Pattaya

luda26

Olimme vaimon kanssa keväällä 2012 kuukauden Pattayalla ja ajateltiin että käydään pari päivää Ko Changilla ei oltu ennen käyty ja ei tiedytty saaresta muuta kuin netin kautta saatu tieto.Otimme yhteyttä www.thailomat.comiin. ja varattiin 2vrl loma Ban Mae Resorttiin joka oli saaren itäosassa,lähdimme aamulla Pikku Bussilla kaupungista ja omistaja oli vastassa ja keräsi varatun loman rahat.Saavuimme n.5 H jälkeen kyseiseen paikkaan ja oli iso yllätys edessä ,alueella oli iso haiseva kalalammikko ja pari muuta pienempää saman laista,hiekkarannasta tai uinti mahdollissuudesta meressä ei ollut tietoakaan,pitkä laituri kyllä oli ja jossa penkit jotka oli ränsistyneitä.Mökissä toinen peti oli hiekassa edellisten asukkaiden jäljiltä,käsilavuaari vuosi wc pöntön hana piti huolehtia itse.Aurinkotuoleja ei
tahtonut riittää meille muutamalle asukkaalle,ympäristön siisteydestä olisi parannettavaa paljon kaikki tavarat oli jätetty pitkin pihaa niinkuin p.peestä.lähdettiin ekapäivän jälkeen pois ja oltiin paikan pitäjältä rahoja takaisin kyselemässä toisesta vuorokaudesta,vastaus oli aika tyly menkää asumaa 5 tähden Hilton hotelliin niin saatte rahoille vastinetta ja oletteko te edes minkään verran matkustaneet maailmalla(olen käynyt noin 20 ulkomaanmatkaa sanoin hänelle)ei siis mitään korvausta ainut että tuotiin lautalle takaisin.Ruoka oli kuitenkin kohtuullisen hyvää mutta aamupalaa sanottiin saavan klo 8.00 paikallista aikaa menimme kyseiseen aikaan ja siellä oli jo kolme muuta henkilöä odottamassa ennen meitä kokit tuli vasta silloin töihin ja meidän piti odottaa
vielä yli tunti ennenkuin saimme jotain syötävää,juomavalikoima oli myös aika suppea
kun loppui jo alkuillasta.Kaikesta sattuneesta huolimatta yrittäjälle hyvää kesämieltä muut matkustajat miettikää mihin menette Changilla jos haluatte rauhallisuutta niin paikka on OK.

0

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3849
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2377
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        211
        2120
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        142
        2043
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        421
        1453
      6. 79
        1241
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        139
        1214
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1145
      9. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        84
        1099
      10. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1080
      Aihe