Kotimajoitusta Roomassa

Monteverden alueella

Ystävättärelläni (miellyttävä italialainen keski-ikäinen rouva) on kesäkuukausina huone vapaana Monteverde Nuovon alueella. Huoneessa on parivuode, kaapistot, tv, tuuletin ja käytössä on oma kylpyhuone. Asunnossa on lisäksi suuri olohuone/ruokailutila, keittiö, parveke ja omistajan henkilökohtaiset tilat. Asunnossa ei omistajan lisäksi asu muita. Hinta 60,-/vrk sis. liinavaatteet, pyyhkeet ja siivouksen. Pitemmät ajanjaksot neuvoteltavissa.
Alue on rauhallista roomalaista asuinaluetta jolta löytyvät kaikki tarvittavat palvelut lähietäisyydeltä. Talon alakerrassa on huipputason kalaravintola Trattoria del Pesce. Keskustaan erinomaiset yhteydet, raitiovaunu 8 Largo Argentinalle n. 20 min., bussi H Terminille 30-40 min., bussi 44 Piazza Venezialle n. 30 min., bussi 719 Piramiden metroasemalle ja bussit 773, 786 Trasteveren asemalle, kaikkien pysäkit n. 5 min. kävelymatkan päässä asunnolta.
Jos kiinnostaa asua aidossa italialaisessa ympäristössä Rooman vierailun aikana voi ottaa yhteyttä suoraan minuun osoitteeseen [email protected] Omistaja puhuu italiaa ja auttavasti englantia. Asun itse lähistöllä joten tarvittaessa löytyy tulkkausapua ja paikallisopastusta.
Mainostuksesta valittajat voivat jättää kommentoinnin väliin, tarkoitus on lähinnä palvella mahdollisia sellaisia suomalaisia jotka ovat kiinnostuneita asumaan aidossa italialaiskodissa. Hotelleja tässä kaupungissa on kyllä riittämiin niihin haluaville.

4

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikiinnostaa

      Onko tuo hinta kuinka monelta?

      • Monteverden alueella

        Huone, eli 2 henk. Tarvittaessa voi olla mahdollista paikka esim. lapselle lisähintaan (jos menee samassa parivuoteessa riittänee tuo 60,-/vrk). Lähetä mailia jos oikeasti kiinnostaa.


    • Automobil

      Liian kaukana keskustan nähtävyyksistä!

      • luostari Adele

        Ihan hyvät kulkuyhetydet sieltä on. Ratikalla Tasteveren asemalle ja siitä kolmosella ( entisen ratikkalinjan reittiä) toiselle puolen Tevereä. Bussi 44 pääsee myös mukavasti Gianicoloon ja Trastevereen ja Piazza Venezialle saakka. Kätevää. Bussi H on nopea, varsinkin illemmalla.

        Itse olen asunut alueella luostarimajoituksessa Casa Adelessa kuukauden. Se sijaitsee Via Eduardo Jennerillä, sen pohjoispäässä, ihan lähellä Piazza San Giovanni di Dio'a, jossa on torimyyntiä. Via E Jenner on mukava katu josta voi tehdä mm vaateostoksia. Ei tarvitse lähteä muualle vaatteita etiskelemään. Alue on erittäin viihtyisä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe