Hei,
Mitenkä vammaisurheilijat saavat sponsoreita? Itse olen köyhä työtön urheilija, jolla olisi realistisia mahdollisuuksia olla vielä vuosia kansainvälinen keskitason urheilija. Onko se normaalia, että joutuu kustantamaan itse esim. kuntosalikortit, hieronnat, urheilujuomat yms.?
Urheilusponsorointi, miten saa
7
199
Vastaukset
- vammaismoottoriurhei
Ihan samalla tavalla niitä sponsoreita vammaisurheilijatkin saa kun terveet.
Otat puhelimen käteen ja soitat tapaamisia firmojen pomojen kanssa.
Käytä järkeäsi niin ehkä tajuat sen ettei ne oven taakse tule sitä sponssia tarjoamaan.- sporttimiekkonen
Kokeilin tuota. En saanut mitään tässä taloustilanteessa.
- Muita ehdotuksia
Tuosta urheilujuomasta. Ne ovat ihan hölynpölyä, - että pitää olla tietyt "urheilujuomat".
Voit tehdä itsekin sellaisen, ohjeita löytyy googelista, sokeria ainakin on. Käytä esim intiaanisokeria, se on terveellistä.
Ja jos et saa sponsoreita (ei moni tervekään saa), niin urheilet omin nokkinesi.
Eikös ole hyvä oman itsesi vuoksi pitää kuntoa yllä?
On ihan normaalia, että joutuu itse kustantamaan kuntosalikortit ja hieronnat!
Nykyisin ei moni saa sponsoreita, pitää olla todella huippu.
Elämässä on muutakin jännää. Ei kannata punkkeroitua pelkkään urheiluun, vaan kannattaa harrastaa enemmän henkistäkin ja kehittää sitäkin puolta! Kirjastosta saa lainata ilmaiseksi kirjoja. Voi lainata myös hyvää musiikkia (ei vain pelkästään iskelmiä jne, vaan ihan kunnon sinfonioita yms), voi käydä taidenäyttelyissä, eri esitelmissä, teatterissa jne.
Avaa silmäsi myös muulle, tulet huomaamaan että on niin paljon kaikenlaista kivaa.
Eli on erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, että urheilet, mutta laajenna elämänkuvaasi!
Kaikkea hyvää sinulle! - Muita ehdotuksia
Tässä tietoa urheilujuomista:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012111116306848_uu.shtml
Ja tässä resepti miten itse tehdä urheilujuoma, ei tarvita kuin vaan kraanavettä, sokeria, suolaa ja sitruunaa:
Tavalliseen toimintaan:
25-30 gr sokeria
1 litra vettä
Jos on enemmän nestevajausta:
25 gr sokeria
2 gr suolaa
1 litra vettä
Molempiin juomiin lisäksi ½ - 1 sitruuna.
5-8 gr sokeria 1 desilitraan riittää kehon tarpeisiin pitemmänkin treenauksen ajaksi.
Juomassa ei saa milloinkaan olla 10 grammaa sokeria per 1 dl, koska silloin juoma valuu liian hitaasti mahalaukusta peräsuoleen!!
Löysin tämä ohjeen yhdestä kuntolehdestä.
Ota paremmin itse selvää asiasta.
Joka tapauksessa huomaat että tämä resepti (tai se minkä löydät muualta) tulee huomattavasti halvemmaksi ja ajaa saman asian!
Yleensäkin pitäisi lukea pakkauksista, mitä kaikkia (vaarallisia) lisäaineita tuotteet sisältävät.
Eikös ole joitain alennuksia kuntosalille, pyydä todistus lääkäriltäsi.
(Niin ja sitten ne "kulttuuriohjeet" lisäksi!) - Sporttimiekkoselle
Ei tunnu taas ihmiset tajuavan...
Ite saan painonnostoon HERA80:stä apua paljonkin. Huomattavasti helpompi palautua salin jälkeen! Pätee niin kuntosaliin, kuin esim. muuttohommiin kaveria autellessa. Autokolarissa v.99 meni sekä kädet että jalat (aivoverenvuoto) toiminnallisesti, mutta sain palautettua liikunnalla. Nyk. pyörällä 70 km lenkkejä, ja raskasta harjoittelua (vaihdellen) salilla ja uintia 100-1000 m. Tsemppiä sponsorin hakuun! -Sampo 82- - para.s
http://www.vammaisurheilu.fi/
tuolta kannattaa kysellä lisää tietoja - ng1
http://www.nextgene.fi/
Kannattaa tutustua tuohon Soneran next generationiin! Haku käynnissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100