Rintojen väliin nainti

aika mugavaa

Kuinka moni teistä harrastaa rintojen väliin naintia? Minusta se on mukavaa ja spermat lentää naamalle.

41

6170

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herr Lederhose

      Aika harvinaista herkkua tuo on, kun tykkään hoikista naisista. Harvemmin heillä on niin isot rinnat, että tissipanot onnistuisi. Mukavaa se on, mutta ei mikään must.

    • tit fucker

      Ihan loistavaa vaihtelua. Vähän liukuvoidetta vielä niin johan lähtee.

    • Mukavat ruikinnat.

      Usein olen saanut pyynnön rintojen väliin, naiselta jolla on isot rinnat, joukossa eräs jiolta en ole saanut pimppaa, vain rintojen väliin.

      • tissipanot

        vähintään kerran kuukaudessa tulee harrastettua,mukavaa vaihtelua


      • 233232

        "joukossa eräs jiolta en ole saanut pimppaa, vain rintojen väliin"

        Hmmm....tulee väkisinkin mieleen että ehkä tämä mainitsemasi nainen haluaa että mies aina dominoi ja on päällä, eikä siksi halua sitä tavallista yhdyntää ollenkaan. Rintojen väliin laittaminenhan on sitä "ultimate"-dominointia miehen osalta. Ainakin silloin kun nainen makaa selällään, eikä ole seisaallaan.


      • vaihtoehtoja löytyy
        233232 kirjoitti:

        "joukossa eräs jiolta en ole saanut pimppaa, vain rintojen väliin"

        Hmmm....tulee väkisinkin mieleen että ehkä tämä mainitsemasi nainen haluaa että mies aina dominoi ja on päällä, eikä siksi halua sitä tavallista yhdyntää ollenkaan. Rintojen väliin laittaminenhan on sitä "ultimate"-dominointia miehen osalta. Ainakin silloin kun nainen makaa selällään, eikä ole seisaallaan.

        Nainen voi myös istua tai olla polvillaan tissinaintia suoritettaessa.


    • nelee5

      Mulla on aika isot rinnat ja on tosi kiihottavaa, kun mies nai niiden väliin. Ihanasti näytillä mies siinä.

      • munkkien väliin

        Samaa mieltä. Ihana katsoa, kun mies nauttii. Mullakin sen verran kookkaat tissit, että onnistuu. Kerran tosin lasti lensi suoraan silmään ja täytyy sanoa, että äkäistä ainetta, kun kirveli tosi pitkään ja silmä ihan punainen.


    • sääliksi käy

      Pienirintainen nainen on jotenkin vajaa.

    • try or...

      Rintanainti voi olla esileikkiä tai loppuhuipennus, up to you.

    • c +

      Tissini ovat käytettävissä.

      • tissit ah!

        Saanko tulla?


      • Anonyymi

        Tekis mieli tissiesi väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis mieli tissiesi väliin

        Nyt vasta 10 vuotta tehnyt mieli....


    • Horsti

      Aina kun mahdollista, mitä isommat silarit sen parempi...no ei vais, kunnon riippurinnat ovat vielä paremmat.

    • ees ja taaasss

      Silikonot ovat huonot ja kovat, mutta normaalit isot luomut, aaahhhh

    • pr

      C oishan se kiva päästä kopasemaan niiden väliin.

    • tissit on pop

      En ole vielä kertaakaan saanut ns. tissipanoa, ja se harmittaa aika lailla. :) Nykyisellä tyttöystävällä on touhuun liian pienet ja aiempien paremmin varustettujen neitojen kanssa ei vain jostain syystä tullut tällaista ehdotettua.

      Joku kaunis päivä tää täytyy kuitenkin saada toteutettua!

    • Tissipano

      Kuinkahan pienet rinnat sun naisella sitten on tissit on pop? Koska minullakaan ei nyt omasta mielestäni ole kuitenkaan nyt niin isot rinnat ja minä olen kyllä antanut tissipanoa ja se on miehiltä onnistunut, ei ole tullut valitusta ettei onnistuisi ja kyllä voin luvata, että sitä on kiihottava katsella kun mies panee tissejen väliin, tyttöystäväs jää paljosta paitsi ;) Ja kyllä se tissipano onnistuu nuoren naisen kanssa joka on hoikka koska itse olen 23 vuotias ja hoikka, ehkä jopa hiukan alipainoinen, että ei se aina sitä tarkoita, että jos on hoikka niin tissit olisi myös pienet.

    • tissit edelleen pop

      Olen ollut nykyisen tyttöystäväni kanssa jo vuosia, joten rintavarustukseen on kyllä ollut hyvin aikaa ja mahdollisuuksia tutustua. :) Kuppikoko on A:n ja B:n välillä, ja kun rintoja oikein puristaa yhteen, niin välissä saisi ehkä lyijykynän pysymään. Ei oikein vastaa kuvaani tissipanosta jos kalua hinkataan ihoa vasten rintalastan päällä eikä rintojen välissä.

    • Monta kertaa tehty

      Kyllä siinä semmoset D-DD kupposet pitää olla että hyvin onnistuu, suosittelen !

