia mahdollisuuksia olla vielä vuosia kansainvälinen keskitason urheilija. Onko se normaalia, että joutuu kustantamaan itse esim. kuntosalikortit, hieronnat, urheilujuomat yms.?

7

264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vammaismoottoriurhei

Ihan samalla tavalla niitä sponsoreita vammaisurheilijatkin saa kun terveet.
      Otat puhelimen käteen ja soitat tapaamisia firmojen pomojen kanssa.
      Käytä järkeäsi niin ehkä tajuat sen ettei ne oven taakse tule sitä sponssia tarjoamaan.

• sporttimiekkonen

Kokeilin tuota. En saanut mitään tässä taloustilanteessa.

• Muita ehdotuksia

Tuosta urheilujuomasta. Ne ovat ihan hölynpölyä, - että pitää olla tietyt "urheilujuomat".

Voit tehdä itsekin sellaisen, ohjeita löytyy googelista, sokeria ainakin on. Käytä esim intiaanisokeria, se on terveellistä.

Ja jos et saa sponsoreita (ei moni tervekään saa), niin urheilet omin nokkinesi.

Eikös ole hyvä oman itsesi vuoksi pitää kuntoa yllä?

On ihan normaalia, että joutuu itse kustantamaan kuntosalikortit ja hieronnat!

Nykyisin ei moni saa sponsoreita, pitää olla todella huippu.

Elämässä on muutakin jännää. Ei kannata punkkeroitua pelkkään urheiluun, vaan kannattaa harrastaa enemmän henkistäkin ja kehittää sitäkin puolta! Kirjastosta saa lainata ilmaiseksi kirjoja. Voi lainata myös hyvää musiikkia (ei vain pelkästään iskelmiä jne, vaan ihan kunnon sinfonioita yms), voi käydä taidenäyttelyissä, eri esitelmissä, teatterissa jne.

Avaa silmäsi myös muulle, tulet huomaamaan että on niin paljon kaikenlaista kivaa.
      Eli on erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, että urheilet, mutta laajenna elämänkuvaasi!

Kaikkea hyvää sinulle!

• Muita ehdotuksia

Tässä tietoa urheilujuomista:
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012111116306848_uu.shtml

Ja tässä resepti miten itse tehdä urheilujuoma, ei tarvita kuin vaan kraanavettä, sokeria, suolaa ja sitruunaa:

Tavalliseen toimintaan:
      25-30 gr sokeria
      1 litra vettä

Jos on enemmän nestevajausta:
      25 gr sokeria
      2 gr suolaa
      1 litra vettä

Molempiin juomiin lisäksi ½ - 1 sitruuna.

5-8 gr sokeria 1 desilitraan riittää kehon tarpeisiin pitemmänkin treenauksen ajaksi.

Juomassa ei saa milloinkaan olla 10 grammaa sokeria per 1 dl, koska silloin juoma valuu liian hitaasti mahalaukusta peräsuoleen!!

Löysin tämä ohjeen yhdestä kuntolehdestä.

Ota paremmin itse selvää asiasta.

Joka tapauksessa huomaat että tämä resepti (tai se minkä löydät muualta) tulee huomattavasti halvemmaksi ja ajaa saman asian!

Yleensäkin pitäisi lukea pakkauksista, mitä kaikkia (vaarallisia) lisäaineita tuotteet sisältävät.

Eikös ole joitain alennuksia kuntosalille, pyydä todistus lääkäriltäsi.

(Niin ja sitten ne "kulttuuriohjeet" lisäksi!)

• Sporttimiekkoselle

Ei tunnu taas ihmiset tajuavan...
      Ite saan painonnostoon HERA80:stä apua paljonkin. Huomattavasti helpompi palautua salin jälkeen! Pätee niin kuntosaliin, kuin esim. muuttohommiin kaveria autellessa. Autokolarissa v.99 meni sekä kädet että jalat (aivoverenvuoto) toiminnallisesti, mutta sain palautettua liikunnalla. Nyk. pyörällä 70 km lenkkejä, ja raskasta harjoittelua (vaihdellen) salilla ja uintia 100-1000 m. Tsemppiä sponsorin hakuun! -Sampo 82-

• para.s
    • ng1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      19
      5955
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      85
      5572
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      98
      3578
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3574
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      121
      1321
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1267
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1192
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      999
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45