Kahden pikkuyhdistyksen sihteerinä minulla usein on tarve lähettää n. kymmenelle ihmiselle sama tekstiviesti. Onnistuuko moinen Samsung Galaxy Notella? Tai ylipäätään näillä nykyaikaikaisilla älykännyköillä? SG Note olisi muissa ominaisuuksissa (paitsi kamera ei kuulemma kehuttava) toivekännykkäni. Jos millään kännykällä tuo ryhmälähetys ei onnistu, pysyn vanhassa karvalakkikännykässäni.
Tekstiviesti usealle vastaanottajalle
14
15796
Vastaukset
- korjaus
Onnistuu tietenkin, sen kuin näpyttelee kymmenen kertaa, mutta tarkoitan siis että kaikille yhtaikaa! Siis samaan tapaan kuin sähköpostin voi lähettää monelle yhtaikaa.
- Tolkuton
Kyllä on näsäviisasta neuvontaa!! Jos et osaa ohjeistaa, miten se tehdään, älä häiritse kysyvää.
- Anonyymi
Mutta eka vastaan ottajan vastaus menee jollekkin muulle ryhmäviestin vast.ottajalle. nim. Anroid 10 samsung galaxy s 20.
- ewtwetetwet
Kyllä onnistuu tekstiviestin lähetys usealla samanaikaisesti. Muutenkin loistava puhelin tuo Note.
- Anonyymi
ml 8pm
- 5230,. (500)
kyllä onnistuu kaikilla jopa niillä karvalakki kännyköillä,esim.htc exploreissa voi valita osoitekirjasta kaikki tai yksitellen,samoin nokia belle ym muissa yksitellen tai kaikki,3120c kaikki tai yksitellen eli tuo kuuluu ihan perusominaisuuksiin kaikissa kännyköissä
- Yhtaikaisesti
Kiitos vastauksista!
- Minä
Onnistuuko todella ?
samsung galaxy s 2 korkeintaan 10 nimeä kerrallaan ryhmälähetykseen.- Anonyymi
No olis kiva saada selkeä ohje miten temppu tehdään. Kiitos
- höm
kaikki myös näkevät vastaukset.
- WhatsApp_softa
Pieni vinkki. Asenna Whatsapp "kommunikointiohjelma". Siinä pystyy määrittelemään ryhmän ja näin ollen lähettämään viestin kaikille ryhmässä oleville. Ohjelman käyttö vaatii sen, että kaikkiin vastaanottaviin puhelimiin on myös asennettu Whatsapp sovellus. Sovellus löytyy Google play kaupasta hakusanalla "Whatsapp" ja sieltä valitset "WhatsApp Messenger" ja asenna.
- Älytöntä
Jaaha.. nyt huomasin, että viestiketju on aloitettu 1.7.2012. Ei ollut tarkoitus nostaa ikivanhaa ketjua pintaan... :(
- Anonyymi
Tottakai se onnistuu. Tottakai on mahdollista valita useita vastaanottajia viestille. Miksi tommosta muuten pitää kysyä? Mikset vain kokeillut?
- Anonyymi
Spammaus on kielletty! Etkö sitä tiedä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989