Hei, olen ajatellut osallistua Turun Valmennuskeskuksen kurssille (lääketieteen marraskuussa alkava).
Etsinkin nyt muita TURUN Valmennuskeskuksen kursseille aikovia, että saisimme yhdessä 15% kaverialennuksen kursseistamme! :)
Kurssilla ja alalla ei ole väliä (sinun ei siis tarvitse osallistua lääkiksen kursseille), vaan jos aiot osallistua mihin tahansa Valmennuskeskuksen kurssille TURUSSA, niin ilmottauduthan! Tarvitsisimme siis vähintään neljän porukan, että saisimme tuon parhaan -15% alennuksen.
Olen kuullut huhuja, että ilmottautuminen kannattaa tehdä heinäkuun loppuun mennessä, että kurssit saisi vielä entisen hinnoilla, sen jälkeen Valmennuskeskus ilmeisesti nostaa hintojaan. Joten pidähän kiirettä!
Voit lähettää vaikka sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
jos olet kiinnostunut.
Valmennuskeskuksen kursseille TURKUUN?
kurssille
2
164
Vastaukset
- kurssille
Kolmen kopla jo kasassa, joten nyt olis helppo mahdollisuus saada maksimi-alennus valmennuskurssistasi, lähetähän sähköpostia, osoite edellisessä viestissä! :)
Tarvitseeko välttämättä olla Turku? Oon ite Tampereelle hakemassa, ja kiinnostunut 15% alennuksesta. Sama idea kävi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 991557
- 801275
- 1211273
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33814