    • Mokasin

      Seurustelin joskus D- kuppisen naisen kanssa ja tissien välissä tuli nylkyteltyy aina välillä. Ei vaan ollut liukuvoidetta silloin ja vieläkin harmittaa, että en loppuunasti päässyt ruiskimaan. Enää en mokaa, jos tuollaisten tissienväliin pääsen tai satunnainen pano satu ja liukkaria on aina kotona.

    • Monta kertaa tehtyy

      sehän juuri parasta onkin tulla sinne tissien väliin, rasvaa vaan riittävästi niin homma hoituu ja rintoja voi toki itsekin liikutella tai antaa kumppanin tehdä ja katsella sitä varsin hauskaa touhua.

    • E-kupit

      Meillä tissien väliin nainti toimii esilieikkinä ennen varsinaista yhdyntää. Mulla on riippuvat E-kupin rinnat ja niiden väliin mies pääsee hyvin työntelemään. Puristan tissejä yhteen ja välillä nuolaises terskan päätä kun pilkistää tissien välistä. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos mies tulisi rinnoilleni, mutta itse hän ei sitä halua. Vähän liukkaria kehiin tai sitten välillä muutama työntö pimppaan niin johan on taas luonnon liukastetta. Kiihotun nimittäin tosi paljon tissien väliin nainnista.

    • Mokasin

      Heinoa et nautit siitä ja omista uhkeista muodoistasi ja seksistä. Arvaa vaan miten paljon tekisi mieli ruiskia rinnoillesi ja välillä pimppaasi..

      Tuntuu vaan nyt naiset liikaa säästelevänsä tavaraansa tai mun tuuri on kadonnut kokonaan, kun ei isokaan tunnu kelpaavan enää kellekkään naiselle.

    • M40Häme

      Hienoahan se on, hyvä tapa lopettaa peuhusessio. Rouvalla on oikeasti isot E - F kupin luomutissit ja niiden väliin on hyvä upottaa kalu panon päätteeksi. Pikkusen liukkaria lisäksi, niin kyllä tekee hyvää. Joskus toimii esileikkinäkin, joskus pelkkä tissipano, eikä muuta. Aina yhtä herkkua.

    • Tissi-Einari
    • Anonyymi

      Nykykumppanillani on B-tai C-kuppikokoa olevat rinnat. Niiten väliin kyllä pystyy naimaan varsinkin kun on vielä hyvät kaarituelliset push-up-liivit. Kiihoketta lisää vielä se kun on oikein nätit rintsikat ja ne siinä samalla spermaantuu!

      • Anonyymi

        Sama juttu! Kyllä pienempienkin rintojen väliin voi nussia varsinkin kun on oikean sorttiset rintsikat. Ei siis mitkään tylsät umpinaiset valkoiset vaan jotkin seksikkäät. Ja lisämausteena vielä sekin kun näkee omat spermatahransa niillä hienoilla pitseillä!!! Onneksi yhdellä "työkaverilla" on tällainen maku.

        Mika 30v


    • Anonyymi

      Minä kuulin kerran alkoholin täyteisenä iltana vaimon ja sen kavereiden tissikeskustelun. Yksi aihe oli juurikin tissien väliin naiminen. Vaimo sanoi ettei hänellä pienirintaisensa se ole onnistunut kuin raskaana ja imettäessä. Kuka vaimoa on tissien väliin pannut raskaana ja imettäessä? En ainakaan minä.

    • Anonyymi

      Tutustuin lasten harrastuksen merkeissä erääseen rouvaan. Sattumalta tavattiin myöhemmin eräissä juhlissa joissa oli nautittu joitakin lasillisia. Tanssittiin ja juteltiin. Yöllä saattelin häntä kotiin ja pysähdyimme puistossa suutelemaan. Minulla alkoi tienkin seistä kun samalla puristelin hänen rintojaan. Hän oli itsekin kovin kiihottunut, mutta pelkäsi ottaa kaluni sisäänsä kun ei ollut kondomia mukana. Painostin kyllä häntä aika tavalla ja lopputulos oli se että hän meni polvilleen ja antoi minun avata puseronsa ja nussia tissien väliin. Se kyllä tuntui taivaalliselta kun vielä liivien koristepitsit hinkasivat kalun vartta kun tissejä puristi yhteen. Sinne jonnekin ne spermat lensivät. Myöhemminkään en kehdannut kysyä, miten hän sen sotkun kotonaan selvitti, mutta lasten harrastustoiminnassa olemme molemmat edelleen - ja myös puheväleissä.

      Mies Espoosta

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://2422333.com/H/k0Vr0 👈

    • Anonyymi
    • Vaimollani oli menkat ja mua panetti ihan törkeen paljon, silloin sain ekaa kertaa nussia rintojen väliin. Teki kyl niin hyvää ja olen usein pannut tissien väliin sen jälkeen

      • Anonyymi

        Sulle tekis hyvää mennä puupinojen väliin.


    • Anonyymi

      Naisen kyllä, mutta muijalle ei oikeen ole rintoja

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­­ts­­umme sinu­­t kä­­ym­­ään u­ude­­­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://2955222.com/H/2Oq2a 👈

    • Anonyymi

      Se ihan parasta kun saa naida rintojenväliin!! Oli sitten luomut tai silikoonit 😊😊

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuohan voisi onnistua varmaan vaimon rintojen väliinkin kun on F kupin rinnat.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      65
      5004
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3340
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2512
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2046
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      83
      1689
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1247
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1189
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1165
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1150
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1116
    Aihe